Z202410376
OF-296253
vyhlásená
36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
Výpočtová kancelárska technika s príslušenstvom
notebook s príslušenstvom, multifunkčné zariadenie.
Tovar, Služba
1. Notebook
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nový notebook | označený výrobcom ako business model |
Procesor | Passmark V10 CPU skóre: min. 17000, jednovláknové skóre: min. 3300, min. 12 jadier, max. 15W typické TDP |
Displej | 15,6" FHD 1920x1080px, matný, nedotykový, pozorovacie uhly min. 160 stupňov, technológia IPS |
Operačná pamäť RAM | min. 16GB DDR5, užívateľský rozšíriteľná |
Pevný disk | min. 512 GB, typ M.2 SSD PCIe NVMe |
Grafická karta | integrovaná v CPU |
Grafické výstupy | min. 1x HDMI 2.1, podpora DisplayPort cez USB-C (podpora rozlíšenia min. 4K 60Hz) |
USB porty | min. 2x USB 3.2 Typ-A, min. 2x Thunderbolt 4 spätne kompatibilné s USB 3.2 Typ-C |
Sieťové rozhrania | min. 1x RJ-45 Gigabit ethernet - zabudovaný, zabudovaná Wi-Fi 6 podpora siete 802.11ax a Bluetooth 5.2 |
Ďalšie rozhrania | integrovaná web kamera FullHD s IR, 1x rozhranie pre slúchadlá/mikrofón, podpora dockovacej stanice cez Thunderbolt 4 a USB-C |
Klávesnica | slovenská s podsvietením, vstavaná numerická klávesnica |
Bezpečnosť | zabudovaný TPM 2.0 čip, vstavaná čítačka odtlačkov prstov a čipových kariet, podpora bezpečnostného káblového zámku |
Operačný systém | Windows 11 Pro (nie EDU), výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný. HW kompatibilný s Windows 11 |
Farba | šedá, alebo strieborná |
Váha | max. 1.62 kg |
Batéria | kapacita min. 54Wh, napájací adaptér 65W USB-C s podporou Power Delivery |
Záruka | min. 36 mesiacov, typ Next Business Day On-Site NBD - poskytovaná výrobcom |
Oprava na mieste u zákazníka | Áno |
Envirocertifikát | Energy Star |
Referenčný model | DELL Latitude 5550, kód produktu: YVX4T alebo ekvivalent |
2. Bezdrôtová laserová myš
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bezdrôtová laserová myš | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | myš bezdrôtová, laserový snímač, podpora Bluetooth LE a bezdrôtový USB prijímač, vhodná pre pravákov, 5 tlačidiel, tiché bezhlučné klikanie |
Rozlíšenie snímača | min. 4000 DPI |
Vlastnosti | životnosť min. 10 miliónov stlačení, stredné smart koliesko, bočné tlačidlá s funkciou dopredu/späť, pogumované bočné časti |
Farba | grafit, čierna alebo šedá |
Výdrž na batériu | min. 2 roky, batéria AA v balení |
Podporované OS | Windows 10, 11, MacOS, Linux, ChromeOS |
Záruka | min. 24 mesiacov |
Referenčný model | Logitech M650 L Graphite (kód 910-006236), alebo ekvivalent |
3. Taška na notebook
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Taška na notebook | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Veľkosť tašky | na notebook s veľkosťou uhlopriečky 15.6" |
Počet priehradok | min. 2 priehradky, 1 vnútorná pre notebook vystužená s polstrovaním a neoprénovými rohmi, vonkajšia pre uloženie príslušenstva |
Vlastnosti | odnímateľný ramenný popruh, dvojité rukoväte pre pohodlné prenášanie v ruke |
Farba | Tmavomodrá |
Referenčný model | Tucano Smilza 15,6" |
4. Multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné zariadenie | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Multifunkčné zariadenie | Farebná multifunkčná A4 tlačiareň |
Typ tlačiarne | Multifunkčná A4 farebná laserová tlačiareň so skenerom ADF a dotykovým ovládacím panelom 7” |
Technológia tlače | farebná laserová, rozlíšenie tlače min. 1200x1200 dpi |
Rýchlosť tlače | min. 35 strán za minútu, tlač prvej strany: max. 6 sekúnd, min. 17.5 strán duplexne |
Podporované tlačové jazyky | PCL6, PCL5c, PCL XL, KPDL3, PostScript, PDF, XPS |
Podpora tonerov | min. 7000 stranový toner čiernobiely a min. 5000 stranové tonery farebné |
Funkcie tlače | Automatická duplex tlač, tlač z USB kľúča, kopírovanie dokumentov. Podpora Microsoft Universal Print, IPP |
Funkcie skenera | skenovanie na skle, ADF jednoprechodový obojstranný, skenovanie na USB, do e-mailu, cez SMB. Podpora TWAIN, PDF/A-2, TIFF, JPEG |
Rýchlosť skenovania | min. 60 strán za minútu jednostranne, min. 100 strán za minútu obojstranne |
Vstupný podávač originálov | min. 100 listov |
Zabudované rozhrania | 1x RJ-45 Ethernet 1Gbit/s, USB 2.0 |
Zásobník na papiera vstupný | kapacita min. 250 strán, ručný podávač na min. 100 strán |
Výstupná kapacita | min. 250 strán |
Mesačné zaťaženie | min. 100 000 strán |
Životnosť optického valca | min. 200 000 strán, garantované výrobcom |
Spotreba | max. 480 pri tlači, max. 0.5W v režime spánku |
Bezpečnosť | podpora TPM, Secure boot, TLS 1.3, SNMPv3, priama tlač šifrovaných PDF, podpora Active Directory |
Podporované OS | Windows 10, Windows 11, Windows Server 2019, Windows Server 2022 |
Záruka | min. 24 mesiacov |
Enviro certifikát | Energy Star, EPEAT Gold |
Referenčný model | Kyocera ECOSYS MA3500cix, kód produktu: 1102YK3NL0, alebo ekvivalent |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Tovar bude dodaný na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Zákazke je realizovaná v rámci projektov podporených z programu Interreg Slovensko – Česko 2021-2027: Názov projektu: Fond malých projektov 2.2; kód - 403402DRB5; č. zmluvy: Z_403402DRB5 Názov projektu: Fond malých projektov 3.2; kód - 403602DRB8; č. zmluvy: Z_403602DRB8 |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bol text odvolávajúci sa na projekt (názov projektu, kód projektu, číslo zmluvy) . Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.12.2024 08:00 — 13.12.2024 15:00
16,00 ks
7 174,35
5 978,61
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2024 09:55
25.11.2024 09:00
25.11.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
20.11.2024 14:11 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 7 160,01 | € | Cena s DPH | |
Celkový počet predložených ponúk: 5 |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: