Z202410343
OF-296267
zrušená
00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
Kancelársky nábytok - kancelárska stolička
kancelársky nábytok, kancelárska stolička
Tovar, Služba
|
1. Dodávka kancelárskeho nábytku vrátane dopravných nákladov na miesto dodania
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Polohovateľná, otočná kancelárska stolička, výškovo nastaviteľná |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárska stolička | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Kancelárska stolička, sedák aj opierka chrbta sú polstrované a potiahnuté prešitým semišom. Poťah velúr, zamatovo hebký, silný, odolný a ľahký na údržbu. Napríklad stolička továrenskej značky Milano Velur | 3 ks |
| minimálna výška sedadla od zeme | 40 cm |
| maximálna výška sedadla od zeme | 54 cm |
| Nastavenie: | oceľová konštrukcia je výškovo nastaviteľná, otočná o 360 stupňov |
| Konštrukcia: | na čiernom kríži |
| Poťah: | velur |
| Farba: | žltá |
| Nosnosť: | mnimálne120 kg |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia tovaru na mieste dodania a jeho umiestnenie do jednotlivých miestností podľa pokynov objednávateľa. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Záruka min. 2 roky. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
| Objednávateľ po predložení technickej špecifikácie doloží zároveň foto ponúknutého produktu, ktorú objednávateľ po doručení vyhodnotí, či spĺňa optické/vizuálne predpoklady, podľa predstáv objednávateľa. Bez súhlasu objednávateľa, či ponúknutý produkt spĺňa jeho kritéria, Dodávateľ nesmie produkt dodať a náklady mu nebudú uhradené. |
| Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej, kvalitativnej špecifikácii, alebo vizuálnym/optickým predstavám požadovaných objednávateľom. |
| Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
| Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Tajovského 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
05.12.2024 13:27 — 09.12.2024 13:28
1,00 kpl.
252,00
210,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2024 13:29
20.11.2024 13:27
20.11.2024 13:42
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: