• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2024 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2024 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2024 09:15

Detail zákazky Z202410143

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2024 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2024 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2024 09:15

Základné údaje

Z202410143

OF-295727

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10044338

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia a pomôcky pre manipuláciu s materiálom

manipulačný vozík, stolový vozík

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Policový vozík nosnosť 500 kg
Funkcia
Policový vozík slúži na presúvanie prístrojov, výrobkov a materiálu. Vhodné na prepravu ťažkého tovaru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vozík policový   počet ks 5
Celková dĺžka mm 1000 1200
Celková šírka mm 600 800
Celková výška mm 920 990
Celková nosnosť vozíka kg 500
Počet políc ks 1
Nosnosť jednej police kg 450 500
Pevné kolieska ks 2
Otočné kolieska s brdzou ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kolieska obruče z termoplastickej gumy/TPE (nezanechávajú stopy),
- s guľôčkovými ložiskami.
Brzda kolesová zablokovanie riadiacich koliesok vozíka, pomocou ľahkého zošliapnutia pedála na čelnej strane pod plošinou.
Materiál konštrukcie oceľ lakovaná práškovou farbou.
Materiál políc MDF dosky.
Rukoväť  ergonomická, stabilná áno.
 2. Policový vozík so sklopným madlom  nosnosť 150 kg
Funkcia
Policový vozík so sklopným madlom  slúži  na prepravu alebo použitie do stiesneného priestoru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 5
celková dĺžka mm 720 820
celková šírka mm 400 500
nosnosť vozíka kg 150
počet políc ks 1
pevné kolieska ks 2
otočné kolieska s brzdou ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kolieska obruče z termoplastickej gumy/TPE (nezanechávajú stopy),
--- s guľôčkovými ložiskami.
Brzda kolesová zablokovanie riadiacich koliesok vozíka, pomocou ľahkého zošliapnutia pedála na čelnej strane pod plošinou.
Materiál konštrukcie oceľ lakovaná práškovou farbou
Materiál políc MDF dosky
rukoväť sklopná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy, vrátane dopravy, recyklačného poplatku.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu s návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania predmetu zmluvy kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Tovar bude dodaný a prevzatý poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 08:00 - 13:00 hod.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia tovaru
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, jednotkové ceny s DPH a bez DPH,  číslo a názov kúpnej zmluvy.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi  EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko,   a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

25.11.2024 08:00 — 10.12.2024 12:00

1,00 súbor položiek

1 979,84

1 979,84

Požadujeme dodanie tovaru v určenej lehote a podľa špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2024 12:18

16.11.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 194
 49
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2024 14:59 - Vstupná ponuka 1 979,84 € Cena bez DPH
16.11.2024 12:08 - Najvýhodnejšia ponuka 1 979,82 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS