• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 13:27
  •    Zrušenie zákazky
    20.11.2024 13:29

Detail zákazky Z202410343

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 13:27
  •    Zrušenie zákazky
    20.11.2024 13:29

Základné údaje

Z202410343

OF-296267

zrušená

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok - kancelárska stolička

kancelársky nábytok, kancelárska stolička

  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka kancelárskeho nábytku vrátane dopravných nákladov na miesto dodania
Funkcia
Polohovateľná,  otočná kancelárska stolička, výškovo nastaviteľná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelárska stolička, sedák aj opierka chrbta sú polstrované a potiahnuté prešitým semišom. Poťah velúr, zamatovo hebký, silný, odolný a ľahký na údržbu. Napríklad stolička továrenskej značky Milano Velur 3 ks
minimálna výška sedadla od zeme 40 cm
maximálna výška sedadla od zeme 54 cm
Nastavenie: oceľová konštrukcia  je výškovo nastaviteľná, otočná o 360 stupňov
Konštrukcia: na čiernom kríži
Poťah: velur
Farba: žltá
Nosnosť: mnimálne120 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia  tovaru na mieste dodania a jeho umiestnenie do jednotlivých miestností podľa pokynov objednávateľa.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Záruka min. 2 roky.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Objednávateľ po predložení technickej špecifikácie doloží zároveň foto ponúknutého produktu, ktorú objednávateľ po doručení vyhodnotí, či spĺňa optické/vizuálne predpoklady, podľa predstáv objednávateľa. Bez súhlasu objednávateľa, či ponúknutý produkt spĺňa jeho kritéria, Dodávateľ nesmie produkt dodať a náklady mu nebudú uhradené.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej, kvalitativnej špecifikácii, alebo vizuálnym/optickým predstavám požadovaných objednávateľom.
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tajovského 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

05.12.2024 13:27 — 09.12.2024 13:28

1,00 kpl.

252,00

210,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2024 13:29

20.11.2024 13:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2024 13:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 238
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS