• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 11:20
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 12:10

Detail zákazky Z202410331

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 11:20
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 12:10

Základné údaje

Z202410331

OF-294570

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10057409

Objednávateľ

00648710

Centrum sociálnych služieb-Bôrik

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, 97213, SVK

Dodávateľ

31432484

FINAL - CD spol. s r.o.

Škultétyho 437/18, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup osobného motorového vozidla pre sociálne účely

osobné motorové vozidlo

  • 34114300-2 - Vozidlá pre sociálnu starostlivosť
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. osobné motorové vozidlo
Funkcia
osobné motorové vozidlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet miest na sedenie vrátane vodiča ks 5
počet dverí ks 5
stav vozidla ks nové
výkon motora kw 74
objem motora ccm 1199
druh paliva druh benzín
prevodovka manuálna počet stupňov 6
Kategória vozidla trieda M1
Prevádzková hmotnosť kg 1266
Užitočné zaťaženie kg 447
Celková hmotnosť kg 1710
Kombinovaná spotreba l/100km 5,6
Emisie CO2 g/km 126
Objem palivovej nádrže l 44
Objem batožinového priestoru l 430
záruka mes. / km 48 / 60000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba vozidla biela okenite metalíza
poťah sedadiel tmavý
pneumatiky EPS + detekcia poklesu tlaku v pneumatikách
rozsvietenie svetiel automatické
bezpečnosť 6 airbagov  /predné, bočné, hlavové/
stierače dažďový senzor
predné svetlomety Led technológia v parabole s funkciou "Follow me home"
kľučky dverí vo farbe karosérie
ochrana kolies ochranné lemy kolies
ovládanie okien elektricky ovládané predné a zadné okná, sekvenčné s ochranou proti privretiu
volant multifunkčný kožený
rezerva príprava
klimatizácia automatická jednozónová s peľovým filtrom
predné sedadlá vyhrievané
autorádio s 10“ fareb. dotyk. displ. a digitál. DAB Tunerom, MP3, Bluetooth, USB C vstupom na stred. konzole , funkciou Bezdrôtového Mirror Screen /Apple CarPlay a Android Auto/ a ovládaním klimatizácie,
reproduktory 6 reproduktorov - 4x v predných + 2x v zadných dverách
bezpečnosť posádky min. 6 airbagov (predné, bočné a hlavové)
zamykanie diaľkové centrálne
Asistent rozjazdu do kopca áno
palubný počítač áno
tempomat/obmedzovač rýchlosti áno
systém varovania pred neúmyselným opustením jazdného pruhu áno
automatické núdzové brzdenie-kamera + systém varovania pred zrážkou áno
upozornenie na možnú únavu vodiča áno
pokročilý systém rozpoznávania dopravných značiek a odporúčania rýchlosti áno
zadné parkovacie senzory áno
výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča áno
zadné svetlá LED
ochranné lemy kolies áno
spätné zrkadlá elektricky ovládané, sklápateľné, vyhrievané, s LED smerovými svetlami a bočným osvetlením
čelné sklo akustické
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia-Centrum sociálnych služieb - Bôrik Žltá 319/25, 972 13 Nitrianske Pravno
predmet zmluvy musí spĺňať požiadavky slovenských technických noriem a noriem EÚ
v konečnej cene musia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky
"Dodávateľ spolu s dodávkou motorového vozidla je povinný dodať kompletnú dokumentáciu potrebnú na prihlásenie a prevádzku vozidla v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, osvedčenia o zhode vozidla COC (Certificate of Conformity) – deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným typovým schválením ES, návodu na údržbu v slovenskom jazyku. K vozidlu budú dodané 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, ďalej servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z.z."
kupujúci je povinný uhradiť cenu bez preddavku do 60 dní od vystavenia faktúry
faktúra bude vystavená po dodaní predmetu zákazky na základe podpísaného preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami
súčasťou dodania predmetu zákazky je aj: zaškolenie obsluhy v súvislosti s používaním automobilu
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
lehota dodania tovaru : do 7 dní po  odsúhlasení objednávateľom
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi obchodný názov tovaru a jeho technickú špecifikáciu.
Objednávateľ posúdi všetky doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle predchádzajúceho bodu do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácii a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenia /opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu a stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenia od zmluvy.
Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený e-mail s presným určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný.
Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať.
Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania požiadaviek.
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a  prevzatí  predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia  na náklady dodávateľa.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. Obstarávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák. č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru samostatne na adresu miesta plnenia na základe zmluvy s presným názvom zákazky v zmysle opisného formulára. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

02.12.2024 11:17 — 08.12.2024 11:18

1,00 ks

22 500,00

18 750,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2024 11:25

20.11.2024 11:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2024 11:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 286
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2024 12:03 - Vstupná ponuka 20 080,00 € Cena s DPH
19.11.2024 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka 20 079,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS