• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2024 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2024 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2024 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2024 14:30

Detail zákazky Z202410150

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2024 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2024 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2024 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2024 14:30

Základné údaje

Z202410150

OF-288287

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10038457

Objednávateľ

00331899

Mesto Sečovce

Nám. sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, 07801, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vitrína antracit 120 x 80 x 37 cm Ikea RUDSTA - alebo ekvivalent

vitrína, nábytok, skriňa

  • 39171000-1 - Vitríny
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vitrína antracit 120 x 80 x 37 cm Ikea RUDSTA - alebo ekvivalent
Funkcia
Skrinka so sklenenými dvierkam s oceľovým rámom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo vitrín ks 4
šírka cm 80
hlbka cm 37
výška cm 120
Nosnosť police kg 9 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rám oceľ
Ochranný náter syntetická guma
Záslepka Polypropylénový plast
Polica tvrdené sklo
Magnety sa dajú pripnúť na kovový povrch, ktorý môžete použiť ako nástenku. Áno
Nastaviteľne nohy Áno
Skrinku so sklenenými dvierkami Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy poskytne rozpis - jednotkové ceny bez DPH, s DPH na uvedený druh tovaru.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné a pod.
Faktúra bude vystavená na základe potvrdeného dodacieho listu.
V prípade výskytu vady na predmete plnenia, ktorá sa preukáže ako neodstrániteľná, zaväzuje sa dodávateľ na svoje náklady bezodplatne a bez zbytočného odkladu nový tovar - náhradný predmet plnenia - zodpovedajúcej kvality, druhu a množstva reklamovaného tovaru.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi.
Ponuknutý výrokok musí zodpovedať opisnému formuláru a tiež priloženej fotke.
Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet zmluvy má v čase prevzatia kupujúcim zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby alebo vady, ktoré by negatívne ovplyvnili parametre súvisiace s jeho použitím na požadované účely a znižovali jeho hodnotu.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu za týchto podmienok: dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
V prípade ponuknutého ekvivalentu, objednávateľ musí tento produkt vopred (pred dodaním) odsáhlasiť.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Cyrila a Metoda 43/27 , Sečovce, Trebišov, Košický, Slovenská republika

20.11.2024 13:29 — 29.11.2024 13:29

4,00 kusy

700,00

585,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2024 13:30

15.11.2024 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2024 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2024 18:37 - Vstupná ponuka 700,00 € Cena s DPH
12.11.2024 18:37 - Najvýhodnejšia ponuka 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS