• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2024 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 11:15

Detail zákazky Z202410373

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2024 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2024 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2024 11:15

Základné údaje

Z202410373

OF-296030

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10110448

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

36513288

Industrial Services Prešov, s.r.o.

Vajanského 43, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obuv

pracovná obuv pre zdravotníckych pracovníkov, údržbu

  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obuv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) ženské a mužské - rôzne veľkosti; trojprackový jednofarebný model, dva nastaviteľné pásiky na nárte, zadný nastaviteľný pásik, zvršok: hovädzinová useň alebo mikrovlákno 2,0 ,  stielka: prírodný korok, anatomicky tvarovaná pre podporu priečnej aj pozdĺžnej klenby, potiahnutá  hovädzinovou usňou, podošva : tvrdený styropor alebo TPK, protišmyková podrážka, farba: biela, norma: EN ISO 20347:2022 OB SR A FO pár 30
obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) ženské a  mužské - rôzne veľkosti; uzatvorená špica, perforovaný priehlavok, na oboch stranách priehlavku gumičky pre ľahšie nazúvanie alebo zadný pásik preklopný na nit, po preklopení možnosť nosiť ako šlapky, polouzatvorená päta, zvršok: hydrofóbne mikrovlákno alebo hovädzia useň, min. 2,0-2,2 mm, stielka: anatomicky tvarovaná s pamäťovou penou, antibakteriálna,  podošva : tvrdený styropor alebo TPK alebo dvojhustotný polyuretán, protišmyková, výška dezénu min. 3 mm, farba : biela, norma : EN ISO 20347:2022 OB SR A FO pár 1970
pracovná obuv protišmyková pre upratovačky - rôzne veľkosti, uzatvorená špica, uzatvorená päta, perforovaný priehlavok, zapínanie na suchý zips alebo pracku, zvršok: hydrofóbne mikrovlákno alebo hovädzia useň min. 2,0-2,2 mm, podšívka: textilná, stielka: anatomicky tvarovaná, antibakteriálna, vkladacia,  podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, výška dezénu min. 3 mm, farba: biela; norma: EN ISO 20347:2022 01 SR FO pár 240
čižmy koženofilcové pánske čierne - rôzne veľkosti; zvršok: hovädzinová useň (filc s výbornými tepelno-izolačnými vlastnosťami); podšívka: netkaná textília dosahuje permanentné tepelno-izolačné vlastnosti; stielka: vlepovacia; podošva: gumová, protišmyková pár 35
poltopánky pracovné (baganče) - rôzne veľkosti; zvršok: hladká lícová hovädzinová useň min.  2,0-2,2mm, podšívka: textilná, pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: anatomicky tvarovaná, vymeniteľná,  antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar;  podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, odolná voči pohonným hmotám, výška dezénu min. 3 mm; farba: čierna, norma: EN ISO 20345:2022 S1 SR FO pár 90
členková bezpečnostná obuv (baganče) - rôzne veľkosti, zaväzovanie na šnúrky; zvršok: hladká lícová hovädzinová useň min. 2,0-2,2mm; podšívka: textilná, pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: anatomicky tvarovaná, vymeniteľná, antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar, planžeta kevlarová, mimoriadne flexibilná;  podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, odolná voči pohonným hmotám, výška dezénu min. 3 mm; farba: čierna, norma: EN ISO 20345:2022 S3 SR FO pár 63
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Potrebné priložiť certifikáty pre jednotlivú obuv so záverečným protokolom alebo Vyhlásenie o zhode požadujeme
Uchádzač je povinný dodržať parametre a špecifikáciu zákazky. požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sklad MTZ. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia.
Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Tovar bude dodávaný priebežne na základe samostatných objednávok vystavených kupujúcimi, ktorými sú tri zariadenia Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Dodávateľ predloží  do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy  na EKS podrobný aktualizovaný rozpočet.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS zoznam zodpovedných pracovníkov za plnenie zmluvy a to v rozsahu: Meno, priezvisko, funkcia, e- mail, telefónne číslo.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS certifikáty pre jednotlivú obuv so záverečným protokolom alebo Vyhlásenie o zhode v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ doručí do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy vzorku z každého druhu do všetkých troch zdravotníckych zariadení. Ak predložená vzorka nebude zodpovedať požadovanej špecifikácii, má právo Objednávateľ odstúpiť od zmluvy.
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH. Prílohou faktúry bude podpísaný dodací list.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom. Ako poskytovateľ zdravotníckej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti 60 dní odo dňa doručenia tovaru.
Objednávky budú realizované elektronicky. Dodávateľ je povinný dodať tovar do 30 dní ( ak sa s objednávateľom nedohodnú na inom termíne) odo dňa objednania v čase od 7.00-14.00 hod.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky po dobu 12 mesiacov na základe objednávok. Uvedené množstvo je len predpokladané  a môže sa meniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa.
Ak Dodávateľ neprejaví súčinnosť v procese plnenia, nedodá tovar riadne a včas, nedodrží všeobecnú funkčnú a technickú špecifikáciu, Objednávateľ to bude považovať za porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý a nepoškodený. Kontaktná osoba Objednávateľa poverená na prevzatie tovaru prevezme tovar na základe dodacieho listu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru tovar skontrolovať a v prípade, že tovar nezodpovedá predmetu plnenie, je poškodený, alebo nekompletný, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Dodávateľ odovzdá tovar Objednávateľovi  na základe dodacieho listu, ktorý bude vyhotovený v dvoch vyhotoveniach. Správnosť dodávky s objednávkou potvrdí podpisom na dodacom liste poverený zamestnanec Objednávateľa i Dodávateľa a každý dostane jedno vyhotovenie dodacieho listu.
Dodávateľ preberá záruku na dodaný tovar počas záručnej doby, ktorá je 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou Objednávateľa  s tovarom.
Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní . V prípade, ak má tovar zjavné vady , Objednávateľ  tovar neprevezme. Prípadné skryté a iné vady alebo zjavné vady dodaného tovaru nezistené alebo nezistiteľné pri naskladňovaní tovaru, Objednávateľ oznámi Dodávateľovi bez zbytočného odkladu. Dodávateľ je povinný do nahradiť reklamovaný tovar v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie . Všetky náklady spojené s reklamáciou znáša v plnom rozsahu Dodávateľ.
Reklamáciu je Objednávateľ povinný uplatniť u Dodávateľa písomne reklamačným listom, elektronicky alebo faxom. Reklamačný list musí obsahovať číslo faktúry, resp. dodacieho listu a dôvod reklamácie.
Dodávateľ do 2 dní od uplatnenia reklamácie vydá stanovisko  o spôsobe vybavenia reklamácie. Ak sa Dodávateľ v stanovenej lehote nevyjadrí, bude kupujúci považovať reklamáciu za uznanú.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Objednávateľa a v prípade, ak príjme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od Objednávateľa, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká Objednávateľovi voči Dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

45 349,35

45 349,35

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné podmienky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.11.2024 09:45

02.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 189
 98
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2024 16:55 - Vstupná ponuka 45 349,00 € Cena bez DPH
21.11.2024 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 45 344,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS