00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
34123415
Bio G, spol. s r.o.
Elektrárenská 12092, Bratislava, 83104, SVK
Rôzne chemické výrobky pre prietokovú cytometriu
cytometer, tekutina
Tovar, Služba
|
1. Rôzne chemické výrobky pre prietokovú cytometriu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| výskumné a výukové účely - Chemické a materiálové zabezpečenie chodu prietokového cytometra BD FACS CANTO v súvislosti s kontinuitou uskutočňovaných analýz vzoriek, vyšetrovaných prietokovou cytometriou. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. BD FACSFlow™ Sheath Fluid / 20 l / balenie | bal | 1 | ||
| 2. FACS Tube (Round-Bottom Polystyrene Tubes 5ml, non-sterile) / 1000 ks / balenie | bal | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. BD FACSFlow™ Sheath Fluid / 20 l / balenie | POLOŽKA 1 |
| 1. BD FACS Flow – optimalizovaná nosná tekutina pre prietokový cytometer BD FACS Canto bez prídavku azidu, Vlastnosti: bezfarebná tekutina. Objem : 20 l v plastovom zásobníku. Zoženie: voda (97,8%), Medzi ďalšie látky patrí: chlorid sodný, chlorid draselný, dihydrogénfosforečnan draselný, hydrogénfosforečnan sodný, 2-fenoxyetanol, fluorid sodný. Použitie: Ochranná ( nosná) tekutina určená na použitie v nádrži (odporúča sa naplnenie na 75 %) na ochranu plášťa prietokového cytometra BD FACSF Canto. Požaduje sa 1 balenie : 1 x 20 L | áno |
| 2. FACS Tube (Round-Bottom Polystyrene Tubes 5ml, non-sterile) / 1000 ks / balenie | POLOŽKA 2 |
| 2. PS (polystyrénové), priehľadné skúmavky, objem: 5 ml , nesterilné ,bez vrchnáku, bal / 1.000 ks. Polystyrénové 5ml skúmavky s okrúhlym dnom pre prietokovýcytometer BD FACS Canto, . Rozmery: priemer: 12 mm x 75mm výška, nesterilné Vyžadujesa otvor skúmavky kompatibilný s tesnením nasávacej ihly na cytometri BD FACS Canto(1000 kusov v jednom balení) - Požaduje sa 1 x 1000 kusové balenie > | áno |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| 6. Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a cenu bez DPH a s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov výskumu, pričom špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa. |
| 9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 10. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi |
| 11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| 11. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 13. Predmet plnenia - požadovaný tovar, musí spĺňať všetky, v špecifikácii definované kvalitatívne a kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, z dôvodu ich použitia v pokračujúcom výskume verejného obstarávateľa/objednávateľa, a zároveň aby nebola ovplyvnená porovnateľnosť výsledkov dlhodobého kontinuálneho výskumu a/alebo diagnostiky (v prípade zmeny diagnostickej súpravy by mohlo dôjsť k falošne zmeneným, pozitívnym, resp. negatívnym, výsledkom). |
| 14. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
| 15. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky. |
| 16. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| 17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy |
| 18. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu DPH podľa Slovenskej legislatívy, výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z., a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
25.11.2024 08:00 — 13.12.2024 14:00
2,00 bal
214,00
182,64
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2024 11:19
20.11.2024 11:20
20.11.2024 11:35
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 20.11.2024 10:36 - Vstupná ponuka | 213,91 | € | Cena s DPH |
| 20.11.2024 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 213,91 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: