30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
Náplne do tlačiarní
atramentová náplň, optický valec
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Work Force Pro WF-C579RDWF |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Atrament T01D1 BLACK, C13T01D100 XXL, originál | ks | 15 | ||
Atrament T01D2 CYAN, C13T01D200 XXL, originál | ks | 13 | ||
Atrament T01D3 MAGENTA, C13T01D300 XXL, originál | ks | 13 | ||
Atrament T01D4 YELLOW, C13T01D400 XXL, originál | ks | 13 |
2. Optický valec
|
|
---|---|
Funkcia |
XEROX PHASER 3260DNI |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Optický valec 101R00474, originál | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Predmetom zákazky je dodanie originálnych produktov. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (kontaktnej osobe). |
Požaduje sa, aby dodávateľ podľa čl. VI. ods. 6.4.3. Obchodných podmienok elektronického trhoviska časť „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY najmenej tri pracovné dni vopred vyzval kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy prevziať tovar v dohodnutom mieste dodania tovaru v čase, kedy bude tovar k dispozícií na prevzatie objednávateľom. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy, s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcou splnenie minimálnych požadovaných parametrov s uvedením názvov (obchodných značiek), obrázkov. Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa doručenia záväznej ponuky/návrhu, ponuku odsúhlasí alebo odmietne v prípade nesplnenia technickej špecifikácie. |
Tovar musí byť nový (nie testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v balení s príslušnou dokumentáciou. |
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy). |
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 3 dni vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. |
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 08,00 hod. do 14,00 hod. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
25.11.2024 08:07 — 09.12.2024 08:08
1,00 Súbor (podľa technickej špecifikácie)
8 000,00
8 000,00
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2024 08:11
20.11.2024 08:07
20.11.2024 08:22
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.11.2024 08:54 - Vstupná ponuka | 7 999,99 | € | Cena s DPH |
12.11.2024 22:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: