Z202410312
OF-296006
zazmluvnená
00188433
Technické služby mesta Trebišov
Stavebná 2165/2, Trebišov, 07501, SVK
45329478
ŠTÝL EU s.r.o.
Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Mobilný bubnový štiepkovač
drvič - štiepkovač konárov s listami a ihličím, drvič - štiepkovač dreva, drvič biologicky-rozložiteľného komunálneho odpadu,
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je nákup a dodanie nového nepoužívaného mobilného bubnového štiepkovača - 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie musí zabezpečovať |
- ľahké nakladanie dreva a dobrú prácu obsluhy, dobrú prácu obsluhy |
- drvenie konárov ktoré sú s listami alebo s ihličím, a guľatiny do priemeru 25 cm |
Štiepkovač musí byť vybavený hydraulickým ventilom pre plynulú reguláciu rýchlosti privádzania dreva na drvenie . |
Štiepkovač musí byť dodaný ako nový, nepoužívaný a bez vád |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilný bubnový štiepkovač | ks | 1 | ||
Priemer materiálu určeného na drvenie | mm | 200 | 250 | |
Rýchlosť podávania | bm/min | 20 | ||
Výkon štiepkovania | m3/h | 6 | 10 | |
Priemer bubna | mm | 400 | ||
Rozmery hrdla (šírka) | mm | 350 | ||
Rozmery hrdla (výška) | mm | 330 | ||
Objem valcov | cm3 | 700 | ||
Výkon motora | KM | 70 | ||
Objem palív v nádrži | l | 55 | ||
Počet nožov | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ pohonu | hydraulický |
Typ chladenia | kvapalina |
Typ paliva | benzín |
Štartovanie | elektrické |
Predmetom dodania je aj štandardná výbava: | - |
- | rezervné koleso |
- | - vyhadzovacia rúra so závitkovou točnicou 360°, deflektor. |
- | - LED cestné osvetlenie, |
- | - vlastný hydraulický systém, |
- | - systém proti preťaženiu No–stress s počítadlom Mh. |
Požaduje sa dodanie nového zariadenia | nepoužívaného |
S dodaním zariadenia budú dodané príslušné dokumenty | návody, technické doklady a dokumenty, umožňujúce riadnu prevádzku a užívanie zariadenia |
Na prispôsobenom podvozku (tandemovou nápravou) za autom - schválenie EU SK | áno |
Spätný chod | áno |
Názov |
Predmet zákazky je financovaný z prostriedkov Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky formou dotácie a z vlastných zdrojov. |
1. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO PO UZATVORENÍ ZMLUVY: |
Miestom dodania je sídlo objednávateľa: Trebišov |
Lehota dodania do 7 dní od doručenia osobitnej objednávky na plnenie tejto zmluvy - na dodanie zariadenia. |
Dostupnosť náhradných dielov do 24 hodín |
Servis mobilného bubnového štiepkovača do 50 km. |
1.1 Predávajúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu kupujúceho, kontaktné údaje osoby zodpovednej za dodanie predmetu zákazky, ktorá bude oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zákazky a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu. |
1.2 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presného názvu zariadenia - jeho typu (obchodná značka), s uvedením ich výrobcov a s ocenením predmetu zákazky - tovaru - zariadenia v rozsahu |
- cena zariadenia celkom vrátane súvisiacich dokladov a dokumentov a príslušenstva - eur bez DPH, |
- výška DPH v % a hodnota DPH v eur |
- cena zariadenia celkom vrátane súvisiacich dokladov a dokumentov a príslušenstva - eur s DPH, |
1.3 Predávajúci je povinný doručiť kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy ako neoddeliteľnú súčasť dodávaného tovaru: |
1.3.1 doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia uvedených v tejto zmluve: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktoré musia obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, dodávaného tovaru - zariadenia |
1.3.2 doklady a relevantné dokumenty - vyhlásenia zhody s doplňujúcimi podkladmi k ním alebo Certifikáty (Atesty), alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar |
1.3.3 Doručením dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2 a 1.3.1 a 1.3.2 tejto zmluvy predávajúci preukazuje, že ním dodávaný tovar spĺňa a bude spĺňať požiadavky na technické parametre, špecifikáciu a vlastnosti tovaru, uvedené v tejto zmluve |
1.3.4 Nedoručenie dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2 a 1.3.1 a 1.3.2 tejto zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy |
3. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO SPOJENÉ S DODANÍM ZARIADENIA |
3.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie, všetky jeho časti a príslušenstvo, vrátane príslušných dokladov a dokumentov - návodov v slovenskom jazyku v stanovenej lehote uvedenej v tejto zmluve do sídla kupujúceho |
3.1.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie a všetky jeho časti v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, vrátane príslušných dokladov a dokumentov podľa tejto zmluvy v lehote do 7 dní od doručenia osobitnej objednávky na plnenie tejto zmluvy - na dodanie zariadenia. Kupujúci doručí predávajúcemu osobitnú objednávku na plnenie tejto zmluvy - dodanie zariadenia najneskôr do 7 dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
3.2 Predávajúci oznámi kupujúcemu najneskôr 2 dní pred dodaním zariadenia do sídla kupujúceho presný termín dodania tak, aby kupujúci zabezpečil jeho riadne prevzatie |
3.3 Predávajúci odovzdá zariadenie poverenej osobe kupujúceho a oboznámi ho so všetkými funkcionalitami a funkciami dodávaného zariadenia a zabezpečí skúšobnú prevádzku najmenej v počte 2 hodín, vrátane zaškolenia minimálne 1 osoby určenej kupujúcim v rozsahu dvoch hodín. |
4. SANKCIE ZA NEDODANIE PREDMETU ZÁKAZKY ZARIADENIA S POŽADOVANÝMI PARAMETRAMI A v STANOVENEJ LEHOTE |
4.1 Ak bude predávajúci v omeškaní s dodaním predmetu zmluvy - zariadenia v lehote dohodnutej v tejto zmluve, je kupujúci oprávnený od predávajúceho uplatniť penále za omeškanie v zmysle všeobecných obchodných zmluvných podmienok (OPET) |
4.2 Ak predávajúci dodá predmet zákazky v stanovenej lehote, ale ten nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Zmluvy kupujúci: |
- môže odmietnuť vadne dodávaný tovar - zariadenia s určením náhradného termínu dodania tovaru - zariadenia bez vád |
5. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA ZA KVALITU |
5.1 Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy - dodaný tovar - zariadenie s príslušenstvom bude doručený predávajúcemu v stanovenom rozsahu, množstve, kvalite a bude zodpovedať požadovanej technickej špecifikácií a technickým vlastnostiam uvedeným v tejto zmluve (všetko aj podľa predložených certifikátov a atestov preukazujúcich splnenie daných technických požiadaviek a technických vlastností) a tieto bude predmet zákazky - zariadenie spĺňať počas celej doby záručnej lehoty. |
5.2 Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy - zariadenie v súlade so Slovenskými technickými normami alebo európskymi normami, vzťahujúcimi sa na predmet plnenia a poskytuje záruku minimálne 24 mesiacov. |
5.3 Zodpovednosť za dodávané zariadenia do momentu jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia znáša predávajúci. |
5.4 Moment prechodu zodpovednostných vzťahov za poškodenie, stratu alebo inak znehodnotenie dodaného zariadená prechádza na kupujúceho momentom jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia. |
5.5 Pre nároky zo zodpovednosti za vady platia primerane ustanovenia § 422 a nasledujúce Obchodného zákonníka |
6. CENA PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY -DODANIA TOVARU - ZARIADENIA NA MIESTO PLNENIA- zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami, vrátane dopravy, zabezpečenia skúšobnej prevádzky so zaškolením, Zmluvné strany cenu predmetu zmluvy dohodli v zmysle § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov na cene za celý predmet zákazky v hodnote uvedenej v tejto zmluve. |
7. PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Kupujúci neposkytuje zálohové platby za predmet zákazky |
7.2 Predávajúci je oprávnený faktúrovať cenu za predmet zákazky - za dodanie zariadenia bez vád dohodnutú vo výške uvedenej v tejto zmluve a to formou vystavenia faktúry vystavenej a doručenej najskôr v deň protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu zákazky - zariadenia bez vád. |
7.3 Faktúra je splatná do 60 dní od jej doručenia bez vád kupujúcemu . Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená kupujúcemu. |
7.4 Predložená faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Zmluvné strany dohodli, že predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: |
- číslo Zmluvy, termín splatnosti faktúry, forma úhrady,označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať,- meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky |
7.4.1 Ak faktúra nebude obsahovať uvedené náležitosti, bude vrátaná predávajúcemu a lehota splatnosti neplynie, kupujúci nie je v omeškaní s platbou. Lehota splatnosti začína následne plynúť až po doručení faktúry bez vád. |
7.5 PENÁLE ZA OMEŠKANIE ÚHRADY OPRÁVNENEJ FAKTÚRY |
7.5.1 Predávajúci je oprávnený voči kupujúcemu uplatniť sankcie za omeškanie úhrady oprávnene vystavenej faktúry za predmet zákazky v rozsahu a vo výške uvedenej v príslušných ustanoveniach OPET-u, VZP OPET-u a podľa Obchodného zákonníka ak ich uplatnenie bude oprávnené a preukázateľne. |
8. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO |
8.1 Kupujúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu predávajúceho , kontaktné údaje osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zmluvy a oprávnenej na konanie vo veciach technických a to v rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu. |
8.2 Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu za predmet zákazky - za dodanie zariadenia s príslušenstvom bez vád, v dohodnutej výške na určený účet predávajúceho v lehote splatnosti. |
9. UKONČENIE KÚPNEJ ZMLUVY |
9 . 1 Riadne ukončenie zmluvného vzťahu zo zmluvy nastane splnením záväzkov zmluvných strán v zmysle podmienok tejto zmluvy - dodaním zariadenia s požadovanými technickými parametrami a príslušenstvom v stanovenej lehote bez vád. |
9.2 Mimoriadne ukončenie zmluvného vzťahu môže nastať na základe dohody zmluvných strán v písomnej forme alebo odstúpením od zmluvy |
9.3 Od zmluvy môže ktorákoľvek zo zmluvných strán odstúpiť v prípadoch podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie zmluvy uvedené priamo v zmluvných podmienkach tejto zmluvy, inak podľa ustanovení obchodného zákonníka. |
9.4 Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane |
9.5 Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy okrem nárokov na náhradu škody, nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie, ktoré sa týkajú konania, resp. opomenutia zmluvnej strany pred účinnosťou odstúpenia od zmluvy |
9.6 Ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane k termínu, uvedenom v danej dohode, v ktorej bude dohodnuté aj vysporiadanie všetkých práva a povinnosti strán vyplývajúcich zo zmluvy pred ukončením zmluvy. |
9.7 Kupujúci si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy, keď mu nebudú poskytnuté finančné prostriedky na predmet zákazky, všetko však pred začatím samotného plnenia predmetu zákazky a to bez možnosti uplatnenia si akýchkoľvek sankcii zo strany predávajúceho. |
10. PLATNOSŤ a ÚČINNOSŤ KÚPNEJ ZMLUVY, ODKLADACIE PODMIENKY ÚČINNOSTI |
10.1 Zmluva nadobudne platnosť v zmysle ustanovení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, momentom jej uzatvorenia v systéme EKS ET a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
10.2 Zmluva nadobúda účinnosť kumulatívne po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu tohto verejného obstarávania riadiacim orgánom a po jej zverejnení v CRZ spôsobom ustanoveným zákonom a splnenia povinnosti kupujúceho spojenej so zápisom do registra partnerov verejného sektora ak je to relevantné. . |
10.3 Zmluvné podmienky týkajúce sa splnenia povinnosti kupujúceho podľa bodov 1.1 až 1.3 a súvisiacich sankcii za ich neplnenie nadobúdajú účinnosť momentom uzatvorenia zmluvy. |
10.4 Predávajúci upozorňuje na ďalšiu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy - splnenie podmienky podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo väzbe na § 11 zákona o verejnom obstarávaní ak sa na kupujúceho vzťahuje povinnosť daného zápisu . |
10.5 Na vzťahy medzi zmluvnými stranami vyplývajúce z tejto zmluvy, ale ňou výslovne neupravené sa primerane vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky a ES |
11. ĎALŠIE INFORMÁCIE |
11.1 Informácie spojené s platbou DPH |
11.2 Ak je predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
11.3 Predávajúci sa zaväzuje počas plnenia predmetu zákazky strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom - zariadením kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti tejto zmluvy a zmluvy o poskytnutí finančného príspevku na daný predmet zákazky |
11.4 Predávajúci je povinný poskytnúť súčinnosť osobám vykonávajúcim výkon kontroly/auditu/overovania |
11.5 Neoddeliteľnou prílohou zmluvy budú nasledovné doklady a dokumenty doručené kupujúcim po uzavretí zmluvy: |
- návrh predávajúceho na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presných názvov (obchodných značiek) dodávaného tovaru - zariadenia |
- návrh predávajúceho na plnenie zmluvy s uvedením výrobcov dodávaného tovaru a s ocenením dodávaného tovaru - zariadenia v požadovanej štruktúre uvedenej v zmluve |
- všetky doklady a dokumenty, katalógové listy, certifikáty a iné dokumenty preukazujúce splnenie technických požiadaviek dodávaného zariadenia. |
11.6 Ak bude z niektorý uvádzaných parametrov identifikovaný konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, alebo ak je použitý obchodný názov výrobku identifikujúci konkrétneho výrobcu, umožňuje sa : |
- nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je uvedený výrobok určený a musia mať kvalitatívne rovnaké alebo lepšie vlastnosti a technické parametre ako je požadované pri pôvodnom výrobku |
11.7 Pri uplatnení ekvivalentu, tento musí mať rovnakú alebo vyššiu kvalitu ako je požadovaná v tejto zmluve. Kupujúci v prípade dodania ekvivalentu musí preukázať splnenie minimálnych technických parametrov a kvalitu ekvivalentu a do najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy na posúdenie kupujúcemu. |
11.8 Kupujúci môže odmietnuť dodanie ekvivalentu, ak tento nebude spĺňa požiadavky na technickú a funkčnú špecifikáciu určenú v tejto zmluve |
11.9 Ak kupujúci po automatickom uzavretí zmluvy v systéme EKS zistí konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona č. 343/2015 Z. Z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený od tejto automaticky uzavretej zmluvy odstúpiť. |
11.10 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podľa bodu 11.9 predávajúci nie je oprávnený uplatniť si voči kupujúcemu akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto zmluvy a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto zmluvy a to ani z časti. |
Stavebná 2165/2, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
29.11.2024 09:00 — 30.12.2024 09:00
1,00 ks
35 000,00
31 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2024 09:27
21.11.2024 09:00
21.11.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.11.2024 18:40 - Vstupná ponuka | 35 000,00 | € | Cena bez DPH |
21.11.2024 00:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: