• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2024 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2024 10:50

Detail zákazky Z202410155

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2024 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.11.2024 10:50

Základné údaje

Z202410155

OF-295636

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10090742

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

31680259

ITES Vranov, s. r. o.

Čemernianska 137, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skrine na chemikálie

skriňa, kovová skriňa, skladovanie chemikálií

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dvojkrídlová skriňa na skladovanie kyselín a lúhov
Funkcia
Skriňa na skladovanie agresívnych, nehorľavých nebezpečných látok na pracovisku.
Bezpečné a oddelené skladovanie kyselín a lúhov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
vonkajšie rozmery: šírka mm 1197
vonkajšie rozmery: hĺbka mm 603
vonkajšie rozmery: výška mm 1965
vnútorné rozmery: šírka mm 485
vnútorné rozmery: hĺbka mm 565
vnútorné rozmery: výška mm 1865
počet skladovacích úrovní ks 8
počet výsuvných váň ks 8
nosnosť výsuvnej vane kg 25
hmotnosť skrine kg 254 255
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
druh skrine: vysoká áno
skladované látky: látky spôsobujúce koróziu áno
verzia dverí: 2 krídlové áno
materiál: zinkový plech áno
korpus z práškovo lakovaného oceľového plechu áno
farba: RAL 7035 / svetlo šedá áno
pripravené na pripojenie odvetrávacieho zariadenia áno
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 2. Dvojkrídlová skriňa na skladovanie horľavín
Funkcia
Požiarne odolná skriňa na nebezpečné látky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
vnútorné rozmery: šírka mm 1050
vnútorné rozmery: hĺbka mm 519
vnútorné rozmery: výška mm 1626
počet skladovacích úrovní ks 3
hmotnosť skrine kg 258 259
nosnosť vloženej police kg 75
záchytný objem vo vani l 33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
druh skrine: vysoká áno
skladované látky: horľavé kvapaliny áno
verzia dverí: 2 krídlové áno
materiál: zinkový plech áno
vybavenie: 3 vložné police, výškovo nastaviteľné v rastri 32 mm áno
vybavenie: podlahová vaňa vrátane krytu z dierovaného plechu áno
farba: korpus / antracit a dvere / žltá áno
Skriňa na bezpečné a predpisové skladovanie horľavých kvapalín s požiarnou ochranou 30 minút, podľa EN 14470-1 áno
pripravené na pripojenie odvetrávacieho zariadenia áno
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 3. Malá skrinka na skladovanie chemikálií
Funkcia
Skriňa na bezpečné a predpisové skladovanie vodu ohrozujúcich látok, nehorľavých kvapalín a jedovatých látok na pracovisku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
vonkajšie rozmery: šírka mm 545
vonkajšie rozmery: hĺbka mm 520
vonkajšie rozmery: výška mm 1105
vnútorné rozmery: šírka mm 486
vnútorné rozmery: hĺbka mm 493
vnútorné rozmery: výška mm 990
hmotnosť skrine kg 49 50
nosnosť police kg 50
počet skladovacích úrovní ks 2
záchytný objem vo vani l 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skladované látky: voduohrozujúce kvapaliny áno
verzia dverí: 1 krídlové áno
záves dverí: vľavo áno
materiál: zinkový plech áno
korpus z  jemného oceľového plechu s vysoko kvalitným lakovaním áno
vybavenie: 2 vložné police áno
vybavenie: podlahová vaňa áno
farba: korpus / antracit a dvere / žltá áno
pripravené na pripojenie odvetrávacieho zariadenia áno
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
 4. Odsávací nadstavec na skrine
Funkcia
Odvetrávací nadstavec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
vonkajšie rozmery: šírka mm 200
vonkajšie rozmery: hĺbka mm 400
vonkajšie rozmery: výška mm 200
priemer mm 75
napätie V 230
výkon W 45
hmotnosť kg 10 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odvetrávací nadstavec zástrčný až pre 120-násobnú výmenu vzduchu v skrini s pripojovacím káblom a zástrčkou. áno
certifikát: EG-smernice (ATEX 2014/34/EU) áno
Malé prípustné odchýlky v uvedených celkových rozmeroch nábytku ± 10 mm budú akceptované.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, uvedenia do prevádzky, montáže, inštalácie, odskúšania a zaškolenia odborného personálu v rozsahu potrebnom pre prácu s predmetom zákazky a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkových cien tovaru.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikáciu a parametre,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a II.3 tejto zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom e-mailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom bude akceptovať
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty dodávateľom nepreukážu splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto zmluvy alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je schopný dodať, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. Ak dôjde k naplneniu tohto bodu dodávateľovi objednávateľ  udelí neuspokojivú referenciu.
6. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne požadované funkčné a technické parametre alebo kvalitatívne vyššie.
7. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
9. Objednávateľ požaduje záručnú dobu na dodaný tovar a  montáž minimálne 24 mesiacov.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu poverenou osobou výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 14:00 hod. Dodávateľ telefonicky oznámi termín dodania a montáže poverenej osobe za objednávateľa a to min. 3 pracovné dni pred plánovaným dodaním.
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmetný tovar a súvisiace služby podľa požiadaviek objednávateľa v požadovanej kvalite a v bezchybnom stave. Zodpovedajúce prívody médií zabezpečí v mieste inštalácie užívateľ do 1m od miesta inštalácie.
3. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť vyzvať dodávateľa na obhliadku miesta plnenia predmetu zmluvy pred samotným plnením predmetu.
5. Objednávateľ požaduje, aby tovar, dodaný v demontovanom stave, dodávateľ na mieste plnenia poskladal, zmontoval, umiestnil na stanovené miesto, príp. uviedol do funkčného stavu (ak to bude relevantné).
6. Súčasťou plnenia predmetu tejto dohody je aj montáž podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru. Montáž musí byt vykonaná oprávnenou osobou predávajúceho.
7. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch kupujúceho počas inštalácie a montáže predmetu tejto dohody dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto dohody.
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
9. Pri dodaní objednaného tovaru a súvisiacich služieb, dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa a objednávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo na jej odstúpenie a  zároveň aj udelenie neuspokojivej referencie pre dodávateľa.
2. Uvedenie  nesprávnej ceny dodávateľom v jeho ponuke na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Park Angelinum 9, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

02.12.2024 08:00 — 27.02.2025 14:00

1,00 celkový predmet zákazky

9 748,22

8 123,52

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2024 12:44

27.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2024 10:02 - Vstupná ponuka 9 747,60 € Cena s DPH
27.11.2024 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 9 169,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS