• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2024 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 11:00

Detail zákazky Z202410242

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2024 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 11:00

Základné údaje

Z202410242

OF-296135

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10050664

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31346448

NOACK - SLOVAKIA, spol. s r.o.

Seberíniho 1, Bratislava, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické testy a média

diagnostika, test, médium

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické testy a média pre stanovenie mastitíd prežúvavcov
Funkcia
výskumné účely
Diagnostika mikroorganizmov a stanovenie antibiotickej citlivosti zo vzoriek mlieka. MastiSensor® poskytuje rýchlu a presnú identifikáciu patogénov zodpovedných za mastitídu, čo umožňuje racionálne používanie antibiotík.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. MLT MIC G minus I ks 3
2. Suspenzné medium MIC 30 ks 6
3. MIC G minus II ks 3
4. MLT MIC G plus ks 3
5. Suspenzné medium MIC G plus ks 2
6. MLT MIC STAPHY ks 3
7. MASTISENSOR 12 testov/bal bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Testy a média pre stanovenie inhibičných zón (MIC) pre Auto skener s optickými senzormi. POLOŽKA 1 - 6
Diagnostika mikroorganizmov a stanovenie antibiotickej citlivosti zo vzoriek mlieka. áno
7. MASTISENSOR 12 testov/bal POLOŽKA 7
MastiSensor® test musí využívať technológiu založenú na LAMP izotermálnej amplifikačnej metóde. Následne umožní analyzovať čerstvé, chladené alebo zmrazené vzorky mlieka. Amplifikačná metóda cieli na DNA, čo umožní detekciu baktérií, či už sú živé alebo mŕtve. áno
MastiSensor® test využíva technológiu založenú na LAMP izotermálnej amplifikačnej metóde, ktorá poskytuje výsledky v reálnom čase s mimoriadnou rýchlosťou áno
Tento set musí umožniť identifikáciu nasledujúcich baktérií: • Gram-pozitívne baktérie ;  • Escherichia coli ;  • Staphylococcus aureus ;  • Streptococcus uberis ;  • Sreptococcus dysgalactiae ;  • Klebsiella sp (vrátane K. oxytoca a K. pneumoniae) ;  • Enterococcus sp (vrátane E. faecalis a E. faecium) ; 7. MASTISENSOR 12 testov/bal
MastiSensor deteguje blaZ gén rezistencie na beta-laktámové antibiotiká áno
Test umožňuje analyzovať čerstvé, chladené, zmrazené vzorky mlieka áno
Amplifikačná metóda cieli na DNA, čo umožňuje detekciu baktérií, či sú živé alebo mŕtve áno
Pozitívne výsledky získané za 40 minút, negatívny výsledok je potvrdený za 70 minút áno
Obsah balenia - 12 uzavretých fóliových vreciek -  Každé vrecko obsahuje Obsah balenia
Lýzovacia peletka v 1,5 mL kužeľovej skúmavke (typ Eppendorf) ;; Riediaci pufor (500 µL) Skúmavka so závitovým uzáverom (Červená) ;; Resuspendačný pufor (200 µL) Skúmavka so závitovým uzáverom (Biela) ;; Detekčný prúžok (8 PCR skúmaviek s 1 peletkou), 8 cieľov (modrá bodka identifikuje prvú skúmavku zľava doprava) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
6. Požaduje sa predložiť rozpis ceny položiek, sadzbu DPH a cenu bez DPH a s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov výskumu, pričom špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
10. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi
11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
11. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
13. Predmet plnenia - požadovaný tovar, musí spĺňať všetky, v špecifikácii definované kvalitatívne a kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, z dôvodu ich použitia v pokračujúcom výskume verejného obstarávateľa/objednávateľa, a zároveň aby nebola ovplyvnená porovnateľnosť výsledkov dlhodobého kontinuálneho výskumu a/alebo diagnostiky (v prípade zmeny diagnostickej súpravy by mohlo dôjsť k falošne zmeneným, pozitívnym, resp. negatívnym, výsledkom).
14. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
15. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
16. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy
18. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

21.11.2024 08:00 — 13.12.2024 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

1 630,00

1 448,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2024 10:06

19.11.2024 10:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2024 10:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 280
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2024 08:58 - Vstupná ponuka 1 629,90 € Cena s DPH
15.11.2024 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 629,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS