• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2024 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 11:55

Detail zákazky Z202410253

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2024 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 11:55

Základné údaje

Z202410253

OF-295812

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10050676

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky spotrebný materiál

Zdravotnícky spotrebný materiál, ihly, striekačky, skúmavky

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141310-6 - Injekčné striekačky
  • 33141320-9 - Lekárske ihly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícky spotrebný materiál
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných komponentov vrátane balenia, dopravy, nákladov na manipuláciu, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Dodanie Bratislava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Injekčná striekačka 20 ml, balenie: 100 ks, Štandardné jednorazové injekčné striekačky, každá samostatne zabalená bal 6
2. Injekčná striekačka, balenie: 100 ks, štandardná Injekčná striekačka 2 ml, každá samostatne zabalená bal 6
3. Injekčná striekačka, balenie: 100 ks, štandardná Injekčná striekačka 5 ml, každá samostatne zabalená bal 6
4. Injekčná striekačka, balenie: 100 ks, štandardná Injekčná striekačka 10 ml, každá samostatne zabalená bal 6
5. Injekčná ihla jednorazová čierna sterilná, 100ks/bal bal 6
6. Injekčná ihla 0.5x25 Medoject oranžové 100 ks/bal bal 6
7. Ihla STERICAN 18G, 1.2×40, ružová, 100 ks/balenie bal 6
8. Bezpečnostná ihla 21G x 1-1/4 BD Vacutainer Eclipse, 32 mm, zelená, balenie: 48 ks bal 6
9. Ihla Vacutainer zelená, 21G, dĺžka ihly: 19mm, dĺžka hadičky: 175mm , balenie 50 ks bal 3
10. Spojovacia hadička 1,8 x 450 mm ks 150
11. Držiak ihiel BD Vacutainer na jedno použitie vyrobený z plastu, kompatibilný so všetkými BD Vacutainer skúmavkami a ihlami, vrátane bezpečnostných ihiel BD Eclipse a súprav na odber krvi ks 150
12. Skúmavka Vacutainer KO-EDTA 3 ml, balenie/100 ks bal 2
13. AB0 Súprava 30 Testov - Diagnostika Krvná skupina "B", Krížový test darcu krvi a príjemcu, 30 vyšetrení set 5
14. Intravenózna kanyla s portom 22G, modrá, balenie/50 ks bal 3
15. Skúmavka Vacutainer biochemická 7ml, balenie/100 ks, bal 2
16. Skúmavka Vacutainer sedimentačná 5ml, balenie/100 ks bal 2
17. Vata v rezoch 20x30cm, balenie: 500 g bal 10
18.  Nepremokavé absorpčné podložky, rozmer: 60x90 cm, balenie/10 ks bal 1
19. Gázové štvorce 7,5x7,5 cm, nesterilné, balenie/100ks bal 10
20. Gázové štvorce - sterilné 10 x 10cm, balenie: 2x25ks bal 10
21. Tampóny z gázy, nesterilné, stáčané, okrúhle, priemer 2,5 cm, balenie: 250 ks bal 8
22. Transfúzna súprava 140 cm ks 20
23. Textilné škrtidlo, mix farieb, rozmer: 2,5 x 45 cm ks 10
24. Náplasť i.v. 6 x 8 cm pre fixáciu kanýl, balenie: 50 ks bal 5
25. Dezinfekčný alkoholový prípravok na odmastenie a dezinfekciu pokožky, Určenie: dezinfekcia operačného poľa a kože pred injekciami, punkciami a pod. Neobsahuje jód. Obsah: á 500 ml ks 5
26. Anatomická pinzeta 14cm z nehrdzavejúcej ocele ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoškodeného tovaru v originálnom balení.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpočet cien pre jednotlivé položky - rozpis ceny bez DPH, sadzbu DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť tovar v prípade, ak nebude dodržaná špecifikácia/parametre.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii kvôli pokračujúcemu výskumu, aby neboli ovplyvnené výsledky porovnateľnosti.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 12,00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa vo výške kúpnej ceny, nakoľko financovanie zákazky je časovo závislé od účelovej dotácie na jej predmet. Vzniknutú škodu je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa v súlade so zákonom č. 513/1991 Zb., obchodný zákonník, a súvisiacimi predpismi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

25.11.2024 10:00 — 06.12.2024 10:00

1,00 sada

1 310,00

1 310,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.11.2024 10:49

19.11.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 30
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2024 09:20 - Vstupná ponuka 1 310,00 € Cena bez DPH
19.11.2024 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 1 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS