• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 12:05

Detail zákazky Z202410247

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2024 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 12:05

Základné údaje

Z202410247

OF-296122

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10057383

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 30

toner

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC342dn - OKI 44973536 čierny (2200 strán) originál ks 6
2. OKI MC342dn - OKI 44973535 modrý (1500 strán) originál ks 2
3. OKI MC342dn - OKI 44973534 červený (1500 strán) originál ks 2
4. OKI MC342dn - OKI 44973533 žltý (1500 strán) originál ks 2
5. Kyocera ECOSYS M3540dn - Kyocera TK-3100 (12500 strán) originál ks 2
6. Kyocera ECOSYS MA4500fx - Kyocera TK-3400 (12500 strán) originál ks 2
7. HP MFP M480f - HP W2030X čierny (7500 strán) originál ks 4
8. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92K (AE1Y150) čierny (6000 strán) originál ks 2
9.  Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92Y (AE1Y250) žltý (6000 strán) originál ks 1
10. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92C (AE1Y450) modrý (6000 strán) originál ks 2
11. Konica Minolta bizhub C3120i - Konica Minolta TNP92M (AE1Y350) červený (6000 strán) originál ks 2
12. Xerox 7220 - Xerox 006R01461 čierny (22000 strán) originál ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz , v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený).
3. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania (telefonicky alebo emailom) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h.
4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
5. Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u výrobcov OKI, HP, Xerox, Kyocera, Konica Minolta do 14 dní od dodania tovaru.
6. Dodávateľ  v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne.
7. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
8. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a ostatný spotrebný materiál a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Dodávateľ je povinný odobrať tonery a použitý spotrebný materiál v lehote do 5 pracovných dní od emailovej požiadavky objednávateľa (max. 2 odbery od uzatvorenia zmluvy).
9. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri odovzdávaní/preberaní tovaru prítomnosť svojho zástupcu, pričom tovar bude odovzdaný formou preberacieho protokolu, ktorý bude potvrdený obidvomi stranami, t.j. zástupcom dodávateľa a zástupcom objednávateľa. Typ tonera a množstvo bude skontrolované pri preberaní.
10. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie, osobitých požiadaviek podľa bodov 1. až 9. a nedodanie tovaru ani v primerane poskytnutej dodatočnej dobe plnenia, bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
11. V prípade odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný prevziať tovar na svoje náklady od objednávateľa v lehote do 5 pracovných dní. Termín prevzatia je potrebné avizovať (telefonicky alebo emailom) minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

04.12.2024 07:00 — 06.12.2024 13:00

1,00 celok

3 330,00

2 775,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2024 09:59

20.11.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2024 10:36 - Vstupná ponuka 3 330,00 € Cena s DPH
15.11.2024 19:43 - Najvýhodnejšia ponuka 3 299,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS