• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2024 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    14.11.2024 12:03

Detail zákazky Z202410040

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2024 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    14.11.2024 12:03

Základné údaje

Z202410040

OF-295913

zrušená

Objednávateľ

42355818

Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb

Továrenská 7, Bratislava - Staré Mesto, 82855, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služobné motorové vozidlo

Osobný automobil, Osobné motorové vozidlo, Motorové vozidlo na prepravu osôb

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služobné motorové vozidlo
Funkcia
Nové osobné motorové vozidlo na prepravu osôb a batožiny kategórie M1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobné motorové vozidlo na prepravu osôb kategórie M1 ks 1
Počet miest na sedenie ks 7
Počet dverí (vrátane batožinového priestoru) ks 5
Objem motora cm3 1998
Výkon motora kW 90
Objem palivovej nádrže l 50
Rok výroby rok 2024
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ karosérie MPV
Bočné posuvné dvere v 2.a 3. rade áno
"AGR" sedadlo vodiča nastaviteľné v 12 smeroch a samostatné "AGR" sedadlo spolujazdca nastaviteľné v 12 smeroch, 4-smerová bedrová opierka pre predné sedadlá, sklopné stolíky na chrbte operadiel áno
Kľučky dverí vo farbe karosérie áno
Druh paliva Diesel
Norma emisií EURO 6
Pohon Predný
Prevodovka automatická
Kolesá disky  z ľahkých zliatin min. 17"
Aktívna bezpečnosť rozpoznávanie chodcov a cyklistov, inteligentný adaptívny tempomat, asistent navrátenia do jazdného pruhu, rozpoznávanie dopravných značiek, asistent protismeru, kontrola bdelosti vodiča, systém BLIS
Klimatizácia automatická
Pasívna bezpečnosť čelné airbagy vodiča a spolujazdca, bočné airbagy , hlavové airbagy.
Asistent rozjazdu do kopca áno
EPAS - elektrický posilňovač riadenia s variabilným účinkom áno
Infotainment Rádionavigácia FM/DAB s  min. 10" dotykovým displejom, min. 6 reproduktorov, ovládanie hlasom; Bezdrôtové pripojenie pre Apple CarPlay a Android Auto, Bluetooth, min. 3x USB, AUX, ovládanie na volante
Auto-funkcia zapnutia svetlometov + dažďový senzor + svetlomety s funkciou oneskoreného vypnutia "Follow me home" áno
Predné svetlomety do hmly s funkciou statického prisvietenia do zákrut áno
Automaticky stmievateľné vnútorné spätné zrkadlo áno
Systém START/STOP áno
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
Bezkľúčový prístup a štartovanie áno
Elektrické ovládanie okien vpredu áno
Parkovacie senzory vpredu aj vzadu áno
Zadná parkovacia kamera áno
Lakťová opierka vpredu áno
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča áno
Vyhrievané čelné sklo áno
Rozmrazovanie zadných presklených dverí + zadný stierač s ostrekovačom áno
Vyhrievané predné sedadlá a volant áno
Sklá s vyšším stupňom tónovania od B-stĺpika áno
Elektricky nastaviteľné , vyhrievané a sklopné vonkajšie spätné zrkadlá s automatickým stmievaním na strane vodiča áno
Strešné lyžiny áno
Rezerva z ľahkej zliatiny áno
Záruka 5 rokov/150 000 km
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb, Továrenská 7, Bratislava.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max.1 hodiny
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (predpredajný servis, doprava, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie) okrem prihlásenia do evidencie, ktoré si Objednávateľ zabezpečí vo vlastnej réžií.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk
Kúpnu cenu uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe faktúry, ktorú Dodávateľ vystaví a doručí Objednávateľovi. Splatnosť faktúry do 30 dní po dodaní predmetu zákazky
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia preberacieho protokolu.
Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti  Dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry Objednávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu je preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami, vyhotovený po dodaní a prevzatí  motorového vozidla. V protokole musí byť uvedené o. i. typ, značka a model vozidla, sériové číslo karosérie, resp. motora, zoznam skutočne dodávanej požadovanej doplnkovej výbavy, počet najazdených kilometrov ku dňu odovzdania, zoznam odovzdávaných dokladov (technický preukaz, potvrdenie o zhode,...).
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky (napr. sken originálu dokladu) doklad preukazujúci, že vozidlo na účely kúpy poskytne Dodávateľ, ktorý je autorizovaným predajcom alebo sprostredkovateľom výrobcu, so zabezpečením záručného servisu autorizovaným servisom na území minimálne Bratislavského samosprávneho kraja. V prípade nejasností si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu v papierovej podobe.
Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy typ ponúkaného vozidla spolu s podrobnou technickou špecifikáciou (vrátane technického listu vozidla) a cenovou kalkuláciou (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Rovnaký rozpis ceny je Dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas  predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky
Ak  Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Nevyhnutnou súčasťou predmetu zákazky bude: potvrdený preberací protokol, návod na obsluhu vozidla v slovenskom jazyku, platný doklad o záručných podmienkach, COC - vyhlásenie o zhode s typovým schválením ES, 2 kľúče, technický preukaz k vozidlu, servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie , povinná výbava v zmysle § 25 Vyhlášky 134/2018 Z. z. a všetky ostatné potrebné dokumenty poskytované výrobcom k predmetu zákazky.
Predmet zmluvy (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný. Všetky doplnky a výbava musí byť originál - domontované výbavy , doplnky atď. nie sú akceptovateľné.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zmluvy nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky  a tým odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ  je  tiež oprávnený odmietnuť prevzatie vozidla ak pri prevzatí vozidla zistí vadu, alebo poškodenie zapríčinené prepravou.
Záručná doba na každé dodané motorové vozidlo je minimálne 60 mesiacov odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky Objednávateľom alebo do 150 000 km (platí tá z podmienok, ktorá nastane skôr, prvé 2 roky bez obmedzenia počtu kilometrov).
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Továrenská 7, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

18.11.2024 12:01 — 02.12.2024 12:02

1,00 kus

36 000,00

30 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2024 12:04

14.11.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 278
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS