• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2024 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    14.11.2024 12:03

Detail zákazky Z202410076

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2024 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    14.11.2024 12:03

Základné údaje

Z202410076

OF-295734

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie autobusov

ošetrovanie autobusov, vykonanie STK, TK,

  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov
  • 50113200-2 - Údržba autobusov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie pravidelnej technickej kontroly na autobuse KAROSA LC 956
Funkcia
Vykonanie pravidelnej technickej kontroly na autobuse KAROSA LC 956, r.v.:2004, VIN:TMKL610724M008260
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vykonanie pravidelnej technickej kontroly na autobuse KAROSA LC 956, r.v.:2004, VIN:TMKL610724M008260 KS 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonanie technickej kontroly - STK vykonanie pravidelnej TK, administratívy, protokol o vykonaní TK, prípadná opakovaná TK
Do cenovej ponuky zahrnúť všetky náklady spojené s vykonaním TK
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru v 3 vyhotoveniach, dodací list spolu s tovarom na miesto plnenia
Splatnosť - faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Jamník okres Liptovský Mikuláš,
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH
Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť škody na vozidlách spôsobené pri poskytovaní služby, ktoré vzniknú jeho konaním.
Dodávateľ ku faktúre priloží dodací list alebo faktúra bude slúžiť ako dodací list.
Dodávateľ služby do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe za objednávateľa konkrétne miesto poskytnutia služby a kontaktnú osobu za dodávateľa
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien, v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH a celková cena bez DPH, celková cena s DPH. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Cena služby na faktúre musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Objednávateľ zabezpečí prepravu do miesta realizácie.
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jamník 1002, Jamník, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

18.11.2024 10:14 — 29.11.2024 10:14

1,00 ks

1 100,00

328,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2024 10:15

14.11.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 374
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS