• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2024 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2024 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2024 13:00

Detail zákazky Z202410123

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2024 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2024 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2024 13:00

Základné údaje

Z202410123

OF-295985

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10038438

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné zariadenie

farebná tlačiareň, farebná kopírka, skener, fax cpv

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie
Funkcia
Multifunkčná farebná LED tlačiareň pre rôzne druhy formátu papiera A3, A4, AS kopírovanie a skenovanie farebných a čiernobielych dokumentov, fax, rýchla farebná a čiernobiela tlač, tlačové rozlíšenie min. 1200 x 1200 DPI, duplex, DADF skener, farebný dotykový displej, USB a LAN pripojenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné zariadenie - počet ks 2
Rýchlosť farebnej tlače A4 str/min 23
Rýchlosť čiernobielej tlače A4 str/min 23
Vytlačenie prvej čiernobielej strany sec. 14
Vytlačenie prvej farebnej strany sec. 14
Tlačové rozlíšenie DPI 1200x600
Skenovacie rozlíšenie obojstranného podávača DPI 600x600
Zmena mierky kópie - 25 400
Výdrž čiernej náplne tonera str. 7000
Výdrž farebnej náplne tonerov (Y,C,M) str. 7300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát papieru na tlač A3, A4, A5, A6, B4, B5; Zásobník 2/3/4: A3, A4,A5, B4, B5; Viacúčelový zásobník: A3, A4, A5, B4, B5, A6, B6; 11 obálok (Com-10, DL, Monarch, C5, CA),
- vlastná veľkosť (do 1321 mm dĺžka vrátane bannera); RADF: A3, A4, A5, A6, B4, B5; obojstranná tlač: A3, A4, AS, B4, B5. Podpora vlastných rozmerov: šírka 148,5-297 mm, Dĺžka: 210-431,8 mm
Veľkosť predlohy, plocha skeneru A3, A4, A5, A6, B4, B5, Letter, Legal 13, Legal13.5, Legal 14, Executive, Tabloid (II” x 17"), Statement, Folio
Automatický podávač dokumentov Automatický obojstranný podávač dokumentov (RADF) s kapacitou 100 listov, plochý skener
Rozhrania zariadenia pre pripojenie USB 2.0 Device, 10/100/1000 Ethernet, Host USB X 2, Wireless 802.11a/b/g/n (voliteľné)
Gramáž papieru Štandardný vstup papiera: 300 listov gramáže 80g/m2 Multifunkčný podávač: 100 listov gramáže 80 g/m2 Automatický obojstranný podávač originálov (RADF): 100 listov gramáže 80 g/m2
Vstupná kapacita zásobníkov Zásobník 1: 300, Zásobník 2 + cabinet: 535, Multi-zásobnĺk: 100 reverzný podávač: 100
Výstupná kapacita Tlač smerom nadol: 250 hárkov s gramážou 80 g/m2; tlač smerom nahor: 100 hárkov s gramážou 80 g/m2
Rýchlosť skenovania Minmálne. 50 obr./min farebne, 50 obr./min Čiernobielo
Podporované protokoly FTP, HTTP, pamäť USB, e-mail, TWAIN, CIFS
Výstupný formát scaneru PDF, M-TIFF, JPEG, XPS
Ovládač scaneru TWAIN, WIA2.O, (Vüindows 7 alebo novší), ICA (Mac OS X10.8 alebo novší)
Operačný systémy Windows 7 (32-bitový a 64-bitový), Windows 8 (32-bitový a 64-bitový),Windows 8.1 (32-bit a 64-bit), Windows Server 2003 (32-bit a 64-bit), Windows Vista (32-bit a 64-bit),
- Windows Server 2008 (32-bit a 64-bit), Windows Server 2008 R2(64-bit), Windows Server 2012 (64-bit), Windows Server 2012 R2 (64-bit); Linux PPD; Mac OS 10.6.8 - 10.7, 10.8, 10.9, 10.10
Príslušenstvo USB kábel, 3m, stojan + 2. zásobník, spinkovačka, štartovací balíček tonerov čierny, *farebný (Y,C,M), záložný čierny, +fareb. toner na 7300 strán, sprevádzkovanie zar. (pozn. môže byť aj na diaľku)
Záruka aspoň 36 mesiacov
Špecifikácia vyhovuje napríklad : OKI MC853dnct
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
V prípade zistených vád resp. nekompletnosti dodávky pri preberaní je Objednávateľ oprávnený tovar neprevziať.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa podľa tejto zmluvy, najmä nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách na plnenie v objednávkovom formulári, sa takéto porušenie považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Univerzitný vedecký park , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

19.11.2024 08:00 — 29.11.2024 14:00

2,00 ks

3 200,00

3 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2024 11:10

15.11.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 28
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2024 11:38 - Vstupná ponuka 3 200,00 € Cena bez DPH
12.11.2024 22:21 - Najvýhodnejšia ponuka 3 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS