00215783
Krajský súd v Košiciach
Štúrova 29, Košice - Staré Mesto, 04151, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet r. 2025
Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky:
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 6,23 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 6,23 | ||
Indikatívny počet stravných kariet | ks | 100 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích jednotiek | ks | 21900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, číslo karty, vyznačenie platnosti minimálne po dobu trvania zmluvy, t.j. do 31.12.2025 |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie |
Stravná karta | umožňuje platbu od 0,01 EUR |
Názov |
1. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
2. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
3. Poplatok za vydanie stravnej karty je 0,00 EUR. |
4. Poplatok za doručenie stravnej karty je 0,00 EUR. |
5. Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom alebo % zľavou z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Výška provízie sa určí na 2 desatinné miesta. |
6. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
7. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
8. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží zoznam stravovacích zariadení na území mesta Košice, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa. |
9. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží rozpis výpočtu provízie, resp. zľavy. |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby dodávateľa pre vzájomnú komunikáciu. |
10. Dodávateľ zabezpečí dodanie požadovaného počtu stravných kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy a doručenia požiadavky od objednávateľa. |
11. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
12. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa minimálne raz mesačne, podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
13. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2025 do 31.12.2025. |
14. Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet v bufete a jedálni budovy sídla objednávateľa. |
15. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Štúrova 29, Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59
21 900,00 ks
136 437,00
136 437,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2024 14:52
22.11.2024 10:00
22.11.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2024 15:12 - Vstupná ponuka | 136 436,00 | € | Cena s DPH |
18.11.2024 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 136 435,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: