00310182
Mesto Bánovce nad Bebravou
Námestie Ľudovíta Štúra 1/1, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK
56214863
fpoho s.r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok
Elektronické stravné poukážky, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa. Finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 4,50 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zmluvy/dohody musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 6,30 | ||
Predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 18352 | ||
Predpokladaný počet stravných kariet | ks | 74 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu resp. 12 mesiacov |
Stravná karta obsahuje | meno zamestnanca držiteľa karty |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty elektronických stravných poukážok a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Množstvo odobratých elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, zariadeniami rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravovacej poukážky na území mesta Bánovce nad Bebravou. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť zoznam miest, v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet najneskôr do 5 pracovných dní od vystavenia objednávky. Objednávka bude obsahovať menný zoznam zamestnancov objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehôt dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Platnosť zmluvy - 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa zmluvy, podľa toho čo nastane skôr. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť za stravnú jednotku aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. | podrobné stanovenie ceny |
Nám. Ľ. Štúra 1/1, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika
01.12.2024 09:32 — 30.11.2025 09:32
18 352,00 ks
115 617,60
115 617,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2024 09:34
20.11.2024 10:00
20.11.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2024 10:20 - Vstupná ponuka | 115 617,60 | € | Cena s DPH |
15.11.2024 16:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 115 617,58 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: