• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2024 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2024 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2024 11:25

Detail zákazky Z202410376

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2024 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2024 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2024 11:25

Základné údaje

Z202410376

OF-296253

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10074090

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

52577465

brainit.sk, s. r. o.

Veľký Diel 3323, Žilina, 01008, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová kancelárska technika s príslušenstvom

notebook s príslušenstvom, multifunkčné zariadenie.

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový notebook označený výrobcom ako business model
Procesor Passmark V10 CPU skóre: min. 17000, jednovláknové skóre: min. 3300, min. 12 jadier, max. 15W typické TDP
Displej 15,6" FHD 1920x1080px, matný, nedotykový, pozorovacie uhly min. 160 stupňov, technológia IPS
Operačná pamäť RAM min. 16GB DDR5, užívateľský rozšíriteľná
Pevný disk min. 512 GB, typ M.2 SSD PCIe NVMe
Grafická karta integrovaná v CPU
Grafické výstupy min. 1x HDMI 2.1, podpora DisplayPort cez USB-C (podpora rozlíšenia min. 4K 60Hz)
USB porty min. 2x USB 3.2 Typ-A, min. 2x Thunderbolt 4 spätne kompatibilné s USB 3.2 Typ-C
Sieťové rozhrania min. 1x RJ-45 Gigabit ethernet - zabudovaný, zabudovaná Wi-Fi 6 podpora siete 802.11ax a Bluetooth 5.2
Ďalšie rozhrania integrovaná web kamera FullHD s IR, 1x rozhranie pre slúchadlá/mikrofón, podpora dockovacej stanice cez Thunderbolt 4 a USB-C
Klávesnica slovenská s podsvietením, vstavaná numerická klávesnica
Bezpečnosť zabudovaný TPM 2.0 čip, vstavaná čítačka odtlačkov prstov a čipových kariet, podpora bezpečnostného káblového zámku
Operačný systém Windows 11 Pro (nie EDU), výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný. HW kompatibilný s Windows 11
Farba šedá, alebo strieborná
Váha max. 1.62 kg
Batéria kapacita min. 54Wh, napájací adaptér 65W USB-C s podporou Power Delivery
Záruka min. 36 mesiacov, typ Next Business Day On-Site NBD - poskytovaná výrobcom
Oprava na mieste u zákazníka Áno
Envirocertifikát Energy Star
Referenčný model DELL Latitude 5550, kód produktu:  YVX4T alebo ekvivalent
 2. Bezdrôtová laserová myš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezdrôtová laserová myš ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ myš bezdrôtová, laserový snímač, podpora Bluetooth LE a bezdrôtový USB prijímač, vhodná pre pravákov, 5 tlačidiel, tiché bezhlučné klikanie
Rozlíšenie snímača min. 4000 DPI
Vlastnosti životnosť min. 10 miliónov stlačení, stredné smart koliesko, bočné tlačidlá s funkciou dopredu/späť, pogumované bočné časti
Farba grafit, čierna alebo šedá
Výdrž na batériu min. 2 roky, batéria AA v balení
Podporované OS Windows 10, 11, MacOS, Linux, ChromeOS
Záruka min. 24 mesiacov
Referenčný model Logitech M650 L Graphite (kód 910-006236), alebo ekvivalent
 3. Taška na notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Taška na notebook ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť tašky na notebook s veľkosťou uhlopriečky 15.6"
Počet priehradok min. 2 priehradky, 1 vnútorná pre notebook vystužená s polstrovaním a neoprénovými rohmi, vonkajšia pre uloženie príslušenstva
Vlastnosti odnímateľný ramenný popruh, dvojité rukoväte pre pohodlné prenášanie v ruke
Farba Tmavomodrá
Referenčný model Tucano Smilza 15,6"
 4. Multifunkčné zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Multifunkčné zariadenie Farebná multifunkčná A4 tlačiareň
Typ tlačiarne Multifunkčná A4 farebná laserová tlačiareň so skenerom ADF a dotykovým ovládacím panelom 7”
Technológia tlače farebná laserová, rozlíšenie tlače min. 1200x1200 dpi
Rýchlosť tlače min. 35 strán za minútu, tlač prvej strany: max. 6 sekúnd, min. 17.5 strán duplexne
Podporované tlačové jazyky PCL6, PCL5c, PCL XL, KPDL3, PostScript, PDF, XPS
Podpora tonerov min. 7000 stranový toner čiernobiely a min. 5000 stranové tonery farebné
Funkcie tlače Automatická duplex tlač, tlač z USB kľúča, kopírovanie dokumentov. Podpora Microsoft Universal Print, IPP
Funkcie skenera skenovanie na skle, ADF jednoprechodový obojstranný, skenovanie na USB, do e-mailu, cez SMB. Podpora TWAIN, PDF/A-2, TIFF, JPEG
Rýchlosť skenovania min. 60 strán za minútu jednostranne, min. 100 strán za minútu obojstranne
Vstupný podávač originálov min. 100 listov
Zabudované rozhrania 1x RJ-45 Ethernet 1Gbit/s, USB 2.0
Zásobník na papiera vstupný kapacita min. 250 strán, ručný podávač na min. 100 strán
Výstupná kapacita min. 250 strán
Mesačné zaťaženie min. 100 000 strán
Životnosť optického valca min. 200 000 strán, garantované výrobcom
Spotreba max. 480 pri tlači, max. 0.5W v režime spánku
Bezpečnosť podpora TPM, Secure boot, TLS 1.3, SNMPv3, priama tlač šifrovaných PDF, podpora Active Directory
Podporované OS Windows 10, Windows 11, Windows Server 2019, Windows Server 2022
Záruka min. 24 mesiacov
Enviro certifikát Energy Star, EPEAT Gold
Referenčný model Kyocera ECOSYS MA3500cix, kód produktu: 1102YK3NL0, alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Tovar bude dodaný na základe písomnej výzvy Objednávateľa.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Zákazke je realizovaná v rámci projektov podporených z programu Interreg Slovensko – Česko 2021-2027: Názov projektu: Fond malých projektov 2.2;  kód - 403402DRB5; č. zmluvy:  Z_403402DRB5 Názov projektu: Fond malých projektov 3.2; kód - 403602DRB8; č. zmluvy: Z_403602DRB8
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bol text odvolávajúci sa na projekt (názov projektu, kód projektu, číslo zmluvy) . Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.12.2024 08:00 — 13.12.2024 15:00

16,00 ks

7 174,35

5 978,61

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2024 09:55

25.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 404
 120
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2024 10:53 - Vstupná ponuka 7 174,34 € Cena s DPH
20.11.2024 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka 7 160,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS