• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 08:35

Detail zákazky Z202410297

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 08:35

Základné údaje

Z202410297

OF-296206

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10057341

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53849582

RHINOREC s. r. o.

Kempelenova 3410/3, Zilina, 01015, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamätné plakety

gravírovanie, pamätná minca, pasparta

  • 98300000-6 - Rôzne služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Gravírovanie pamätných plakiet
Funkcia
Gravírovanie a výroba propagačných a reklamných predmetov viď. príloha č. 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pamätná minca príslušníka vojenského útvaru (viď. príloha č. 1, položka č. 1) ks 314
Pamätná minca veliteľa vojenského útvaru (viď. príloha č. 1, položka č. 2) ks 150
Obraz/pasparta s mincou a štítkom (viď. príloha č. 1, položka č. 3) ks 20
Obraz/pasparta s mincou a štítkom (viď. príloha č. 1, položka č. 4) ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (Žilina).
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba dodaného tovaru musí byť minimálne 24 mesiacov od dátumu dodania tovaru.
Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácii a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Celková cena musí byť konečná a zahrňovať aj dopravu, náklady na celkovú výrobu propagačných a reklamných predmetov, balné či iné náklady.
Objednávateľ požaduje dodanie 1ks vzorky položiek č. 1 až 4 opisného formulára pred plnením zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

25.11.2024 08:09 — 06.12.2024 08:09

1,00 celý predmet zákazky

10 000,00

8 333,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2024 08:12

19.11.2024 09:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2024 08:28 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena s DPH
15.11.2024 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 10 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS