• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2024 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 09:50

Detail zákazky Z202410109

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.11.2024 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    20.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.11.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.11.2024 09:50

Základné údaje

Z202410109

OF-295744

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10057304

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby, kancelársky papier

Kancelárske potreby, kancelársky papier, perá, ceruzky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197644-2 - Xerografický papier

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Prostriedky vhodné na kancelárske a školské účely.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ceruzka s gumou, obyčajná, HB, lakovaný povrch, šesťhranná, drevené lakované ceruzky z kvalitného dreva s gumou na konci. Sú šetrné k životnému prostrediu, pretože sú vyrobené z FSC certifikovaného dreva., ľahko gumovateľná. ks 150
Diáre rok 2025, týždenný, Top manager - rozmer 17 x 24 cm, s príjemným a mäkkým povrchom, vyplnený penou a doplnený termorazbou roku. Razba roku je cez striebornú fóliu. Vhodný pre ženy aj mužov. ks 5
Diáre rok 2025, denný, A5 ks 18
Diáre rok 2025, týždenný, A5 ks 12
Euroobal A4, hladký, lesklý, 50 mic.,priehľadný z polypropylénu, otvor zhora, eurodierovanie, balenie 100 ks, balený v sáčku. bal. 50
Euroobaly hladké, rozšírené, 170 mic., bezfarebné. Priehľadné číre euroobaly z polypropylénu balené v sáčku. Otvor zhora, eurodierovanie, povrch lesklý a hladký. Formát A4. Balenie 10 ks. bal. 4
Euroobal Karton PP economy A4, maxi extra široký. Obal s eurodierovaním vhodný na zakladanie materiálov rozšíreného formátu A4. Povrch matný, otvor zhora. Hrúbka 50 mic. Vnútorné rozmery obalu 304 × 220 mm. Balenie 50 ks v PE sáčku. Formát: A4 maxi. bal 4
Fixky na papier - vyprateľné fixky Centropen 7550 vyrobené z neškodného atramentu na vodnej báze. Sú vhodné na písanie, kreslenie, maľovanie. Hrúbka písma 1mm. Balenie obsahuje 30ks v balíku. ERGO držanie, zdraviu neškodlivý atrament, odolávajú vyschnutiu až 5 rokov, vyprateľné, valcový hrot odolný voči zatlačeniu balenie 2
Fólia laminovacia 216 x 303, A4, lesklá, 100 mic, balík/100 ks balík 1
Fotopapier A4, lesklý, do laserových tlačiarní a farebných kopírovacích zariadení, 210g, certifikovaný FSC, vyhovuje požiadavkám ekologickej výroby, balenie: 100 listov balenie 1
Guma Maped, kvalitná guma Maped Nightfall s atraktívnym dizajnom v metalických farbách na prebale pre pohodlné a presné gumovanie bez znečistenia pracovnej plochy. Guma neobsahuje PVC a je balená v kartónovom obale. ks 100
Kalendár motivačný, resp. podľa výberu na rok 2025 ks 122
Kalendár stolový, stojatý do tvaru A, pracovný pre rok 2025, nie lesklý. Bezobrázkový týždenný stolový stĺpcový kalendár na rok 2025 s hodinovým delením dňa. Slovenské kalendárium s menami v slovenčine (rozšírený o netradičné ... ks 45
Kancelársky papier - papier vhodný do tlačiarenských zariadení, rozmnožovacích zariadení, fotokopírky, pre laserové a atramentové tlačiarne balík 500
Korekčná páska (roller) Pritt Compact roller, š: 4,2 mm x dĺžka 10 m, korekčný roller P ergonomickéý tvar na korekciu, jednorazový, vlastný navíjací mechanizmus a uťahovacia skrutka na ľahké odstránenie „nehôd" s povytiahnutým korekčným filmom, vhodný na papier, kartón, fotografie, sklo, textil, polystyrén, korok, plsť, drevo, kožu, plasty, penové materiály, vyrobený z recyklovaných plastov. Na opravené miesto je možné okamžite písať. Nezanecháva stopy ani tiene na fotokópiách. Korekčná páska perfektne kryje, netrhá sa a nešpiní. Neobsahuje rozpúšťadlá. ks 10
Kniha uzávierok RP ks 1
Klip kancelársky na dokumenty, Veľkosť: 41 mm Balenie: 12 ks balenie 5
Lepiaca páska priehľadná, 19mm x 33m ks 45
Lepiaca páska priehľadná, 50 mm x 60 m ks 20
Obojstranná lepiaca páska, šírka: 2,5 cm, návin 25 m ks 10
Lepidlo tyčinkové, 40g, - na lepenie všetkých druhov papiera, lepenky, korku aj tenších tkanín. Lepiaca tyčinka sa postupne vysúva, neobsahuje rozpúšťadlá, je netoxická a bezpečná, s obsahom glycerínu, aby nevysychala. ks 10
Náplň do guličkového pera, červená ks 50
Nožnice rozmer 21cm, nerezové čepele, plastový úchyt, dĺžka rezu min. 10 cm ks 8
Obálky C6 samolepiace (114x162 mm), biele ks 1000
Odkladacia mapa s tromi chlopňami, prešpán (tvrdená, nie obyčajný papier). Farba: žltá,  320 g / m2 ks 40
Odkladacia mapa s tromi chlopňami, prešpán (tvrdená, nie obyčajný papier), farba : modrá, zelená, ružová, žltá, oranžová, hnedá, 320g/m2 s gumičkou ks 20
Pastelky 18 Maped, školské pastelky Maped Color´Peps s trojhranným telom pre pohodlný úchop, jasné a sýte farby, odolné jadro pastelky, hrúbka tuhy: 2.9 mm, 18 pasteliek v balení, trojhranné pastelky sa dajú ostrúhať klasickým strúhadlom ks 2
Pero štvorfarebné ks 80
Pero Direct 294 modré ks 200
Pokladničná páska 80/80/12 termo ks 30
Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba čierna ks 150
Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba modrá ks 70
Poradač A4 papierový je klasický papierový poradač (šanón), závesný. Formát A4, šírka chrbta 8 cm. Materiál: tvrdý kartón potiahnutý potlačeným mramorovým papierom. Na chrbte je predtlačený nevymeniteľný štítok na označovanie obsahu poradača, s chrbtovým otvorom ks 120
Poradač A4 papierový je klasický papierový poradač (šanón), závesný. Formát A4, šírka chrbta 5 cm. Materiál: tvrdý kartón potiahnutý potlačeným mramorovým papierom. Na chrbte je predtlačený nevymeniteľný štítok na označovanie obsahu poradača, s chrbtovým otvorom ks 60
Poznámkový blok, linajkový, uzatvárateľný pomocou gumičky, 194strán, 80gramov/m2, papier, putko na pero ks 5
Priehľadná fólia z PVC používaná ako vrchná obálka materiálu zviazaného krúžkovou väzbou, číra, formát: A4, 100 mic, balenie: 100 ks balenie 1
Rýchloviazač RZC Prešpán, 350 g / m2, so závesom do poradača (šanóna), tvrdý. Je vyrobený zo 350 g farebného kartónu prešpán, čo zabezpečuje pevnosť a odolnosť voči opotrebovaniu. Rýchloviazače sú vybavené závesnou mechanikou, čo uľahčuje pohodlné zavesenie a prezeranie dokumentov. ks 50
Rýchloviazač závesný celý A4, RZC, s celou prednou stranou a závesom do poradača. Vyrobené z kvalitného EKO kartónu 200 g v rôznych farbách. ks 100
Spinky do zošívačky 24/6, 1bal./1000pcs. bal. 70
Spinky, sponky na dokumenty, 33mm, oblé, 100 ks/krabička krab. 60
Špendlíky s kovovým hrotom a plastovou hlavičkou určené k prichyteniu dokumentov do korkovej tabule a nástenky, mix farieb. Dĺžka hrotu: 16 mm Hlavička v tvare kuličky. Balenie: 100 ks v priehľadnej plastovej krabičke. krabička 10
Tabuľa korková 60 x 80 cm (nástenka) ks 2
Korková nástenka 40 x 60 cm ks 5
Termo páska 57/50/17 ks 300
Tlačivo Priepustka ks 10
Trhací blok , linajkový, A4, 80 listov, z bezdredrevného papiera 60 g / m2, perforovaný ks 90
Trhací blok , linajkový, A5, 80 listov, z bezdredrevného papiera 60 g / m2, perforovaný, s farebnou atraktívnou prednou stranou, listy šité, perforované. ks 45
Zvýrazňovače s celofluorescenčným plášťom. Reflexný pigmentový atrament s vysokým stupňom fluorescencie a odolnosti proti UV žiareniu. Pre zvýrazňovanie textov na všetkých druhoch papiera. Klinový hrot, šírka stopy 5,0 mm. Farby: žltá, zelená ružová, oranžová ks 160
Čistiaca tekutina na biele tabule kus 20
Obchodná kniha, záznamová kniha, zošit hrubé dosky, linajkový, A4, 200 strán kus 8
Páska Brother TZ-231 12 mm biela/čierna kus 15
Kancelárska skartovačka - Parametre: naraz spracovať min. 10 listov papiera, ochrana proti zahlteniu - pokiaľ stroj skartáciu nezvláda, obráti chod a papiere vráti, ochrana proti prehriatiu - pri prehriatí motora sa stroj automaticky vypne a rozsvieti príslušnú kontrolku, veľkosť koša min. 20 - 50 litrov, veľké priehľadové okno na zaplnenie koša, stupeň utajenia P-4, krížový rez, tichá prevádzka, umožňuje skartovať aj svorky, plastové karty, start/stop automatický kus 2
Žiadanka na prepravu A6 kus 15
Rezačka s kruhovým nožom a kovovou základňou. Rotačný nôž v plastovom kryte, automatický prítlak, mierky v cm a DIN formátoch. Vhodná na rezanie papiera, etikiet. Dĺžka rezu: 320 mm, kapacita: 8 listov, prítlak: automatický, pohybom reznej hlavy kus 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Obstarávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka), ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky  s uvedením mernej jednotky,  jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis cien bez DPH za mernú jednotku, s DPH za mernú jednotku) jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickými vlastnosťami predmetu zmluvy, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo.
Požaduje sa dodanie tovaru:
- do 5 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS.
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky.
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia na mieste požadovaného dodania, poistenie prepravy, clo, poistné, balenie, doručenie vzoriek a DPH. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví neuspokojivú referenciu.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje vrámci reklamačnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. Zároveň si obstarávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2024, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.11.2024 20:35 — 04.12.2024 20:35

1,00 celok

6 344,57

5 287,14

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.11.2024 10:57

20.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2024 17:04 - Vstupná ponuka 6 340,00 € Cena s DPH
20.11.2024 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka 6 335,76 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS