00215783
Krajský súd v Košiciach
Štúrova 29, Košice - Staré Mesto, 04151, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelársky papier A3, A4, A5
Kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
- papier do tlačiarenských zariadení - pre laserovú a atramentovú tlač, do rozmnožovacích zariadení a bežný fax |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Papier A4 - rozmer 210 x 297 mm, počet listov v 1 balení 500 kusov | balík | 2000 | ||
2. Papier A3 - rozmer 297 x 420 mm, počet listov v 1 balení 500 kusov | balík | 30 | ||
3. Papier A5 - rozmer 148 x 210 mm, počet listov v 1 balení 500 kusov | balík | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
hmotnosť papiera | 80 g/m |
papierová tlač | obojstranná, jednostranná |
hrúbka mm/1000 | 111±3 mm |
farba biela | 161 ± 3.0 CIE |
drsnosť | 200 ± 50 mI/min. |
počet kusov papiera v balíku | 500 |
vlastosti: | bezdrevný, matný, odolný proti starnutiu |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa v meste Košice. |
Požaduje sa dodanie a vyloženie v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodiny - dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia zmluvného vzťahu písomne predloží objednávateľovi presné označenie ponúkaného tovaru a technickú špecifikáciu papierov formátu A3, A4 i A5, ako aj rozpis jednotkových cien za 1 balenie bez DPH i s DPH za všetky formáty papiera. |
Jednotlivé dodávky podľa tejto zmluvy budú poskytované na základe písomných objednávok vystavených kontaktnou osobou objednávateľa v lehote do 5 pracovných dní od jej obdržania dodávateľom. |
Pred dodávkou tovaru, žiadame doložiť technický list dodaného papiera, z dôvodu overenia si technických vlastností papiera. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný typ papiera bude spĺňať požadované kvalitatívne parametre podľa platných noriem. Pokiaľ dodávateľ poruší túto povinnosť objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, ak ani v dodatočnej 30-dennej lehote od obdržania písomnej žiadosti objednávateľa na odstránenie takéhoto porušenia, ju nesplní. |
Dodávateľ musí spĺňať podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní (t.j. konflikt záujmov podľa § 23 tohto zákona). |
Platnosť a účinnosť zmluvy skončí uplynutím doby, na ktorú bude uzatvorená alebo vyčerpaním celkového zazmluvneného finančného limitu. |
Uvedené množstvo balíkov jednotlivých formátov je predpokladaná spotreba počas zmluvného obdobia 12 mesiacov, t. j. od 1.1.2025 do 31.12.2025. Celkové množstvo určí objednávateľ priebežne podľa skutočnej potreby jednotlivými objednávkami, pričom skutočne odobraté množstvo môže byť i nižšie ako je uvedené v špecifikácii technických vlastností. |
Štúrova 29, Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59
2 050,00 ks balík
8 000,00
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2024 10:09
18.11.2024 10:00
18.11.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.11.2024 10:57 - Vstupná ponuka | 7 998,96 | € | Cena s DPH |
18.11.2024 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 990,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: