• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2024 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 10:20

Detail zákazky Z202410214

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2024 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2024 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2024 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2024 10:20

Základné údaje

Z202410214

OF-296107

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10050610

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35848189

Lambda Life a.s.

Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie pre histologickú a molekulovú analýzu

protilátka, DNA, kit

  • 24320000-3 - Základné organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie pre histologickú a molekulovú analýzu
Funkcia
výskumné a vedecké účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. rhodamin Ab ; 1,5mg / balenie bal 1
2. rhodamin Ab ; 1,5mg / balenie bal 1
3. H3 Ab ; 200ug / balenie bal 1
4. Pykoerytrín Ab ; 0,1 mg / balenie bal 1
5. DNA polymeráza ; 500u / balenie bal 2
6. DNA marker ; 300µl / balenie bal 5
7. Kit na purifikáciu DNA ; 100 isol / balenie bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. rhodamin Ab POLOŽKA 1
polyklonálna sekundárna protilátka AffiniPure Goat Anti-Rabbit IgG (H+L), konjugovaná rodamínom (TRITC); hostiteľ: koza; cieľový druh: králik; minimálna cross reaktivita s ľudským, myším, potkaním sérovým proteínom; odporúčané balenie  1,5 mg áno
2. rhodamin Ab POLOŽKA 2
polyklonálna sekundárna protilátka AffiniPure Goat Anti-Mouse IgG (H+L), konjugovaná rodamínom (TRITC); hostiteľ: koza; cieľový druh: myš; minimálna cross reaktivita s ľudským, hovädzím, konským, králičím a sivnným sérom; odporúčané balenie  1,5 mg áno
3. H3 Ab POLOŽKA 3
králičia polyklonálna protilátka pre histón H3 - proteín podieľajúci sa na správnej štruktúre chromatínu v eukaryotických bunkách; raktivita: ľudské a myšacie proteíny; aplikácia: WB, ICCH, IP ; odporúčané balenie 1x 200UG áno
4. Pykoerytrín Ab POLOŽKA 4
Mouse-anti-chicken Monocyte/Macrophage - R-phycoerythrin (PE) protilátka. odporúčané balenie   0,1 mg áno
5. DNA polymeráza POLOŽKA 5
GoTaq® G2 Flexi DNA polymeráza na amplifikáciu DNA v PCR s farebným 5x pufrom a 25mM MgCl2 , Pozostáva z 5X Green GoTaq® Flexi Pufru, 5X Colorless GoTaq® Flexi Pufru a 25mM MgCl2. Reakčný 5X Green GoTaq® Flexi Pufor obsahuje žlté a modré farbivo na vizualizáciu v elektroforéze. áno
6. DNA marker POLOŽKA 6
DNA marker BenchTop - jedenásť fragmentov s veľkosťou 100-1000 bp s prírastkom po 100 bp a pásmom pri 1500 bp, vopred zmiešaný s tlmivým roztokom pre priame nanesenie na agarózový gél ; odporúčané balenie  300µl áno
7. Kit na purifikáciu DNA POLOŽKA 7
Kit na izoláciu DNA z krvi (300?l až 3ml), buniek, tkanív, rastlinných pletív, kvasiniek, G+ a G- baktérií. Bezkolónkový. Čas izolácie max 60min. Zložený zo 100ml Cell Lysis Solution, 50ml Nuclei Lysis Solution, 25ml Protein Precipitation Solution, 50ml DNA Rehydration Solution, 250?l RNase A Solution. DNA purifikovaná týmto systémom je vhodná pre rôzne aplikácie, vrátane amplifikácie, štiepenia s reštrikčnými endonukleázami a hybridizácie (Southern a dot/slot blot).  odporúčané balenie   100 isolat. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
6. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov výskumu, pričom špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
10. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
11. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.  Dodávateľa je zároveň povinný uviesť na faktúre odkaz na zastrešujúci projekt POO: „Early stage granty – UVLF“, kód projektu: 09I03-03-V05-00017; IGA-ESGV/09/2024
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
13. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
14. Predmet plnenia - požadovaný tovar, musí spĺňať všetky, v špecifikácii definované kvalitatívne a kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, z dôvodu ich použitia v pokračujúcom výskume verejného obstarávateľa/objednávateľa, a zároveň aby nebola ovplyvnená porovnateľnosť výsledkov dlhodobého kontinuálneho výskumu a/alebo diagnostiky (v prípade zmeny diagnostickej súpravy by mohlo dôjsť k falošne zmeneným, pozitívnym, resp. negatívnym, výsledkom).
15. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
16. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy
18. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
20. Predmet tejto zmluvy je financovaný z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti, projekt "Early stage granty - UVLF" , kód projektu: 09I03-03-V05-00017, č. projektu IGA ESGV 09/2024.
21. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť, do uplynutia lehôt podľa ods. 6.3 článku 6 Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti č. 09I03-03-V05-00017/2024/VA

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

21.11.2024 08:00 — 20.12.2024 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

3 045,00

2 717,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2024 13:56

19.11.2024 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2024 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 155
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2024 08:31 - Vstupná ponuka 2 681,00 € Cena s DPH
15.11.2024 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 2 681,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS