• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2024 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2024 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2024 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2024 13:40

Detail zákazky Z202410046

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2024 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2024 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2024 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2024 13:40

Základné údaje

Z202410046

OF-295826

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10027566

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby, kalendáre

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby 1
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje samostatne zreteľne rozdelené jednotlivé položky Kancelárske potreby 1 až 2.
Dodanie Bratislava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Stolový kalendár na rok 2025 „Slovensko“, 29,7 x 13,8 cm, riadkovýstolový kalendár doplnený prírodnými a architektonickými scenériami Slovenska. Rozsah: 29 listov. Kalendárium: týždenné riadkové s menami. Väzba: špirála. Jazyková mutácia: SK ks 5
2. Nástenný kalendár 2025 - Trojmesačný kalendár sivý so špirálou. Kalendárium: slovenské trojmesačné menné so sviatkami vybraných európskych štátov. Rozsah kalendára: 3x 12 listov ks 3
3. Nástenný kalendár krásy Slovenska 30 x 30 cm 2025. Kalendárium: slovenské mesačné menné. Rozsah kalendára: 14 listov. Twinová väzba ks 2
4. Týždenný diár A5 Nebrasca. Formát diára: 145 x 205 mm. Rozsah diára: 128 strán. Kalendárium: týždenné. Papier bloku chamois ks 5
 2. Kancelárske potreby 2
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje samostatne zreteľne rozdelené jednotlivé položky Kancelárske potreby 1 až 2.
Dodanie Bratislava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Univerzálne kancelárske nožnice na strihanie papiera, kartónu, lepenky, samolepiacej pásky a pod. so strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele. Farba čierna. Veľkosť: 21 cm. ks 2
2. Zakladač formátu A4 s kvalitnou pákovou mechanikou, potiahnutý fóliou so štruktúrou plátna. Vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm. ks 15
3. Korekčný jednorazový roller na čistú a presnú korekciu, vhodný na všetky druhy papiera. Netoxický. Návin: 5 m. Šírka stopy: 4,2 mm ks 10
4. Obal s eurodierovaním vhodný na zakladanie materiálov rozšíreného formátu A4. Povrch matný, otvor zhora. Hrúbka 50 mic. Vnútorné rozmery obalu 304 × 220 mm. Balenie 50 ks v PE sáčku. Formát: A4 maxi bal 2
5. Celofarebné acetátové samolepiace záložky priehľadné po celej ploche. Nezakrývajú text, popisovateľné. Rozmery 4x12x45 a 4x12x42mm mm. Neónové farby. ks 10
6. Žlté samolepiace lístky v tvare kocky, držia na väčšine povrchov, dajú sa odlepiť bez poškodenia povrchu a znova nalepiť. Rozmery 76 x76 mm. Počet lístkov 400. ks 10
7. Obálky rozmeru 353 × 250 mm, vyrobené z bieleho bezdrevného papiera, otvor na kratšej strane, 90 g/ m2. Farba biela. Samolepiace. Formát: B4 ks 250
8. Biele obálky rozmeru 114 × 162 mm, vyrobené z bezdrevného papiera, 80 g/ m2. Samolepiace. Formát: C6. Balenie: 100 ks ks 200
9. Plastové pero na stojane so stabilnou prilepovacou základňou, spojené plastovou pružinkou. Vertikálne. Farba tuhy modrá ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ požaduje faktúru so splatnosťou 30 dní od dodania tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje rozdelenie zákazky na 2 faktúry podľa rozdelenia položiek.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

18.11.2024 10:00 — 29.11.2024 11:00

1,00 sada

296,45

296,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.11.2024 12:43

13.11.2024 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2024 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2024 21:53 - Vstupná ponuka 296,00 € Cena bez DPH
08.11.2024 21:53 - Najvýhodnejšia ponuka 296,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS