• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2024 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2024 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2024 11:45

Detail zákazky Z202410089

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2024 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2024 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2024 11:45

Základné údaje

Z202410089

OF-295958

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10044328

Objednávateľ

00215783

Krajský súd v Košiciach

Štúrova 29, Košice - Staré Mesto, 04151, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A3, A4, A5

Kancelársky papier

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
- papier do tlačiarenských zariadení - pre laserovú a atramentovú tlač, do rozmnožovacích zariadení a bežný fax
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papier A4 - rozmer 210 x 297 mm, počet listov v 1 balení 500 kusov balík 2000
2. Papier A3 - rozmer 297 x 420 mm, počet listov v 1 balení 500 kusov balík 30
3. Papier A5 - rozmer 148 x 210 mm, počet listov v 1 balení 500 kusov balík 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hmotnosť papiera 80 g/m
papierová tlač obojstranná, jednostranná
hrúbka mm/1000 111±3 mm
farba biela 161 ± 3.0 CIE
drsnosť 200 ± 50 mI/min.
počet kusov papiera v balíku 500
vlastosti: bezdrevný, matný, odolný proti starnutiu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa v meste Košice.
Požaduje sa dodanie a vyloženie v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodiny - dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe objednávateľa.
Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia zmluvného vzťahu písomne predloží objednávateľovi presné označenie ponúkaného tovaru a technickú špecifikáciu papierov formátu A3, A4 i A5, ako aj rozpis jednotkových cien za 1 balenie bez DPH i s DPH za všetky formáty papiera.
Jednotlivé dodávky podľa tejto zmluvy budú poskytované na základe písomných objednávok vystavených kontaktnou osobou objednávateľa v lehote do 5 pracovných dní od jej obdržania dodávateľom.
Pred dodávkou tovaru, žiadame doložiť technický list dodaného papiera, z dôvodu overenia si technických vlastností papiera.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný typ papiera bude spĺňať požadované kvalitatívne parametre podľa platných noriem. Pokiaľ dodávateľ poruší túto povinnosť objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, ak ani v dodatočnej 30-dennej lehote od obdržania písomnej žiadosti objednávateľa na odstránenie takéhoto porušenia, ju nesplní.
Dodávateľ musí spĺňať podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní (t.j. konflikt záujmov podľa § 23 tohto zákona).
Platnosť a účinnosť zmluvy skončí uplynutím doby, na ktorú bude uzatvorená alebo vyčerpaním celkového zazmluvneného finančného limitu.
Uvedené množstvo balíkov jednotlivých formátov je predpokladaná spotreba počas zmluvného obdobia 12 mesiacov, t. j. od 1.1.2025 do 31.12.2025. Celkové množstvo určí objednávateľ priebežne podľa skutočnej potreby jednotlivými objednávkami, pričom skutočne odobraté množstvo môže byť i nižšie ako je uvedené v špecifikácii technických vlastností.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 29, Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59

2 050,00 ks balík

8 000,00

8 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2024 10:09

18.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 118
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2024 10:57 - Vstupná ponuka 7 998,96 € Cena s DPH
18.11.2024 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka 7 990,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS