00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
44798695
COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.
Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK
Pranie bielizne pre MŠ /2025
Pranie postelnej bielizne
Služba
1. Pranie detskej posteľnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
pranie prádla posteľnej bielizne farebnej a bielej bavlny, obrusov, závesov, aby bola zabezpečená tepelná a chemická dezinfekcia |
pranie s certifikovanými pracími a pomocnými prostriedkami, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným normám SR a EU |
sušenie a žehlenie vyčistenej bielizne |
dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne nealergujúce detskú pokožku |
triedenie, viazanie a balenie podľa potrieb objednávateľa |
dovoz a odvoz bielizne na 22 miest/MŠ v rámci Mestskej časti Bratislava Petržalka |
manipulácia s bielizňou - fyzické prevzatie použitej bielizne z prevádzok objednávateľa, fyzické odovzdanie vypranej bielizne prevádzkam objednávateľa |
drobné opravy na požiadanie |
zapožičanie a dezinfekcia prepravných kontajnerov bielizne |
zabezpečenie dodržiavania technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Zoznam MŠ: MŠ Bohrova 1, MŠ Bradáčova 4, MŠ Bulíkova 25, MŠ Bzovícka 6, MŠ Fialová 12. MŠ Gessayova 31, MŠ Gessayova 2, MŠ Haanova 9, MŠ Holíčska 30, MŠ Holíčska 50, MŠ Iľjušinova 1, MŠ Jankolova 8, MŠ Lachova 31, MŠ Lietavská 1, MŠ Macharova 1, MŠ Pifflova 10, MŠ Röntgenova 16, MŠ Ševčenkova 35, MŠ Šustekova 33, MŠ Tupolevova 20, MŠ Turnianska 6, MŠ Vyšehradská 17, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. obliečka - najviac používaný rozmer 90cmx135cm/ +- 5 cm | ks/rok | 40 408 | ||
2. plachta - najviac používaný rozmer 60 cmx150cm /+- 5 cm | ks/rok | 35 160 | ||
3. obliečka na vankúš - rozmer 40cmx 60cm/+- 5 cm | ks/rok | 11 648 | ||
4. uterák - rozmer 30x 50 cm / + - 5 cm | ks/rok | 4 624 | ||
5. návlek na topánky | ks/rok | 3 040 | ||
6. obrus | ks/rok | 30 | ||
7. záves – rozmer: 300x400cm / + - 5 cm | ks/rok | 2 | ||
8. paplón - rozmer: 90x135 cm / + - 5 cm | ks/rok | 1 167 | ||
9. vankúš - rozmer 40 cm x 60 cm/ + - 5 cm | ks/rok | 145 | ||
10. návlek na matrac | ks/rok | 524 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
100% bavlna, farebná, pranie pri 60ºC | plachta s gumičkou, obliečka s farebným motívom |
periodicita prania položiek č. 1,2,3,4 a 5 | 16 x rok |
periodicita prania položiek č. 6,7,8,9 a 10 | 1 x rok |
Názov |
1. Vrátane dopravy na 22 miest plnenia/MŠ v Mestskej časti Bratislava Petržalka. |
2. Služby podľa ustanovení tejto Zmluvy bude poskytovať Poskytovateľ každej materskej škole zvlášť, na základe konkrétnej objednávky vždy pre konkrétnu materskú školu. Zoznam materských škôl je uvedený v prílohe č. 1. |
3. Objednávateľ, alebo osoba oprávnená uskutočňovať objednávky podľa Prílohy č. 2 alebo 3 , môže zrušiť svoju objednávku do 12:00 hod, pracovného dňa pred dňom zvozu použitej bielizne. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať objednávky realizované v súlade s týmto článkom Zmluvy. Dodávateľ potvrdí doručenie elektronickej pošty s objednávkou odoslaním potvrdzujúceho emailu ihneď po jeho doručení, najneskôr v nasledujúci pracovný deň od odoslania objednávky Objednávateľom alebo osobou oprávnenou uskutočňovať objednávky na základe tejto Prílohy č.1. |
5. Pri praní žiadame používať pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ. |
6. Prevzatím materiálu sa rozumie fyzické prevzatie zodpovednými pracovníkmi zmluvných strán a obojstranné potvrdenie preberacích listov, Príloha č.3 alebo 5. |
7. Dodávateľ musí zabezpečiť dezinfikovateľné prepravné kontajnery. Ďalšie podrobnosti o organizácii zberu a dovozu posteľnej bielizne budú dohodnuté s dodávateľom ihneď po uzavretí zmluvy kontaktnou osobou objednávateľa. |
8. Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy vyplnením Prílohy č. 6 Návrh na plnenie. |
9. Lehoty preberania znečistenej posteľnej bielizne a dovozu čistej posteľnej bielizne bude v pracovných dňoch v čase od 8:00-14:00. Periodicita max.16 krát za rok, položky 6 - 10 1 x za rok. Dohodnutým miestom dodania predmetu zákazky sú jednotlivé zariadenia Materských škôl objednávateľa podľa zoznamu v Prílohe č. 1. Objednávateľ za týmto účelom sprístupní pre dodávateľa na čas nevyhnutný na vyloženie tovaru miestnosť slúžiacu ako sklad všeobecného materiálu v konkrétnom zariadení. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby podľa ustanovení tejto Zmluvy tak, aby nedošlo k akejkoľvek zámene lôžkovín prevzatých na pranie medzi jednotlivými materskými školami, resp. tretími osobami. |
11. Reklamácie, ktorých predmetom budú nekvalitne opraté alebo ožehlené lôžkoviny, praním poškodené, zamenené, zafarbené, chýbajúce, dodané mokré, vlhké lôžkoviny a pod. bude vykonávaná reklamačným protokolom. Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť (odstrániť reklamované vady) do 5 pracovných dní od doručenia reklamačného protokolu na náklady Dodávateľa. |
12. Pre posudzovanie reklamácie je rozhodujúci stav zistený pracovníkmi Objednávateľa na konkrétnej materskej škole. Reklamačný protokol je oprávnená odovzdať poverená osoba Objednávateľa priamo vodičovi, ktorý realizoval dovoz opratých lôžkovín, ak k zisteniu vád došlo pri ich prevzatí. |
13. Predmetom reklamácie bude zle vypraná posteľná bielizeň, praním poškodená, neožehlená, zamenená, zafarbená a chýbajúca posteľná bielizeň, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne. |
14. V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie poskytovaných služieb je Objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu podľa OPET. Za opakované reklamácie Zmluvné strany považujú reklamácie za služby poskytnuté v rôznych dňoch (nie v rámci rôznych kusov bielizne dodanej v rovnaký deň dodania). |
15. Zaplatenie Zmluvnej pokuty nezbavuje Dodávateľa povinnosti poskytovať služby podľa tejto Zmluvy. |
16. V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 3 reklamácie, má oprávnenie okamžite odstúpiť od zmluvy. |
17. Plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s fakturáciou 1 krát mesačne, súčasťou faktúr budú dodacie listy a objednávky. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry a nárok na zaplatenie dohodnutej ceny vzniká až po riadnom a včasnom poskytnutí služby, dodaní tovaru, uskutočnení stavebných prác. |
18. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
19. Obidve zmluvné strany môžu zmluvu ukončiť písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca. |
20. Cena musí obsahovať všetky náklady na pranie, vrátane dopravy, dezinfekcie prepravných kontajnerov a bezplatného zapožičania prepravných kontajnerov bielizne. |
21. Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. Dodávateľ je povinný upozorniť objednávateľa na nevhodné pokyny ohľadne prania. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
53 675,42
44 729,52
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2024 09:04
21.11.2024 11:00
21.11.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2024 13:33 - Vstupná ponuka | 53 674,80 | € | Cena s DPH |
21.11.2024 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: