00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 30
toner
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, na kancelárske použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OKI MC342dn - OKI 44973536 čierny (2200 strán) originál | ks | 6 | ||
2. OKI MC342dn - OKI 44973535 modrý (1500 strán) originál | ks | 2 | ||
3. OKI MC342dn - OKI 44973534 červený (1500 strán) originál | ks | 2 | ||
4. OKI MC342dn - OKI 44973533 žltý (1500 strán) originál | ks | 2 | ||
5. Kyocera ECOSYS M3540dn - Kyocera TK-3100 (12500 strán) originál | ks | 2 | ||
6. Kyocera ECOSYS MA4500fx - Kyocera TK-3400 (12500 strán) originál | ks | 2 | ||
7. HP MFP M480f - HP W2030X čierny (7500 strán) originál | ks | 4 | ||
8. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92K (AE1Y150) čierny (6000 strán) originál | ks | 2 | ||
9. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92Y (AE1Y250) žltý (6000 strán) originál | ks | 1 | ||
10. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92C (AE1Y450) modrý (6000 strán) originál | ks | 2 | ||
11. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92M (AE1Y350) červený (6000 strán) originál | ks | 2 | ||
12. Xerox 7220 - Xerox 006R01461 čierny (22000 strán) originál | ks | 1 |
Názov |
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz , v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený). |
3. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania (telefonicky alebo emailom) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h. |
4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. |
5. Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u výrobcov OKI, HP, Xerox, Kyocera, Konica Minolta do 14 dní od dodania tovaru. |
6. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne. |
7. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie. |
8. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a ostatný spotrebný materiál a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Dodávateľ je povinný odobrať tonery a použitý spotrebný materiál v lehote do 5 pracovných dní od emailovej požiadavky objednávateľa (max. 2 odbery od uzatvorenia zmluvy). |
9. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri odovzdávaní/preberaní tovaru prítomnosť svojho zástupcu, pričom tovar bude odovzdaný formou preberacieho protokolu, ktorý bude potvrdený obidvomi stranami, t.j. zástupcom dodávateľa a zástupcom objednávateľa. Typ tonera a množstvo bude skontrolované pri preberaní. |
10. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie, osobitých požiadaviek podľa bodov 1. až 9. a nedodanie tovaru ani v primerane poskytnutej dodatočnej dobe plnenia, bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
11. V prípade odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný prevziať tovar na svoje náklady od objednávateľa v lehote do 5 pracovných dní. Termín prevzatia je potrebné avizovať (telefonicky alebo emailom) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
04.12.2024 07:00 — 06.12.2024 13:00
1,00 celok
3 330,00
2 775,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.11.2024 09:59
20.11.2024 11:00
20.11.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2024 10:36 - Vstupná ponuka | 3 330,00 | € | Cena s DPH |
15.11.2024 19:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 299,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: