• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2024 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2024 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2024 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2024 10:30

Detail zákazky Z202410064

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2024 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2024 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2024 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2024 10:30

Základné údaje

Z202410064

OF-295595

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10033227

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36390356

JAMEL FASHION s.r.o.

Piaristická 276/46, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky spotrebný materiál

obväz, spotrebný, zdravotnícky, tlakový, vankúšik, krvácanie

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. OBVÄZ TLAKOVÝ S VANKÚŠIKMI A SPONOU
Funkcia
Tlakový obväz vhodný ako na krytie rán, tak aj k zastaveniu masívnych krvácaní z tráum. Integrovaná tlaková hlavica pre zvýšenie tlaku priamo na krvácajúcu ranu významne zvyšuje efektivitu tlakového obväzu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OBVÄZ TLAKOVÝ S VANKÚŠIKMI A SPONOU dĺžka (meter) m 3,7
OBVÄZ TLAKOVÝ S VANKÚŠIKMI A SPONOU šírka (centimeter) cm 10 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OBVÄZ TLAKOVÝ S VANKÚŠIKMI A SPONOU Koniec ovínadla je opatrený fixačnými háčikmi pre zaistenie obväzu. Obväz je odskúšaný a schválený pre používanie v NATO. Tento tlakový obväz je opatrený vankúšikmi.
OBVÄZ TLAKOVÝ S VANKÚŠIKMI A SPONOU Vysoko odolné sterilné vysoko funkčné, elastické s veľkou pevnosťou vybavené unikátnym systémom utiahnutia, žiadne pásky, nálepky, povrázky, po uvoľnení bez známok tlaku.
OBVÄZ TLAKOVÝ S VANKÚŠIKMI A SPONOU 2x krycí vankúšik (menší a väčší v rozmedzí 10x10 po 10x20cm)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.3.2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
2.3.3. Požaduje sa, aby mal tovar ku dňu dodania najmenej 70 % výrobcom stanovenej doby použiteľnosti (ďalej v tejto kúpnej zmluve iba „ uplynutá doba použiteľnosti“). Táto podmienka sa vzťahuje iba na položky, ktoré podliehajú exspirácii.
2.3.4. Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na inej, dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa na základe návrhu dodávateľa zmluvné strany dohodnú na dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 2.3.3. tejto kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný každý návrh na predĺženie uplynutej doby použiteľnosti tovaru riadne odôvodniť a pokiaľ to bude potrebné a možné, tak potrebu predĺženia uplynutej doby použiteľnosti tovaru aj vhodným spôsobom preukázať.
2.3.5. Návod na použitie v slovenskom jazyku.
2.3.6. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (množstvo, cena s DPH, cena bez DPH) do 3 dní od uzavretia zmluvy.
2.3.7. Položka v aktualizovanom rozpočte musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
2.3.8. Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa uzavretia tejto kúpnej zmluvy v tom prípade, ak dodávateľ nepredložil "vlastný návrh plnenia zákazky" pri predložení ponuky. Dodanie tovaru môže nastať až po písomnom (e-mailovom) odsúhlasení tohto návrhu.
2.3.9. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík vrátane technických listov, a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy. Požaduje sa, aby dodávateľ predložil na základe výzvy kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy určenú vzorku tovaru najneskôr do 5 prac.dní odo dňa preukázateľného doručenia tejto výzvy dodávateľovi.
2.3.10. Pokiaľ sa požiadavky na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve.
2.3.11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.13. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2.3.14. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
2.3.15. Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 11,00 hod.
2.3.16. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
2.3.17. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
2.3.18. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
2.3.19. Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
2.3.20. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 2.3.19.
2.3.21. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
2.3.22. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať :
2.3.22.1. Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.3.8., 2.3.9. a 2.3.10. tejto kúpnej zmluvy.
2.3.22.2. Nedodanie tovaru s uplynutou dobou použiteľnosti zmluvne dohodnutou podľa bodu 2.3.3. a 2.3.4. tejto kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelna 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

18.11.2024 07:30 — 10.12.2024 11:00

765,00 KS

5 158,40

4 689,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2024 08:36

14.11.2024 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2024 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 108
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2024 13:54 - Vstupná ponuka 5 148,00 € Cena s DPH
13.11.2024 16:14 - Najvýhodnejšia ponuka 4 979,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS