• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2024 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2024 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2024 13:55

Detail zákazky Z202410377

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2024 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2024 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2024 13:55

Základné údaje

Z202410377

OF-296170

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10063086

Objednávateľ

00165905

Okresný súd Michalovce

Námestie slobody 11, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

51865467

Stredoslovenská energetika, a. s.

Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie zemného plynu, skoordinovanie a zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku pre jednotlivé odberné miesta (ďalej len "OM") objednávateľa od 01.01.2025 do 31.12.2025 vrátane. Tolerančné pásmo odberu -20 % / +15 % z predpokladaného zmluvného množstva.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané zmluvné množstvo spotreby zemného plynu na obdobie od 01.01.2025 do 31.12.2025 pre OM č. 1 MWh 250
Predpokladané zmluvné množstvo spotreby zemného plynu na obdobie od 01.01.2025 do 31.12.2025 pre OM č. 2 MWh 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Identifikácia OM č.1 - POD  kód / číslo OM SKSPPDIS010930001494 / 4101589527
Druh tarify OM č. 1 M7
Adresa OM č. 1 Nám. slobody 11, 071 01 Michalovce
Identifikácia OM č. 2 - POD kód ú číslo OM SKSPPDIS001110954061 / 4100055972
Druh tarify OM č. 2 M4
Adresa OM č. 2 072 36 Kaluža 56
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v obchodných podmienkach elektronického trhoviska  (OPET).
2. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
3. Predmet zmluvy:
3.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, VZP a OUEP.
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelnú dodávku zemného plynu do odberných miest objednávateľa po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov vyššej moci.
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného Prevádzkovateľa distribučnej sústavy a Prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako "PDS"), ku ktorej sú odberné miesta odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (Distribučné služby).
3.4 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby do jeho odberných miest.
4. Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy:
4.1 Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesta objednávateľa. Technické údaje a identifikácia odberných miest objednávateľa (POD kódy)  sú uvedené v Technickej špecifikácii.
4.2 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov, od 01.01.2025 do 31.12.2025 vrátane.
5. Cena:
5.1 Cena za plnenie je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku plynu vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, ceny za distribučné služby (prepravu plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky), spotrebnú daň, počas celého zmluvného obdobia, vrátane DPH.
5.2 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
5.3 Množstvo odobratého zemného plynu je predpokladané. Tolerančné pásmo odberu je - 20 % / + 15 % z predpokladaného zmluvného množstva.
5.4 Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecných záväzných predpisov alebo rozhodnutí  ÚRSO.
5.5 Ak v priebehu zmluvného vzťahu dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane alebo zavedeniu iných daní a poplatkov legislatívou SR, ktoré  nie sú uplatňované v čase uzatvorenia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy a je povinný takúto zmenu písomne oznámiť objednávateľovi.
6. Platobné a fakturačné podmienky:
6.1 Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou zálohovou platbou pre odberné miesta objednávateľa na základe splátkového kalendára. Odpočet a vyúčtovanie skutočnej spotreby zemného plynu bude raz ročne, k poslednému dňu kalendárneho roka.
6.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Splatnosť faktúr je 20 dní od jej vystavenia.
6.3 Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt,  použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., má objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
6.4 Ostatné platobné a fakturačné podmienky - v súlade s ustanoveniami OUEP.
7. Povinnosti dodávateľa:
7.1 Dodávateľ je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Dodávateľ môže byť vyzvaný objednávateľom po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti.
7.2 Dodávateľ má uzatvorenú platnú zmluvu na celé obdobie plnenia zákazky s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne rokuje o uzatvorení zmluvy na toto obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete , o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. Dodávateľ môže byť vyzvaný objednávateľom po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti.
7.3 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží objednávateľovi: podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z. podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby (€/mesiac, €/kWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu za použitú tarifu.
7.4 Porušenie povinnosti podľa bodu 7.1, 7.2 a 7.3 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest objednávateľa v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia.
9. Zmluva, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi dodávateľa.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 11, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

295,00 MWh

24 780,00

20 650,00

Ak dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia, tento musí spĺňať všetky už uvedené osobitné požiadavky na plnenie v zákazke.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2024 10:00

21.11.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 169
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2024 09:51 - Vstupná ponuka 24 778,74 € Cena s DPH
21.11.2024 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka 24 422,28 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS