00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
44879806
K&M MEDIA s.r.o.
Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK
Zdravotnícky materiál
ihla, vata, obväz, kanyla, rukavice, bandáž, plášť, náplasť
Tovar, Služba
|
1. Zdravotnícky materiál
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vybavenie pracoviska - jednorazový zdravotnícky spotrebný materiál do lekárne, ambulancie |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1 . COPOLY bandáž samolepiaca, rozmer 10X450CM 12KS / balenie | bal | 468 | ||
| 2 . COPOLY bandáž samolepiaca, rozmer 5X450CM 12KS / balenie | bal | 2160 | ||
| 3 . COPOLY bandáž samolepiaca, rozmer 7,5X450CM 12KS / balenie | bal | 624 | ||
| 4 . DEKAPHAN LEUCO - diagnostické prúžky /50KS / balenie | bal | 4 | ||
| 5 . G.HYD.ROL.90CMX10M 17V N. gaza rolovana | bal | 2 | ||
| 6 . HADICKA PREDLZOVACIA HEID.75CM | bal | 714 | ||
| 7 . HADICKA PREDLZOVACIA 180 | bal | 210 | ||
| 8 . HADICKA PREDLZOVACIA 45 | bal | 150 | ||
| 9 . HEMOSKY H-02 HD | bal | 1600 | ||
| 10 . HEPTAPHAN DIAG.PAP./50KS / balenie | bal | 4 | ||
| 11 . HYDROFILNY NESTERILNY OBVAZ 10CMX5 M, A 10 KS / balenie | bal | 480 | ||
| 12 . HYDROFILNY NESTERILNY OBVAZ 14CMX5 M, A 10 KS / balenie | bal | 20 | ||
| 13 . HYDROFILNY NESTERILNY OBVAZ 6CMX5 M, A 10 KS / balenie | bal | 250 | ||
| 14 . HYDROFILNY NESTERILNY OBVAZ 8CMX5 M , A 10 KS / balenie | bal | 100 | ||
| 15 . IHLA 0,40X20 SIVA | ks | 6 | ||
| 16 . IHLA 0,55X25 FIALOVA | ks | 20 | ||
| 17 . IHLA 0.5X20 ORANZOVA | ks | 37 | ||
| 18 . IHLA 0.6X30 MODRA | ks | 30 | ||
| 19 . IHLA 0.7X30 CIERNA | ks | 55 | ||
| 20 . IHLA 0.8X25 ZELENA | ks | 90 | ||
| 21 . IHLA 0.8X40 ZELENA | ks | 87 | ||
| 22 . IHLA 0.9X25 ZLTA | ks | 80 | ||
| 23 . IHLA 0.9X40 ZLTA | ks | 35 | ||
| 24 . IHLA 1.2X40 RUZOVA | ks | 133 | ||
| 25 . IHLA 1.6X40 BIELA | ks | 31 | ||
| 26 . INFUZNA SUPRAVA IS 103 H | ks | 2650 | ||
| 27 . INZULINOVE STR.U-100 100KS/ balenie | bal | 10 | ||
| 28 . JANETT STRIEKACKA 150ML | bal | 10 | ||
| 29 . KANYLA I.V.22G 0,9X25 MODRA | ks | 46 | ||
| 30 . KANYLA I.V.24G 0,7X19 ZLTA | ks | 57 | ||
| 31 . KANYLA I.V.26G FIALOVA | ks | 10 | ||
| 32 . KANYLA RUZOVA G20 | ks | 20 | ||
| 33 . KEFKA MAXXIM SUCHA | ks | 576 | ||
| 34 . KOHUT 3-CESTNY | ks | 170 | ||
| 35 . KOMPRES GAZ. 10X10 NESTERILNY | ks | 250 | ||
| 36 . KOMPRES GAZ. 7,5X7,5 NESTERILNY | ks | 70 | ||
| 37 . LEKARSKA LOPATKA 100KS/ balenie | bal | 28 | ||
| 38 . MEDIPLAST 5NAPLAST 5 CM X 5 M, CIEVKA | ks | 118 | ||
| 39 . MEDIPLAST 2,5NAPLAST, 2,5 CM X 5 M, CIEVKA | ks | 24 | ||
| 40 . MEDIPLAST 1160 10CMX5M | ks | 150 | ||
| 41 . NAVLEK NA OBUV CHI 100100KS/ balenie | bal | 120 | ||
| 42 . NOZNICE 15 O/T ROVNE | ks | 21 | ||
| 43 . ODSAVACIA SADA YANKAUER | ks | 148 | ||
| 44 . OVERAL L | ks | 33 | ||
| 45 . OVERAL XL | ks | 467 | ||
| 46 . OVERAL XXL | ks | 10 | ||
| 47 . PENTAPHAN DIAG.PAP./50KS/ balenie | ks | 6 | ||
| 48 . PINZETA ANTOMICKA 15CM | ks | 4 | ||
| 49 . PLAST NAVSTEVNICKY | ks | 5 | ||
| 50 . PLAST OPER.STAND.L | ks | 50 | ||
| 51 . PLAST OPERACNY STANDARD XL | ks | 50 | ||
| 52 . PLAST OPERACNY STANDARD XXL | ks | 50 | ||
| 53 . PODLOZKA POD PACIENTA rozmer 60X90CM | ks | 2730 | ||
| 54 . RUKAVICE NESTERILNE NITRIL L | pár | 145 | ||
| 55 . RUKAVICE NESTERILNE NITRIL M | pár | 237 | ||
| 56 . RUKAVICE NESTERILNE NITRIL S | pár | 100 | ||
| 57 . RUKAVICE NESTERILNE NITRIL XL 100KS/ balenie | bal | 10 | ||
| 58 . RUKAVICE NESTERILNE NITRIL XS | pár | 6 | ||
| 59 . RUKAVICE HANDSAFE 6.5 | pár | 200 | ||
| 60 . RUKAVICE HANDSAFE 7.0 | pár | 50 | ||
| 61 . RUKAVICE HANDSAFE 8.5 | pár | 100 | ||
| 62 . RUKAVICE L LATEX | pár | 155 | ||
| 63 . RUKAVICE M LATEX | pár | 160 | ||
| 64 . RUKAVICE S LATEX | pár | 125 | ||
| 65 . RUKAVICE XS LATEX | pár | 5 | ||
| 66 . RUSKO BRUSNE 50X60 | ks | 45 | ||
| 67 . SKALPEL.CEP.15 | ks | 2 | ||
| 68 . SKALPEL.CEPEL C.11 | ks | 1 | ||
| 69 . SKALPEL.CEPEL C.20 STERIL | ks | 14 | ||
| 70 . SKALPEL.CEPEL C.21 ST.FAZ | ks | 15 | ||
| 71 . SKLICKA PODLOZNE | ks | 1700 | ||
| 72 . SKUMAVKA VYTEROVA AMIES | ks | 200 | ||
| 73 . SPINOCAN G22 0.7X40 | ks | 1 | ||
| 74 . SPINOCAN G22 0.7X88 | ks | 2 | ||
| 75 . STRIEKACKA 1 ML TBC BEZ IHLY | ks | 2084 | ||
| 76 . STRIEKACKA 10 ML | ks | 1560 | ||
| 77 . STRIEKACKA 2 ML | ks | 7221 | ||
| 78 . STRIEKACKA 20ML | ks | 659 | ||
| 79 . STRIEKACKA 5 ML | ks | 3086 | ||
| 80 . STRIEKACKA 50ML LL | ks | 20 | ||
| 81 . TAMPON ODBEROVY AMIES BEZ AKT.UHLIA | ks | 200 | ||
| 82 . VATA BUN.DEL.40X50 2X500K | ks | 12 | ||
| 83 . VATA BUN.REZ.20X30CM 500G | ks | 87 | ||
| 84 . VATA OBV.GLORIA 500G | ks | 13 | ||
| 85 . VATA OBVAZOVA 1000G | ks | 100 | ||
| 86 . obväz termoplastický fixačný - VET-LITE 10X1,6 | ks | 9 | ||
| 87 . obväz termoplastický fixačný - VET-LITE 15X1,6 | ks | 6 | ||
| 88 . obväz termoplastický fixačný - VET-LITE 5X1,6 | ks | 8 | ||
| 89 . obväz termoplastický fixačný - VET-LITE 7,5X1,6 | ks | 9 | ||
| 90 . VZORKOVNICE S VRCHNAKOM | ks | 200 |
| Názov |
| I. Požiadavky a súčasť predmetu zmluvy |
| I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR. |
| I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení. |
| I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná. |
| I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu. |
| I.5a Predmet zákazky/zmluvy je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. Ekvivalent musí spĺňať ..... |
| ..... minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite. |
| I.5b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. Objednávateľ si ..... |
| ..... na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| I.5c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy. |
| I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
| I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom. |
| I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
| II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa: |
| II.1a - položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. ..... |
| ...... Zároveň:o Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody ;;o pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy ;; |
| II. 1b - rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie. |
| II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP. |
| II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov. |
| III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru. |
| III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme. |
| III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť. |
| III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve. |
| III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný (označený) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy. |
| III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať. |
| III.5a Dodávateľ je povinný dodať tovar s primeranou expiráciou. Primeranou expiráciou sa rozumie tovar nie starší ako 1 rok od jeho výroby a s expiráciou nie skôr ako 6 mesiacov odo dňa dodania. Tovar presahujúci primeranú expiráciu objednávateľ nie je povinný odobrať. |
| III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| III.7a Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj kópia dodacieho listu, potvrdeného objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru. |
| III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
| III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Faktúry zasielať aj v CSV alebo TXT forme. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
| III.7d Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy. |
| IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy: |
| IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy. |
| IV.2 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 až 16.1.10 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. |
| IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
| IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
| IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
27 325,00
23 573,07
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2024 08:15
22.11.2024 08:30
22.11.2024 08:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.11.2024 08:55 - Vstupná ponuka | 27 240,00 | € | Cena s DPH |
| 22.11.2024 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 008,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: