• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2024 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2024 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2024 09:55

Detail zákazky Z202410217

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2024 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2024 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2024 09:55

Základné údaje

Z202410217

OF-296085

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10063030

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup notebookov

notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook - Lenovo IdeaPad Gaming 3 - ekvivalent
Funkcia
Notebook - Lenovo IdeaPad Gaming 3 alebo ekvivalent
Predmetom zákazky musia byť  len značkové notebooky, v rámci každej položky musia byť dodané nové zariadenia rovnakého typového označenia a značky s kompletným príslušenstvom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook - Lenovo IdeaPad Gaming 3 - ekvivalent ks 2
Displej - veľkosť palce 15,6"
Displej - rozlíšenie pixel 1920x1080
Procesor - počet jadier procesora ks 4
Procesor - výkon podľa benchmarku PassMark - Average CPU Mark (k 29.10.2024) min. body 11665
Pamäť RAM DDR4 - veľkosť GB 16
Pamäť RAM DDR4 - rýchlosť MHz 3200
Pevný disk SSD M.2 PCIe NVMe - kapacita GB 512
Pamäť grafickej karty GDDR6 GB 16
Port - USB-3.2 ks 2
Port - USB-C ks 1
Port HDMI ks 1
Sieťové pripojenie LAN (RJ45) ks 1
Batéria Wh 45
Napájací zdroj USB-C W 135
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie telo (šasi): sivé alebo čierne
Displej Full HD, IPS, matný
Grafická karta dedikovaná - samostatný grafický čip
Zvuková karta integrovaná
Čítačka pamäťových kariet áno
Webkamera áno
Polohovacie zariadenie TouchPad
Bezdrôtová komunikácia WiFi, Bluetooth
Klávesnica podsvietená, slovenská s numerickými klávesmi
Záruka minimálne 24 mesiacov
Servis priamo u zákazníka
Operačný systém Krabicová OEM verzia operačného systému na DVD alebo USB s grafickým používateľským rozhraním v slovenčine, s možnosťou pridania PC do domény,      - pokračovanie v riadku č. 13.
Operačný systém s možnosťou aplikovania doménovej politiky serverov Microsoft - ekvivalent Windows 11 Pro 64bit SK (uvedené súvisí so znením v riadku 12.).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky musia byť len značkové notebooky, v rámci každej položky musia byť dodané nové zariadenia rovnakého typového označenia a značky s kompletným príslušenstvom.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky /plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
Ekvivalentom sa rozumie zariadenie, ktorého technické a výkonové parametre sú z technického hľadiska rovnaké alebo výkonnejšie ako uvedené.
Predmet plnenia (tovar) musí byť nový, doposiaľ nepoužitý, nie opotrebovaný či testovaný, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia výrobcom. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia.
Pokiaľ z opisu predmetu vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie. Ekvivalentom sa rozumie zariadenie, ktoré bude spĺňať minimálne a vyššie požiadavky Objednávateľa a ktorého technické a výkonové parametre sú z technického hľadiska rovnaké alebo výkonnejšie ako uvedené.
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 dní od automatického vygenerovania zmluvy na EKS e-mailom doručiť  špecifikáciu predmetu plnenia s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta a zároveň celkovú cenu za predmet plnenia v Eur vrátane DPH zaokrúhlenú na dve desatinné miesta, na kontaktnú emailovú adresu verejného obstarávateľa.
V prípade predloženia ekvivalentu sa vyžaduje aj predloženie presného technického popisu tovaru, z ktorého bude zrejmé, že ponúkaný tovar spĺňa stanovené resp. vyššie parametre ako je požadované.
Cena za požadovaný tovar je stanovená dohodou v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/ 1996 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z o cenách v znení neskorších predpisov.
V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s celou dodávkou tovaru, vrátane dopravy, vyloženia z dopravného prostriedku, uloženia v mieste dodania a záručného servisu.
Miesto plnenia je Mestský úrad, Štefánikova tr. 60, 950 06 Nitra. Právo na zaplatenie ceny dodávateľovi vzniká riadnym dodaním tovaru, ktorý je predmetom zmluvy na miesta plnenia. Dodanie tovaru zabezpečí úspešný uchádzač/dodávateľ vlastným motorovým vozidlom na vlastné náklady.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s osobitnými podmienkami v rámci zadávania zákazky v systéme EKS.
Lehota plnenia/dodania predmetu zákazky je do 5. (slovom: piatich) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy v systéme EKS. Dodanie tovaru sa bude zrealizovať po vzájomnej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
Objednávateľ požaduje minimálne 2 (slovom: dva) pracovné dni pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu verejného obstarávateľa za účelom upresnenia času dodania tovaru. Miesto plnenia je uvedené v záhlaví zmluvy. Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru v pracovných dňoch, vo vopred dohodnutom čase s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol predmet zákazky dodaný na miesto plnenia zástupcom dodávateľa a nie kuriérskou službou, aby bolo možné pri prevzatí skontrolovať správnosť dodávky a zabezpečiť kontrolu tovaru na mieste plnenia.
Objednávateľ pri prevzatí tovaru je povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný ihneď pri preberaní tovaru u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky v dodacom liste.
Ak pri prevzatí tovaru zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku tovaru a dodávku nezodpovedajúcu obchodnej kvalite, resp. poškodeného a neoznačeného tovaru, je Dodávateľ povinný v lehote do 24 hodín dodaný tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
V prípade, že Dodávateľ dodá Objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo množstve nezodpovedajúcom predmetu zmluvy, ku ktorému sa zaviazal, je Objednávateľ oprávnený v lehote do 5. (slovom: piatich) pracovných dní odo dňa dodania tovaru požiadať Dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite.
Dodávateľ o dodaní tovaru vystaví faktúru, prílohou ktorej bude dodací list potvrdený Objednávateľom. Platba sa uskutoční po prevzatí a dodaní tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je preberací a odovzdávací protokol potvrdený objednávateľom.
Splatnosť faktúry je v zmysle OPET. Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle daňového zákona č. 222/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu.
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zmluvy Objednávateľovi záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu predmetu zmluvy podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov a v zmysle tejto zmluvy po stránke jeho úplnosti, prevádzkovej spôsobilosti a spoľahlivosti. Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. Záručné povinnosti dodávateľa sa nevzťahujú na poškodenie neodborným zásahom zo strany objednávateľa alebo na vady (poškodenia) spôsobené úmyselným poškodením alebo zásahom treťou osobou. Servis - priamo u zákazníka.
Predávajúci je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 (slovom: troch) pracovných dní od jej doručenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie podmienok predmetu plnenia v zmysle Zmluvy bude považované za podstatné porušené zmluvných podmienok EKS a umožňuje objednávateľovi uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra, Mestský úrad Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

27.11.2024 08:00 — 03.12.2024 14:00

2,00 ks

1 574,83

1 312,36

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2024 14:15

21.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 8
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2024 21:46 - Vstupná ponuka 1 574,10 € Cena s DPH
13.11.2024 22:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 562,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS