• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2024 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 10:50

Detail zákazky Z202410222

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2024 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 10:50

Základné údaje

Z202410222

OF-296075

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10050616

Objednávateľ

00397865 (02)

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine

Malá Hora 10701/4A, Martin, 03601, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčný plne automatizovaný koagulačný analyzátor

analyzátor, koagulometer

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčný plne automatizovaný koagulačný analyzátor – 1 komplet
Funkcia
Požadovaný analyzátor má umožniť využívať široké spektrum laboratórnych analýz: chromogénnych, koagulačných, fluorescenčných, fluorescenčných zhášacích a turbidimetrických metód.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčný plne automatizovaný koagulačný analyzátor komplet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: plne automatizovaný koagulometer
Minimálne požiadavky: možnosť  využívania chromogénnych, koagulačných, fluorescenčných, fluorescenčných zhášacích a turbidimetrických metód
Minimálne požiadavky: možnosť analýzy generácie trombínu (TGA – thrombin generation analysis)/stanovenia generačnej doby trombínu (TGT – thrombin generation time)
Minimálne požiadavky: možnosť stanovenia funkčnej aktivity faktora XIII a ADAMTS13
Minimálne požiadavky: otvorený systém – možnosť využívať reagencie od rôznych výrobcov
Minimálne požiadavky: priestor na vloženie minimálne 30 činidiel s minimálne 12 chladenými pozíciami, čítačka čiarových kódov pre jednoduché načítanie reagencií;
Minimálne požiadavky: predhriata pipetovacia ihla za účelom udržania správnej teploty v reakčnej kyvete, oddelené ramená pipety na reagencie a vzorky za účelom prevencie krížovej kontaminácie
Minimálne požiadavky: CE označenie analyzátora ako aj uvedených reakčných kitov a certifikát podľa novej legislatívy IVDR
Minimálne požiadavky: z priestorových dôvodov maximálna šírka analyzátora 900 mm a maximálna hmotnosť 50 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (do Martina).
2. Nový, nepoužitý, nerepasovaný tovar v originálnom balení.
3. Návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku.
4. Štartovací balíček reagencií na inštaláciu a zaškolenie ako súčasť dodania v cene.
5. Minimálna záručná doba 1 rok. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia zavinené užívateľom.
6. Bezplatný záručný servis v trvaní minimálne 12 mesiacov. Následná povinnosť pravidelných ročných servisných kontrol s vystavením validačného protokolu, ktorá bude hradená samostatne.
7. Úspešný uchádzač je povinný predložiť potvrdenie o oprávnení vykonávať servis a kontroly s vystavením validačného protokolu od výrobcu dodávaného zariadenia prípadne ekvivalentné dokumenty preukazujúce tieto oprávnenia najneskôr do 2 pracovných dní od zazmluvnenia.
8. V prípade opravy počas záruky dodávateľ zabezpečí náhradné diely nevyhnutné k oprave a ku zabezpečeniu funkčnosti prístroja.
9. Nástup k oprave do 5 pracovných dní od nahlásenia poruchy e-mailom na kontaktný e-mail dodávateľa.
10. Technická podpora počas pracovných dní v čase 8:00-16:00 s reakciou do 24 hodín od nahlásenia chyby e-mailom na kontaktný e-mail dodávateľa.
11. Uvedenie do prevádzky, inštalácia, zaškolenie personálu objednávateľa.
12. Nástup k oprave do 5 pracovných dní od nahlásenia poruchy e-mailom na kontaktný e-mail dodávateľa.
13. Ak sa vo Funkčnej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentného tovaru spĺňajúceho všetky požiadavky Funkčnej špecifikácie predmetu zákazky.
14. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná špecifikácia predmetu zákazky.
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požiadaviek funkčnej špecifikácie odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne požiadavky funkčnej špecifikácie, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
16. Objednávateľ  si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa funkčnú/technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či je ponúkaný tovar v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
17. Predložená funkčná/technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je tovar, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa.
18. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a kontaktnú osobu zodpovednú za záručný servis a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu.
19. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
20. Pri zámene tovaru, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie; náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
21. V prípade zistenia poškodenia na dodanom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa.
22. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
23. Predložením ponuky Dodávateľ ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
24. V prípade legislatívnej zmeny sadzby DPH bude DPH upravená podľa aktuálnych predpisov.
25. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
26. Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu a množstva dodaného tovaru so zmluvou, uvedení do prevádzky a zaškolení personálu, potvrdením dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa.
27. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
28. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že zákazka bude financovaná z vlastných zdrojov objednávateľa.
29. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru/služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004. Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. (prenesená daňová povinnosť).
30. Dodávateľ alebo subdodávateľ je povinný byť najneskôr ku dňu uzavretia zmluvy a počas celej doby plnenia zmluvy riadne zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. v znení neskorších predpisov, pokiaľ má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ak z právnych predpisov Slovenskej republiky nevyplýva inak.
31. Zmluvné a platobné podmienky: Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa).;
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. Preddavok sa neposkytuje. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania a zaškolenia.
32. Protikorupčná doložka Zmluvy: a)    Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. b)    Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa;
alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania;
alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa. c)    Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy  a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. d)    Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malá Hora 10701/4A, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

25.11.2024 15:06 — 20.01.2025 15:06

1,00 komplet

46 959,00

46 959,00

Vlastný návrh plnenia predložený dodávateľom musí obsahovať uvedenie výrobcu, názvu a typu výrobku v súlade s požiadavkami objednávateľa prípadne internetový odkaz na technický popis ponúkaného produktu alebo katalógový list.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.11.2024 15:08

19.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2024 11:53 - Vstupná ponuka 46 959,00 € Cena bez DPH
18.11.2024 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka 46 959,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS