• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2024 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 10:50

Detail zákazky Z202410235

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2024 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 10:50

Základné údaje

Z202410235

OF-296154

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10057311

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

55328628

MiMaCs s. r. o.

127, Čierny Brod, 92508, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mikulášske balíčky

čokoláda, cukrovinky, obalový materiál

  • 15842000-2 - Čokoláda a cukrovinky
  • 15842300-5 - Cukrovinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mikulášsky balíček pre deti od 2-10 rokov
Funkcia
Nákup potravín určených na vytvorenie mikulášskeho balíčka pre deti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikulášsky balíček pre deti od 2-10 rokov (obsah balíka je bližšie špecifikovaný nižšie) ks 71
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikulášsky balíček pre deti od 2-10 rokov, obsah:
- Croisant (7 Days Croissant s kakaovou náplňou 60 g alebo ekvivalent) - mliečny dezert (Kinder mliečny rez 28 g, alebo ekvivalent) - čokoládové tyčinky (Kinder Chocolate tyčinky z mliečnej čokolády 4x12,5 g alebo ekvivalent) - sušienky (Oreo sušienky s vanilkovou náplňou 44 g, alebo ekvivalent) - čajové pečivo (Milka Jaffa biscuits malina 147 g, alebo ekvivalent) - keksy (Opavia Miňonky smotanové oplátky 50 g alebo ekvivalent)
- keks (Opavia Fidorka biela s čokoládovou náplňou, oplátka, žltá 30 g, alebo ekvivalent) - keks (Sedita kávenky original 50 g, alebo ekvivalent) - ovocné cukríky (Jojo medvedíky želé cukríky s ovocnými príchuťami 42 g, alebo ekvivalent) - čokoládová figúrka (Orion Mikuláš čokoládová figúrka 52 g, alebo ekvivalent) - Igelitová taška s motívom Mikuláša/čerta/anjela - rozmery min 29 cm/32 cm/ 8 cm (Š/V/H)
 2. Mikulášsky balíček pre deti od 1-2 rokov
Funkcia
Nákup potravín určených na vytvorenie mikulášskeho balíčka pre deti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikulášsky balíček pre deti od 1-2 rokov (obsah balíka je bližšie špecifikovaný nižšie) ks 31
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mikulášsky balíček pre deti od 1-2 rokov, obsah:
- Croisant (7 Days Croissant s kakaovou náplňou 60 g alebo ekvivalent) - mliečny dezert (Kinder mliečny rez 28 g, alebo ekvivalent) - čokoládové tyčinky (Kinder Chocolate tyčinky z mliečnej čokolády 4x12,5 g alebo ekvivalent) - drobné pečivo (Brumík Duo jahoda 150 g, alebo ekvivalent) - čajové pečivo (Milka Cake & Choc jemné pečivo čokoládová náplň 175 g, alebo ekvivalent)
- detský nápoj Kubík 100 % multivitamín/Relax 200 ml alebo ekvivalent) - keksy (Opavia BeBe rodinné jemné cereálne sušienky 130 g, alebo ekvivalent) - detská výživa (Kubík 100 % ovocná kapsička -jablko/banán, jahoda/jablko/banán- alebo ekvivalent) - slané pochutiny (Kukuričné chrumky arašidové 60 g, alebo ekvivalent) - čokoládová figúrka (Orion Mikuláš čokoládová figúrka 52 g, alebo ekvivalent) - Igelitová taška s motívom Mikuláša/čerta/anjela - rozmery min 29 cm/32 cm/ 8 cm (Š/V/H)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia predmetu zákazky Trenčín
Splatnosť faktúry je v lehote 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra bude slúžiť zároveň ako dodací list - v tomto prípade o tom faktúra musí obsahovať záznam.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska. Faktúru a iné vystavené doklady doručiť v 2 výtlačkoch.
Tovar doručiť v čase od 7:00 do 14:00. V prípade zmeny termínu dodania o tom kontaktná osoba dodávateľa musí vopred informovať kontaktnú osobu objednávateľa.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dopravu do miesta plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi
Ponuka musí byť zadaná na celý predmet zákazky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru v dvoch vyhotoveniach, dodací list s tovarom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.11.2024 08:00 — 06.12.2024 10:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

1 114,00

928,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2024 09:19

20.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 129
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2024 10:19 - Vstupná ponuka 1 110,00 € Cena s DPH
14.11.2024 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 1 110,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS