• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2024 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2024 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2024 14:20

Detail zákazky Z202410444

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2024 10:24
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2024 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2024 14:20

Základné údaje

Z202410444

OF-296374

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10068222

Objednávateľ

35629703

Krajský súd v Trnave

Vajanského 2/A, Trnava, 91870, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, distribúcia a dodávka a elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je združená dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov od jedného odberného miesta (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchylku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam  a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/12 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/13, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/13 Z.z.)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vysoká tarifa (VT) na OM MWh 40 90
Nízka tarifa (NT) na OM MWh 10 50
Predpokladaný celkový rozsah spotreby  elektrickej energie za OM  spolu na rok 2025 MWh 40 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 1
Číslo odberného miesta (ČOM) 310 60 84 339
EIC kód 24ZZS60843390001
Adresa odberného miesta Vajanského 2/A, 918 70  Trnava, Krajský súd v Trnave
Zmluvné obdobie, začiatok 00.00 SEČ dňa 01.01.2025
Zmluvné obdobie, koniec 24.00 SEČ dňa 31.12.2025
OM - EIC 24ZZS60843390001 Napäťová úroveň NN, hodnota ističa 3 x 100 A, počet fáz 3, vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Združená dodávka elektrickej energie.
Miestom plnenia je odberné miesto odberateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberného miesta odberateľa, vrátanie distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchylku, v kvalite elektrickej energie zodpovedúcej podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dhodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchylku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby súvisiace s jej dodávkou.
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah  spotreby elektrickej energie.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvy zabezpečiť pre odberateľa/objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude odberateľ/objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Cena tejto služby je súčasťou celkovej ceny za dodávku elektrickej energie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním  elektrickej energie vrátane ceny za silovú energiu a taktiež ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon, odvod do NJF a ostatné položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO.
DPH, spotrebná dňa, prípadné iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi  sankcie v prípade neodobratia alebo prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriky ak neprekročí toleranciu +/- 30 % (minimálne množstvo je vo výške 70 % predpokladanej spotreby, maximálne mnžostvo  odberu je vo výške 120 % predpokladanej spotreby).
Cena bude uhradená v mene euro.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do odberného miesta odberateľa do výšky jeho maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa,
- zabezpečiť preskúšanie meradla na žiadosť odberateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, aj dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho predávajúceho.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní od dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Dodávateľ sa zaväzujem že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepodstúpi bez súhlasu objednávateľa na iný subjekt, ani ich inak nescudzí.
Dodávateľ musí umožniť odberateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odbernom mieste na WEB stránke dodávateľa.
Názov Upresnenie
Platobné podmienky platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom s preddavkovými platbami nasledovne:
Faktúračné odbobie kalendárny mesiac
Realizácia platby až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry
Vystavenie faktúry za skutočne odobraté množstvo - najneskôr do 10. pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný
Splatnosť faktúry 30 dní od dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ  predloží Doklad o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením platného povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/12 Z.z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchylky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, číslo zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú na rok 2025 rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Západoslovenského regiónu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné prehlásenie uchádzača podľa § 31 ods. 1 písm. f/ a písm. e/, čestné vyhlásenie podľa § 23 a § 40 zákona o VO a Vyhlásenie uchádzača Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vajanského 2/A, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

130,00 MWH

31 200,00

26 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2024 10:24

22.11.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2024 09:20 - Vstupná ponuka 31 134,86 € Cena s DPH
22.11.2024 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 31 134,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS