• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2024 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2024 13:52
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2024 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2024 15:15

Detail zákazky Z202410407

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2024 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2024 13:52
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2024 15:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2024 15:15

Základné údaje

Z202410407

OF-296143

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10063130

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35787473

JUTEX - Contract, s.r.o.

Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Koberce

Koberce

  • 39531000-3 - Koberce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koberec s obšívaním
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Koberec 2m x 30m ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: 100% polyamid solution dyed
Váha vlasu: minimálne 1100 g/m2
Výška celkom: 7 mm
Výška vlasu: 5 mm
Počet vpichov: min 189 000/m2
Podklad: AB - action bac
Trieda záťaže: 33 extrem
Obšívanie: po celom obvode  koberca
Farba: reprezentatívna červená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Záručná doba na dodaný tovar  min. 24 mesiacov.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávka tovaru v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:00 hod.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia. Faktúru doručiť len do miesta plnenia.
Min. 1 deň pred dodávkou tovaru kontaktovať dodávateľa telefonicky alebo emailom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list( táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená)
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list, v prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2 x faktúru.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nebude spĺňať kvalitatívne a technické vlastnosti, ktoré sú zadané v špecifikácii.
Predávajúci ručí za to, že predmet zmluvy bude mať v dobe prevzatia objednávateľom dohodnuté vlastnosti, bude zodpovedať technickým predpisom a normám, a že nebude mať vady, ktoré by bránili jeho riadnemu používaniu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Spolu s dodávkou tovaru požadujeme predložiť záručný list a návod na používanie a obsluhu v slovenskom jazyku
Náklady súvisiace s odstraňovaním vadného plnenia znáša dodávateľ.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k danej špecifikácii, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľovi, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie detailnej technickej špecifikácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt v súlade s objednávkovým formulárom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

25.11.2024 07:00 — 13.12.2024 14:00

2,00 ks

3 329,52

2 774,60

Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2024 13:14

21.11.2024 13:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2024 14:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 57
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2024 16:26 - Vstupná ponuka 3 328,80 € Cena s DPH
20.11.2024 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 3 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS