• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2024 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 12:05

Detail zákazky Z202410248

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2024 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 12:05

Základné údaje

Z202410248

OF-296073

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10050668

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50046586

Dolphin Central Euriope, s.r.o.

Nádražná 1958, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny na zabezpečenie pitného režimu

neperlivá minerálna voda, neochutená voda, balená voda v bareloch

  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Neperlivá minerálna voda
Funkcia
Zabezpečenie pitného režimu zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Neochutená minerálna voda v bareli - nevratný obal barel 1
Objem barela liter 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Perlivosť neperlivá
Príchuť bez príchute
Barel - nevratný obal požadujeme
Barel musí byť kompatibilný s Keramickým výdajníkom (Ceramic Dispenser SPD-I Series, Double Blue Strip) požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Dovoz tovaru sa požaduje v pracovných dňoch od 7:00 do 14:00.
Cena tovaru predmetu plnenia platí po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesto plnenia.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Všetky dokumenty požaduje Objednávateľ v slovenskom jazyku.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby. Dátum spotreby tovaru je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na tovare a zároveň aj v dodacom liste.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená Objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou ( nie elektronickým podpisom ) na adresu miesta plnenia zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať  "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

22.11.2024 07:00 — 29.11.2024 13:00

729,00 ks

4 016,79

3 347,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2024 10:33

19.11.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 125
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2024 11:57 - Vstupná ponuka 4 016,78 € Cena s DPH
19.11.2024 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka 4 015,32 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS