• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 10:30

Detail zákazky Z202410314

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 10:30

Základné údaje

Z202410314

OF-296021

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10057364

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sterilizačný materiál

sterilizačné sáčky, rolky, hárky

  • 33198200-6 - Papierové sterilizačné vrecká alebo odevy z papieroviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sterilizačný materiál
Funkcia
Sterilizačné sáčky a rolky na sterilizáciu parou a formaldehydom, hárky na sterilizáciu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. ROLKA KOMBINOVANÁ (papier/fólia) indikátor para, EO, formaldehyd
ROLKA STERILIZ.PLOCHA 75MMx200M p/f 11 ks
ROLKA STERILIZ.PLOCHA 100MMx200M p/f 8 ks
ROLKA STERILIZ.PLOCHA 150MMx200M p/f 8 ks
ROLKA STERILIZ.PLOCHA 200MMx200M p/f 9 ks
ROLKA STERILIZ.PLOCHA 250MMx200M p/f 6 ks
ROLKA STERILIZ.PLOCHA 350MMx200M p/f 7 ks
ROLKA STERILIZ.PLOCHA 400MMx200M p/f 4 ks
2. SÁČOK STERILIZAČNÝ papier/folia indikátor para, EO, formaldehyd
SACOK STER.SKLADANY 175x300 MM, p/f 3000 ks (balenie/1000 ks)
SACOK STER.SKLADANY 110x30x190MM, p/f 2000 ks (balenie/1000 ks)
SACOK STER.SKLADANY 140x50x330MM, p/f 1 000 ks (balenie/500 ks)
SACOK STER.SKLADANY 190x65x330MM, p/f 5 000 ks (balenie/500 ks)
SACOK STER.SKLADANY 250x100x380MM, p/f 3 500 ks (balenie/500 ks)
SACOK STER.SKLADANY 300x125x610MM, papier 1000 ks (balenie/500 ks)
SACOK STERILIZAČNÝ 100x150 mm, p/f 3 000 ks (balenie/1000 ks)
SACOK STERILIZAČNÝ 100x200 mm, p/f 4 000 ks (balenie/1000 ks)
SACOK STERILIZAČNÝ 100x250 mm, p/f 3 000 ks (balenie/1000 ks)
SACOK STERILIZAČNÝ 100x300 mm, p/f 6 000 ks (balenie/1000 ks)
SACOK STERILIZAČNÝ 150x300 mm, p/f 3 000 ks (balenie/1000 ks)
SACOK STERILIZAČNÝ 150x350 mm, p/f 3 000 ks (balenie/1000 ks)
3. Páska lepiaca
PASKA LEP.NA STER.25MMx50M, s indikátorom 4 ks
PASKA LEP.NA STER.25MMx50M, bez indikátora 4 ks
4. Hárky
Hárky na sterilizáciu, 90cm x 90cm, papier 60 kg
Technické vlastnosti sterilizačného materiálu
A. Sterilizačné obaly - KOMBINOVANÝ OBAL - ROLKY/SÁČKY
Papier - papier pre zdravotnícke účely vyrobený podľa EN 868-3
Papier - gramáž min. 60g/m2
Fólia - fólia pre zdravotnícke účely vyrobená podľa normy EN868-5
Fólia 7-vrstvová kombinácia polyester/polypropylén (medzi vrstvy sa neráta spojovací materiál
Pokračovanie: jednotlivých fólii)
Fólia - hrúbka min. 52 μm, gramáž min. 54 g
Indikátor - procesový indikátor typu I. – pre STEAM, FORM (STN EN ISO 11140-1)
Indikátor - umiestnenie vo zvare mimo aktívneho poľa
Ostatné - súlad s normami STN EN ISO 11607-1, STN EN ISO 11607-2
Ostatné - súlad s STN EN 868-5
Ostatné - označenie smeru otvárania
Ostatné - otváranie „peel“ efekt
Ostatné - súlad s STN EN 868-5
Ostatné - zvar – tri línie o celkovej šírke min. 6 mm
Ostatné - číslo šarže obalu
Ostatné - súčasťou každého balenia: upozornenie pre používateľov sterilizačných obalov „NEPOUŽÍVAŤ, POKIAĽ
Pokračovanie: JE OBAL POŠKODENÝ."
B. Sterilizačné obaly - PAPIEROVÉ VRECKÁ
- bielený papier pre zdravotnícke účely vyrobený podľa STN EN 868-3
- v súlade s normami: STN EN 868-4, ISO 11607-1, ISO 11607-2
- hmotnosť papiera na jednotku plochy 60 g/m2
- indikátor procesu typu I. pre STEAM sterilizačný proces s popisom zmeny farby (v súlade s normou STN EN ISO 11140-1)
- zvarovacia vrstva zataviteľná pri 180°C (kompatibilita so zváračkami kombinovaných obalov)
-teplotné lepidlo odolné proti vode so šírkou zlepu min. 25 mm +-3mm pri šírke sáčku pod 200 mmm
-teplotné lepidlo odolné proti vode so šírkou zlepu min. 40 mm +-3mm pri šírke sáčku nad 200 mmm
- označenie veľkosti na každom vrecku
- súčasťou každého balenia: upozornenie pre používateľov sterilizačných obalov „NEPOUŽÍVAŤ, POKIAĽ JE OBAL POŠKODENÝ.“
Všetky položky uvedené v Technickej špecifikácií musia byť dodávané v súlade s normami týkajúcimi sa sterilizácie v ich platnom znení.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítanie elektronickej formy.
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby.
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Termín dodávky: do 3 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami. Takto zmenená cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH a daňových odvodov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkovej ceny.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu Rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien, ktoré budú v súlade s uzatvorenou Rámcovou dohodou.
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien obsahuje: názov tovaru, MJ, JC bez DPH za MJ, výšku DPH, JC s DPH za MJ, cena spolu. Podrobný položkový rozpis bude neoddeliteľnou súčasťou Rámcovej dohody.
Do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením požadujeme predložiť: TECHNICKÝ LIST - podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre.
Do 5 pracovných dní je dodávateľ povinný predložiť certifikát o výrobku - ŠUKL kód.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody požadujeme doručiť vzorku z predmetu zákazky na následné odsúhlasenie. V prípade, že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od Rámcovej dohody.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru písomnou formou.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade ak nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hodín pred termínom dodania do 8:00 hod telefonicky, resp. e-mailom.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodov na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa.
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto Rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky uvedenej v Osobitných požiadavkách na plnenie a v Technickej špecifikácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Rámcovej dohody, ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Rámcovej dohody alebo VZP podstatným spôsobom.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa Rámcovej dohody, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia Rámcovej dohody.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Rámcovej dohode, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalent na tovar uvedený v Technickej špecifikácií. Ekvivalent prichádza do úvahy pri rozmeroch jednotlivých položiek, kde sa pripúšťa rozdiel +- 10 %. Pri položkách, kde je uvedený min. rozmer sa nepripúšťa ekvivalent výrobku s menším rozmerom.
Objednávateľ v každom prípade predloženia ekvivalentu posúdi vlastnosti resp. parametre ekvivalentu s ohľadom na potreby príslušných oddelení resp. ambulancií.
V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že tovar predložený ako ekvivalent nespĺňa jeho požiadavky vyhradzuje si právo odstúpiť od Rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov Mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

5 384,72

4 487,27

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2024 09:43

20.11.2024 09:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2024 09:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2024 08:46 - Vstupná ponuka 5 384,68 € Cena s DPH
19.11.2024 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 5 384,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS