00165689
Okresný súd Senica
Nám. Oslobodenia 1, Senica, 90501, SVK
56214863
fpoho s.r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
stravovacia karta
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet v zmluvných prevádzkach / predajniach dodávateľa na území Slovenskej republiky |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet stravovacích kariet | ks | 44 | 55 | |
Predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 10956 | ||
Nominálna hodnota stravnej jednotky | € | 7,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravovacia karta obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravovacia karta obsahuje | Meno a priezvisko držiteľa karty, dobu platnosti, číslo karty |
Stravovacia karta je chránená | PIN kódom |
Možnosť zablokovania karty v prípade straty | ÁNO |
Platnosť stravovacej karty | minimálne 3 roky |
Použitie stravovacej karty | Minimálne 1000 prevádzok / predajní na území Slovenskej republiky |
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu | ÁNO |
Možnosť bezkontaktnej platby | ÁNO |
Minimálna platba stravovacou kartou | 0,01 € |
Mobilná aplikácia | ÁNO, kompaktibilná s OS Android a IOS |
Online aplikácia | ÁNO |
Možnosť prezerať zostatok na stravovacej karte | V mobilnej aplikácii aj online |
Názov |
V zmluvnej ponúknutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích kariet objednávateľovi. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady týkajúce sa vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie , transakčných a prípadne iných nákladov a dodania stravovacích kariet na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zvýšiť nominálnu hodnotu stravnej jednotky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu. E-mailová adresa bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v meste objednávateľa, zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravovacej karty. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy musí preukázať, že má zmluvne dohodnutých minimálne 7 reštauračných zariadení a 4 potravinové reťazce v obci miesta plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať po dobu minimálne 3 mesiacov. |
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravovacích kariet na miesto plnenia podľa objednávky, do 5 pracovných dní od zadania objednávky. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.01.2025 do 31.12.2025 |
Nám. Oslobodenia 1, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00
1,00 komplet
76 692,00
76 692,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2024 12:40
22.11.2024 12:29
22.11.2024 12:44
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2024 12:44 - Vstupná ponuka | 76 691,99 | € | Cena s DPH |
08.11.2024 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 691,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: