• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2024 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 14:50

Detail zákazky Z202410265

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2024 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 14:50

Základné údaje

Z202410265

OF-296160

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10050691

Objednávateľ

30844185

Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky

Bajkalská 1467/27, Bratislava- mestská časť Ružinov, 82007, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie karty pre zamestnancov

Stravovacie karty, doručenie stravovacích kariet, elektronické stravovacie poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie karty
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty vrátanie doručenia stravovacích kariet na adresu objednávateľa - verejného obstarávateľa
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stravovacie karty počet ks 9 21
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky EUR 7,80
Predpokladané množstvo elektronickej stravovacej poukážky ks 2241 5229
Možnosť platby stravovacou kartou v rozmedzí od- do EUR 0,01
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta musí byť označená názvom a logom dodávateľa požaduje sa
Stravovacia karta musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu požaduje sa
Stravovacia karta musí obsahovať číslo karty, dobu platnosti, označenie držiteľa karty pod identifikačným číslom - Nie meno a priezvisko držiteľa karty požaduje sa
Stravovacia karta musí byť chránená PIN kódom požaduje sa
Stravovacia karta musí mať možnosť zablokovania v prípade straty, bezplatný online účet požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov o do dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu.
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Verejného obstarávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Verejný obstarávateľ neodobral predpokladané množstvo, t.j. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkovú výšku stanoveného finančného limitu.
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Verejného obstarávateľa. Presné množstvá elektronických stravovacích poukážok, elektronických stravovacích kariet a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach Verejný obstarávateľ.
Uchádzač nenavrhuje nominálnu hodnotu stravnej jednotky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upravovať nominálnu hodnotu stravnej jednotky počas doby platnosti Rámcovej dohody podľa svojich rozpočtových a finančných možností.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Verejného obstarávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky.
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám Verejného obstarávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať identifikačné číslo držiteľa karty Verejného obstarávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty elektronickej stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca Verejného obstarávateľa.
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravovacích poukážok k príslušným elektronickým stravovacím kartám najneskôr do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky.
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 5 pracovných dní odo dňa doručenia vlastného návrhu plnenia kritéria.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu Verejného obstarávateľa).
Podanie objednávky na dodanie elektronických stravovacích poukážok môže Verejný obstarávateľ zaslať poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom).
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátanie ceny elektronických stravovacích kariet v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.).
Dodávateľ si nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej elektronickej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, vyhotovenie elektronických stravovacích kariet, príp. ďalšie poplatky) a DPH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude verejný obstarávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Názov Upresnenie
Interval objednávania elektronických stravovacích poukážok Raz mesačne, v prípade nástupu nového zamestnanca podľa požiadavky Verejného obstarávateľa
Vyhotovenie elektronickej stravovacej karty Podľa požiadavky Verejného obstarávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 1467/27, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 cena za kompletnú dodávku

40 786,20

40 786,20

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť vlastný návrh na plnenie kritérií uvedený v osobitných požiadavkách na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2024 12:22

19.11.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2024 13:14 - Vstupná ponuka 40 786,19 € Cena s DPH
18.11.2024 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 40 786,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS