• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2024 08:55

Detail zákazky Z202410327

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2024 08:55

Základné údaje

Z202410327

OF-296227

zazmluvnená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup príslušenstva pre malotraktor Solis GT 26 6+2 s kabínou

Príves, kefa, bubnová kosačka, rozmetadlo piesku a soli, vysávač

  • 16700000-2 - Traktory/ťahače
  • 16000000-5 - Poľnohospodárske stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup príslušenstva pre malotraktor Solis GT 26 6+2 s kabínou
Funkcia
1. Príves AM TPS-B pre Solis GT 26 6+2
2. bubnová kosa Deleks DFR 135 MINI pre Solis GT 26 6+2
3. Rozmetadlo piesku a soli pre Solis GT 26 6+2
4. Zametacia kefa pre Solis GT 26 6+2
5. VYSÁVAČ LÍSTIA OTTO OT8 pre Solis GT 26 6+2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Príves AM TPS-B pre Solis GT 26 6+2 ks 1
2. bubnová kosa Deleks DFR 135 MINI pre Solis GT 26 6+2 (!nutnosť! - bez plachty hrozí riziko poranenia vodiča a poškodenia traktora) ks 1
3. Rozmetadlo piesku a soli pre Solis GT 26 6+2 ks 1
4. Zametacia kefa pre Solis GT 26 6+2 ks 1
5. VYSÁVAČ LÍSTIA OTTO OT8 pre Solis GT 26 6+2 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Príves AM TPS-B pre Solis GT 26 6+2 - nosnosť 1.800kg - hydraulicky trojstranne výklopný - nájazdová brzda s cúvacou automatikou - Slovenské OEV v základe: ÁNO - počet náprav: 1 - pozinkovaný spodný rám a práškovaná korba
2. bubnová kosa Deleks DFR 135 MINI pre Solis GT 26 6+2 (!nutnosť! - bez plachty hrozí riziko poranenia vodiča a poškodenia traktora) pracovný záber 135cm, nožová kosa (počet nožov 8),sklápací mechanizmus kopírovanie terénu,ozubený prevod + hnacie remene s bezpečnostnou ochranou proti zaseknutiu,integrovaná voľnobežka,hmotnosť 285kg
3. Rozmetadlo piesku a soli pre Solis GT 26 6+2 komunálne s antikoróznou ochranou,nastavenie rozptylu a posypu,hydraulické ovládanie priamo,objem rozmetadla 200L-300L,vrátane drviacich kladiviek, ochrannej mreže a krycej plachty zamŕzaniu
4. Zametacia kefa pre Solis GT 26 6+2 pracovný záber 120cm,možnosť zametania v obidvoch smeroch (dopredu aj dozadu),naklápanie do strán,hydropohon pre plynulý chod,s výklopným košom,3ks oporných kolies pre dôkladné kopírovanie terénu
5. VYSÁVAČ LÍSTIA OTTO OT8 pre Solis GT 26 6+2 profesionálny výrobok pre vysávanie veľkého množstva záhradného odpadu motor B&S Vanguard (9 HP) objem vzduchu 160 m3 / min Hmotnost 105 dĺžka hadice 5 m priemer hadice 180 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dodania do miesta plnenia. Dodávateľ je povinný zaistiť tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred jeho poškodením, stratou a/alebo znehodnotením až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v mieste dodania. Za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti v plnej miere zodpovedá dodávateľ.
Objednávateľ požaduje vyškolenie vodičov-obslúh v počte 2 osôb k predmetu zmluvy (vozidlu/zariadení) v rozsahu obsluhy vozidla, vykonávania predpísaného ošetrovania a bežných opráv.
Dodávateľ sa zaväzuje pri dodaní tovaru vykonať bezodplatne ukážku funkčnosti tovaru v mieste dodania tovaru.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy a zaškolením obsluhy v mieste dodania.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi:  podrobný technický popis s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) a prospekty a fotografie dodávaného predmetu zákazky potvrdené pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Kontaktná osoba objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia podrobného technického popisu s uvedením presnej cenovej špecifikácie, prospektov a fotografií dodávaného výrobku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať všetky požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu a preberacieho zápisu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list a preberací zápis musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, množstvo, značku(typ), označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Dodávateľ je povinný dodať tovar s odbornou starostlivosťou, v množstve, akosti a vo vyhotovení podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve, spôsobilý na použitie na obvyklý účel.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, tento tovar neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v čase jeho dodania a za vady, ktoré sa vyskytnú po jeho prevzatí počas plynutia záručnej doby.
Nároky objednávateľa z vád tovaru sa budú spravovať režimom podľa § 436 až 441 Obchodného zákonníka. Voľbu nároku z vád tovaru uvedie objednávateľ v reklamácii alebo oznámi dodávateľovi písomne bez zbytočného odkladu po odoslaní reklamácie. Ak objednávateľ zistí vady tovaru pri preberaní tovaru alebo počas splatnosti faktúry, je oprávnený reklamovať vady tovaru v lehote dohodnutej v tejto zmluve a zároveň je oprávnený neuhradiť faktúru v rozsahu zodpovedajúcom vadnému plneniu, ktorým sa rozumie aj nedodanie dokladov.
Objednávateľ zaplatí kúpnu cenu za tovar alebo za vadnú časť tovaru po odstránení vád na základe novej faktúry doručenej po odstránení vád, ak nevyužije právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého a nevystavovaného tovaru (rok výroby 2024, príp. 2023) 1. akostnej triedy v súlade so špecifikáciou. Dodávateľovi bude umožnené čiastkové plnenie zmluvy. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru za tovar dodaný objednávateľovi do 5 dní odo dňa dodania a prevzatia tovaru v mieste dodania. Pre správne zúčtovanie faktúr v rámci jedného zdaniteľného obdobia je dodávateľ povinný doručiť faktúru za tovar najneskôr do 15. decembra príslušného kalendárneho roku. V prípade doručenia faktúry po tomto termíne si predávajúci nebude môcť uplatniť úrok z omeškania za oneskorenú úhradu.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra nebola doručená na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu, ktorú uvedie kontaktná osoba objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Reklamácia musí byť uplatnená písomnou formou. Záručná doba nebude plynúť po dobu, počas ktorej objednávateľ nemôže užívať tovar pre jeho vady. Plynutie záručnej doby sa preruší dňom doručenia reklamácie dodávateľovi. Plynutie záručnej doby pokračuje dňom prevzatia tovaru bez vád (po odstránení vád) objednávateľom v mieste dodania. V prípade vyriešenia reklamácie výmenou tovaru za nový, začne plynúť nová záručná doba dňom prevzatia nového tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť riadne a včas uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie. O termíne vyriešenia reklamácie a spôsobe jej vyriešenia dodávateľ bez zbytočného odkladu informuje objednávateľa.
Ak bude reklamácia neúplná, dodávateľ písomne vyzve objednávateľa na jej doplnenie a určí primeranú lehotu na jej doplnenie, pričom lehota na doplnenie náležitostí reklamácie nesmie byť kratšia ako päť pracovných dní.
Náklady na odstránenie vád tovaru ako aj preukázateľne vynaložené náklady objednávateľa súvisiace s uplatnením nárokov z vád tovaru, znáša dodávateľ.
Dodávateľ zodpovedá za škodu spôsobenú porušením svojich povinností uvedených v objednávkovom formulári/zmluve v zmysle všeobecných ustanovení Obchodného zákonníka o náhrade škody.
Požaduje sa dodať záručné podmienky a podmienky pre uplatnenie reklamácií.
Pokiaľ nie je k materiálu dodací list, je iba faktúra, tak na faktúre musí byť napísané "faktúra slúži ako dodací list"
Obsah technickej a sprievodnej technickej dokumentácie zariadenia (v slovenskom alebo českom jazyku) musí zodpovedať vyhláške č. 508/2009 Z. z.
Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu do stráženého areálu, akceptovať s tým spojené zdržanie.
Ak v momente uzavretia KZ nie je dodávateľ zapísaný v registri partnerov verejného sektora, v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu predávajúceho do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia tejto KZ, kupujúci je oprávnený od nej odstúpiť.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom/objednávkovom formulári, resp. kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Názov Upresnenie
- pokyny na používanie alebo odkazy na predpisy, ktoré obsahujú: prípustný spôsob používania; návod na obsluhu, nastavovanie, údržbu, opravy, prehliadky
- požiadavky na odbornú spôsobilosť osôb vykonávajúcich obsluhu, nastavovanie, údržbu, opravy, prehliadky a skúšky
- návod na montáž, vyskúšanie a podmienky uvedenia technického zariadenia do prevádzky
- preberacie dokumenty a to: odborné stanovisko k dokumentácii, ak bolo vydané, doklad o súlade technického zariadenia s bezpečnostnými požiadavkami
- preberacie dokumenty a to: osvedčenie o skúške vykonanej revíznym technikom výrobcu alebo revíznym technikom a testy, certifikáty a iné, ak boli vydané
- preberacie dokumenty a to: požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode zariadenia v zmysle platnej legislatívy
- požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu (jeden ku každému zariadeniu).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 7, 920 01 Hlohovec, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

27.11.2024 10:39 — 13.12.2024 10:39

5,00 ks

13 351,21

11 126,01

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2024 10:48

20.11.2024 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2024 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2024 10:51 - Vstupná ponuka 13 351,21 € Cena s DPH
18.11.2024 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 10 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS