• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2024 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2024 09:20

Detail zákazky Z202410299

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2024 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2024 09:20

Základné údaje

Z202410299

OF-296175

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10068154

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky materiál

ihla, vata, obväz, kanyla, rukavice, bandáž, plášť, náplasť

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícky materiál
Funkcia
Vybavenie pracoviska - jednorazový zdravotnícky spotrebný materiál do lekárne, ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 . COPOLY bandáž samolepiaca, rozmer 10X450CM 12KS / balenie bal 468
2 . COPOLY bandáž samolepiaca, rozmer 5X450CM 12KS / balenie bal 2160
3 . COPOLY bandáž samolepiaca, rozmer 7,5X450CM 12KS / balenie bal 624
4 . DEKAPHAN LEUCO - diagnostické prúžky /50KS / balenie bal 4
5 . G.HYD.ROL.90CMX10M 17V N. gaza rolovana bal 2
6 . HADICKA PREDLZOVACIA HEID.75CM bal 714
7 . HADICKA PREDLZOVACIA 180 bal 210
8 . HADICKA PREDLZOVACIA 45 bal 150
9 . HEMOSKY H-02 HD bal 1600
10 . HEPTAPHAN DIAG.PAP./50KS / balenie bal 4
11 . HYDROFILNY NESTERILNY OBVAZ 10CMX5 M, A 10 KS / balenie bal 480
12 . HYDROFILNY NESTERILNY OBVAZ 14CMX5 M, A 10 KS / balenie bal 20
13 . HYDROFILNY NESTERILNY OBVAZ 6CMX5 M, A 10 KS / balenie bal 250
14 . HYDROFILNY NESTERILNY OBVAZ 8CMX5 M , A 10 KS / balenie bal 100
15 . IHLA 0,40X20 SIVA ks 6
16 . IHLA 0,55X25 FIALOVA ks 20
17 . IHLA 0.5X20 ORANZOVA ks 37
18 . IHLA 0.6X30 MODRA ks 30
19 . IHLA 0.7X30 CIERNA ks 55
20 . IHLA 0.8X25 ZELENA ks 90
21 . IHLA 0.8X40 ZELENA ks 87
22 . IHLA 0.9X25 ZLTA ks 80
23 . IHLA 0.9X40 ZLTA ks 35
24 . IHLA 1.2X40 RUZOVA ks 133
25 . IHLA 1.6X40 BIELA ks 31
26 . INFUZNA SUPRAVA IS 103 H ks 2650
27 . INZULINOVE STR.U-100 100KS/ balenie bal 10
28 . JANETT STRIEKACKA 150ML bal 10
29 . KANYLA I.V.22G 0,9X25 MODRA ks 46
30 . KANYLA I.V.24G 0,7X19 ZLTA ks 57
31 . KANYLA I.V.26G FIALOVA ks 10
32 . KANYLA RUZOVA G20 ks 20
33 . KEFKA MAXXIM SUCHA ks 576
34 . KOHUT 3-CESTNY ks 170
35 . KOMPRES GAZ. 10X10 NESTERILNY ks 250
36 . KOMPRES GAZ. 7,5X7,5 NESTERILNY ks 70
37 . LEKARSKA LOPATKA 100KS/ balenie bal 28
38 . MEDIPLAST 5NAPLAST 5 CM X 5 M, CIEVKA ks 118
39 . MEDIPLAST 2,5NAPLAST, 2,5 CM X 5 M, CIEVKA ks 24
40 . MEDIPLAST 1160 10CMX5M ks 150
41 . NAVLEK NA OBUV CHI 100100KS/ balenie bal 120
42 . NOZNICE 15 O/T ROVNE ks 21
43 . ODSAVACIA SADA YANKAUER ks 148
44 . OVERAL L ks 33
45 . OVERAL XL ks 467
46 . OVERAL XXL ks 10
47 . PENTAPHAN DIAG.PAP./50KS/ balenie ks 6
48 . PINZETA ANTOMICKA 15CM ks 4
49 . PLAST NAVSTEVNICKY ks 5
50 . PLAST OPER.STAND.L ks 50
51 . PLAST OPERACNY STANDARD XL ks 50
52 . PLAST OPERACNY STANDARD XXL ks 50
53 . PODLOZKA POD PACIENTA rozmer 60X90CM ks 2730
54 . RUKAVICE NESTERILNE NITRIL L pár 145
55 . RUKAVICE NESTERILNE NITRIL M pár 237
56 . RUKAVICE NESTERILNE NITRIL S pár 100
57 . RUKAVICE NESTERILNE NITRIL XL 100KS/ balenie bal 10
58 . RUKAVICE NESTERILNE NITRIL XS pár 6
59 . RUKAVICE HANDSAFE 6.5 pár 200
60 . RUKAVICE HANDSAFE 7.0 pár 50
61 . RUKAVICE HANDSAFE 8.5 pár 100
62 . RUKAVICE L LATEX pár 155
63 . RUKAVICE M LATEX pár 160
64 . RUKAVICE S LATEX pár 125
65 . RUKAVICE XS LATEX pár 5
66 . RUSKO BRUSNE 50X60 ks 45
67 . SKALPEL.CEP.15 ks 2
68 . SKALPEL.CEPEL C.11 ks 1
69 . SKALPEL.CEPEL C.20 STERIL ks 14
70 . SKALPEL.CEPEL C.21 ST.FAZ ks 15
71 . SKLICKA PODLOZNE ks 1700
72 . SKUMAVKA VYTEROVA AMIES ks 200
73 . SPINOCAN G22 0.7X40 ks 1
74 . SPINOCAN G22 0.7X88 ks 2
75 . STRIEKACKA 1 ML TBC BEZ IHLY ks 2084
76 . STRIEKACKA 10 ML ks 1560
77 . STRIEKACKA 2 ML ks 7221
78 . STRIEKACKA 20ML ks 659
79 . STRIEKACKA 5 ML ks 3086
80 . STRIEKACKA 50ML LL ks 20
81 . TAMPON ODBEROVY AMIES BEZ AKT.UHLIA ks 200
82 . VATA BUN.DEL.40X50 2X500K ks 12
83 . VATA BUN.REZ.20X30CM 500G ks 87
84 . VATA OBV.GLORIA 500G ks 13
85 . VATA OBVAZOVA 1000G ks 100
86 . obväz termoplastický fixačný - VET-LITE 10X1,6 ks 9
87 . obväz termoplastický fixačný - VET-LITE 15X1,6 ks 6
88 . obväz termoplastický fixačný - VET-LITE 5X1,6 ks 8
89 . obväz termoplastický fixačný - VET-LITE 7,5X1,6 ks 9
90 . VZORKOVNICE S VRCHNAKOM ks 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Požiadavky a súčasť predmetu zmluvy
I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR.
I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení.
I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná.
I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu.
I.5a Predmet zákazky/zmluvy je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. Ekvivalent musí spĺňať .....
..... minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
I.5b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. Objednávateľ si .....
..... na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
I.5c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“.
I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom.
I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa:
II.1a - položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. .....
...... Zároveň:o Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody ;;o pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy ;;
II. 1b - rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie.
II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP.
II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov.
III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru.
III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa.  Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme.
III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť.
III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve.
III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný (označený) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy.
III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať.
III.5a Dodávateľ je povinný dodať tovar s primeranou expiráciou. Primeranou expiráciou sa rozumie tovar nie starší ako 1 rok od jeho výroby a s expiráciou nie skôr ako 6 mesiacov odo dňa dodania. Tovar presahujúci primeranú expiráciu objednávateľ nie je povinný odobrať.
III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
III.7a Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj kópia dodacieho listu, potvrdeného objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru.
III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Faktúry zasielať aj v CSV alebo TXT forme. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
III.7d Faktúra musí obsahovať  číslo zmluvy a  povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy.
IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy:
IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy.
IV.2 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 až 16.1.10 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu.
IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

27 325,00

23 573,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2024 08:15

22.11.2024 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2024 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2024 08:55 - Vstupná ponuka 27 240,00 € Cena s DPH
22.11.2024 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 27 008,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS