00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
31354882
ArcGEO Information Systems spol. s r.o.
Blagoevova 9, Bratislava, 85104, SVK
Služby technickej a licenčnej podpory softvéru k licenciám ESRI ArcGIS
podpora
Služba
1. Služby technickej a licenčnej podpory softvéru k licenciám ESRI ArcGIS
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je predĺženie ročnej softvérovej podpory existujúcich softvérových produktov spoločnosti ESRI (Environmental Systems Research Institute) pre zabezpečenie aktuálnych softvérových verzií obsahujúcich zlepšenia akejkoľvek jeho existujúcej vlastnosti na obdobie 12 po sebe nasledujúcich mesiacov a služieb inštalácie a konfigurácie. Za služby inštalácie a konfigurácie sa považuje: inštalácia serverových softvérových licencií a komponentov, inštalácia komponentov určených na manažment licenčných kľúčov, konfigurácia geoprocesných nástrojov, konfigurácia a publikácia mapových služieb |
Poskytovateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zákazky, rozsahom a povahou dodania predmetu zákazky a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Poskytovateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na plnenie predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
Poskytovateľ prehlasuje, že je oprávnený na dodanie predmetu zmluvy na území Slovenskej republiky, a teda licencii spoločnosti ESRI. Poskytovateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru ESRI alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru ESRI alebo oprávneného distribútora softvéru, resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru ESRI alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie Poskytovateľa dodávať predmet zmluvy v súlade s bodom 2.4 osobitných požiadaviek na plnenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. ArcGIS Enterprise Advanced Maintenance, 1 Server/max. 4 Cores | mesiac | 12 | ||
1.2. ArcGIS Image Server Maintenance, 1 Server/max. 4 Cores | mesiac | 12 | ||
1.3. ArcGIS Desktop Advanced Concurrent Use Maintenance, primárna licencia | mesiac | 12 | ||
1.4. ArcGIS Desktop Standard Concurrent Use Maintenance, primárna licencia | mesiac | 12 | ||
1.5. ArcGIS 3D Analyst Concurrent Use Maintenance, primárna licencia | mesiac | 12 | ||
1.6. ArcGIS 3D Analyst Concurrent Use Maintenance, sekundárna licencia | mesiac | 12 | ||
1.7. ArcGIS Spatial Analyst Concurrent Use, primárna licencia | mesiac | 12 | ||
1.8. ArcGIS Spatial Analyst Concurrent Use Maintenance, sekundárna licencia | mesiac | 12 | ||
1.9. ArcGIS Data Interoperability Concurrent Use, primárna licencia | mesiac | 12 | ||
1.10. ArcGIS Data Interoperability Concurrent Use Maintenance, sekundárna licencia | mesiac | 12 | ||
2. Inštalácia a konfigurácia u verejného obstarávateľa | MD (8 človekohodín) | 20 |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zákazky je obstaranie ročnej softvérovej podpory existujúcich softvérových produktov spoločnosti ESRI (Environmental Systems Research Institute) pre zabezpečenie aktuálnych softvérových verzií obsahujúcich zlepšenia akejkoľvek jeho existujúcej vlastnosti na dvanásť (12) po sebe nasledujúcich mesiacov a služieb inštalácie a konfigurácie. Za služby inštalácie a konfigurácie sa považuje: |
inštalácia serverových softvérových licencií a komponentov, inštalácia komponentov určených na manažment licenčných kľúčov, konfigurácia geoprocesných nástrojov, konfigurácia a publikácia mapových služieb. |
1.2 Poskytovateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zákazky, rozsahom a povahou dodania predmetu zákazky a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Poskytovateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na plnenie predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
1.3 Poskytovateľ prehlasuje, že je oprávnený na dodanie predmetu zmluvy na území Slovenskej republiky, a teda licencii spoločnosti ESRI. Poskytovateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru ESRI alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru ESRI alebo oprávneného distribútora softvéru, resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru ESRI alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie Poskytovateľa dodávať predmet zmluvy v súlade s bodom 2.4 osobitných požiadaviek na plnenie. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU PREDMETU ZMLUVY |
2.1 Poskytovateľ predloží objednávateľovi údaje o sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení Poskytovateľa v rozsahu – názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v EKS. |
2.2 Poskytovateľ predloží do troch (3) pracovných dní od účinnosti zmluvy podrobný rozpis položiek predmetu zmluvy s príslušnými jednotkovými cenami a počtami všetkých dodávaných plnení. Jednotkové ceny dodávaných položiek predmetu zmluvy musia byť uvedené bez DPH, vrátane DPH a zaokrúhlené maximálne na dve desatinné miesta. |
2.3 Poskytovateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodov 2.1 až 2.2 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) tejto zmluvy zaslaním požadovaného dokumentu/informácie do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oznámenej Poskytovateľovi podľa bodu 4.1 OPNP tejto zmluvy, ak nebude v súlade s touto zmluvou dohodnuté inak. |
2.4 Poskytovateľ je povinný predložiť do troch (3) dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu preukazujúceho, že Poskytovateľ je oprávnený na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zmluvy na území Slovenskej republiky, a teda licencií spoločnosti ESRI. Poskytovateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru ESRI alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru ESRI alebo |
oprávneného distribútora softvéru, resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru ESRI alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie Poskytovateľa dodávať predmet zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA ZMLUVY |
3.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Miestom plnenia zmluvy je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
3.2 Doba platnosti zmluvy na poskytovanie softvérovej podpory existujúcich softvérových produktov spoločnosti ESRI je dvanásť (12) po sebe nasledujúcich mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
3.3 Lehota na začatie poskytovania softvérovej podpory a dodanie aktuálnych licenčných kľúčov k existujúcim softvérom ESRI platných počas účinnosti zmluvy elektronicky je do piatich (5) pracovných dní (pondelok-piatok) počas dvanástich (12) po sebe nasledujúcich mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
3.4 Lehota na odstránenie vád a nedostatkov na softvérových produktoch ESRI, ktoré sa vyskytnú pri používaní softvéru ESRI podľa tejto zmluvy, je päť (5) pracovných dní (pondelok-piatok) od nahlásenia a potvrdenia vady a nedostatkov. |
4. MLČANLIVOSŤ A OCHRANA INFORMÁCIÍ |
4.1 Poskytovateľ sa zaväzuje voči objednávateľovi, že akékoľvek informácie objednávateľa, vrátane všetkých súborov, kópií dokumentov a poznámok odovzdané alebo sprístupnené Poskytovateľovi bude udržiavať v tajnosti a zachovávať o nich mlčanlivosť, bude ich chrániť pred zneužitím, poškodením, zničením, znehodnotením, stratou a odcudzením, nevyzradí ich, nesprístupní ich, nezverejní ich, nebude ich šíriť, rozmnožovať, nebude ich používať inak ako na realizáciu plnenia tejto zmluvy, |
nevyužije ich vo svoj vlastný prospech ani v prospech akejkoľvek tretej osoby ani ich nebude používať v rozpore s predmetom alebo účelom tejto zmluvy a ani žiadne z informácií neodovzdá, nesprístupní ani neposkytne inej fyzickej ani právnickej osobe. |
4.2 Všetky informácie poskytnuté Poskytovateľovi v súlade s touto zmluvou musia byť k dátumu ukončenia tejto zmluvy bez vyzvania preukázateľne odovzdané objednávateľovi alebo preukázateľne skartované alebo vymazané, alebo o tom Poskytovateľ predloží objednávateľovi čestné vyhlásenie. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na vyhotovené kópie takýchto informácií. |
4.3 Povinnosť Poskytovateľa zachovávať mlčanlivosť o informáciách podľa tejto zmluvy sa nevzťahuje na informácie, ktoré: a) boli zverejnené už pred podpisom tejto zmluvy, čo musí byť preukázateľné na základe poskytnutých dôkazov, ktoré túto skutočnosť dokazujú, b) sa stanú všeobecne a verejne dostupné po podpise tejto zmluvy z iného dôvodu, ako z dôvodu porušenia povinností podľa tejto zmluvy, čo musí byť preukázateľné na základe poskytnutých podkladov, ktoré túto skutočnosť dokazujú. |
4.4 Poskytovateľ je povinný zaistiť záväzok mlčanlivosti o informáciách poskytnutých alebo sprístupnených podľa tejto zmluvy počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a taktiež po jej skončení v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky a touto zmluvou. |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA ZMLUVY |
5.1 Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť služby tvoriace predmet zmluvy v mieste plnenia zmluvy najneskôr do (5) pracovných dní (pondelok-piatok) po nadobudnutí účinnosti zmluvy osobne v priestoroch Objednávateľa a potom priebežne elektronicky počas dvanástich (12) po sebe nasledujúcich mesiacov. Poskytnutie služieb v mieste plnenia zmluvy je možná v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5.2 Poskytovateľ osobne dodá plnenie predmetu zmluvy najneskôr do (5) pracovných dní (pondelok-piatok) po nadobudnutí účinnosti zmluvy v priestoroch Objednávateľa v rozsahu: služby inštalácie serverových softvérových licencií a komponentov, inštalácia komponentov určených na manažment licenčných kľúčov, konfigurácia geoprocesných nástrojov, konfigurácia a publikácia mapových služieb. |
5.3 Poskytovateľ bude priebežne elektronicky počas dvanástich (12) po sebe nasledujúcich mesiacov dodávať Objednávateľovi služby ročnej softvérovej podpory existujúcich produktov spoločnosti ESRI (Environmental Systems Research Institute) podľa technickej špecifikácie pre zabezpečenie aktuálnych softvérových verzií obsahujúcich zlepšenia akejkoľvek jeho existujúcej vlastnosti alebo verzie. |
5.4 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dvanásť (12) po sebe nasledujúcich mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
5.5 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu zmluvy e-mailom v písomnej podobe medzi osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za Objednávateľa a za Poskytovateľa. K vzniknutým požiadavkám je požadované súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko druhej strany. |
5.6 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci pri prístupe do informačných technológií (IT) Objednávateľa, počas plnenia tejto zmluvy, dodržiavali všetky podmienky a usmernenia Objednávateľa, všeobecne záväzné právne predpisy SR vzťahujúce sa k prístupu do IT Objednávateľa hlavne z oblasti informačnej a kybernetickej bezpečnosti a súčasne dodržiavali bezpečnostnú dokumentáciu Objednávateľa, ktorá im bude pred prístupom k IT Objednávateľa poskytnutá na oboznámenie. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného Poskytovateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom do desiatich (10) dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov plnenia, počet ks licencii, čísla licencii, potvrdenie o ich inštalácii v prostredí objednávateľa, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za Poskytovateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za Poskytovateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, Poskytovateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa. |
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predmet zmluvy, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
6.6 Poskytovateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve, na miesto plnenia zmluvy. |
7. UDELENIE LICENCIÍ |
7.1 Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie programových prostriedkov ESRI a služieb softvérovej podpory k softvéru ESRI, update softvéru ESRI, upgradu/downgradu softvéru ESRI (ďalej aj „licencie“) v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa softvéru ESRI a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov. Nepravdivosť tohto vyhlásenia Poskytovateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
7.2 Poskytovateľ ďalej vyhlasuje, že práva k licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích strán, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia strana uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, Poskytovateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou stranou, a to v plnej výške. |
8. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
8.1 Poskytovateľ pri plnení predmetu zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.2 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa z tejto zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Poskytovateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
8.3 Poskytovateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s porušením povinnosti vyplývajúcich pre Poskytovateľa z tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky. |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas celej doby trvania zmluvy. V zmluvnej cene predmetu zmluvy sú zahrnuté všetky náklady Poskytovateľa (napr.: doprava na miesto plnenia zmluvy, DPH, záruka, colné poplatky, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zákazky a iné súvisiace náklady). |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe Poskytovateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami 1.1 až 1.10 a položky 2 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
9.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu Poskytovateľ. |
9.5 Ak Poskytovateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
9.6 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/Poskytovateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania predmetu zmluvy, dátum splatnosti. |
9.7 Bankové spojenie Poskytovateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.8 Faktúru je Poskytovateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak Poskytovateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je Poskytovateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
9.9 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru Poskytovateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
9.10 Poskytovateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za plnenie predmetu zmluvy, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.11 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
9.12 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet Poskytovateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
10. OSTATNÉ USTANOVENIA |
10.1 Dodaný predmet tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom Poskytovateľa. Vlastnícke právo k dodanému predmetu zmluvy prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej zmluvnej ceny na bankový účet Poskytovateľa. |
10.2 Ak predmet zmluvy navrhovaný Poskytovateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada Poskytovateľa o výmenu tohto predmetu zmluvy. Poskytovateľ v lehote do 3 pracovných dní uskutoční výmenu predmetu zmluvy za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že Poskytovateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
10.3 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností najmä podľa bodu 2 tejto zmluvy poskytovateľa a podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy a zmluva nenadobudne účinnosť. |
10.4 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
10.5 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa aktuálne platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
14.12.2024 00:00 — 14.12.2025 00:00
1,00 Celok - súbor položiek podľa špecifikácie
70 021,20
58 351,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2024 13:43
14.11.2024 14:00
14.11.2024 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.11.2024 17:55 - Vstupná ponuka | 70 020,00 | € | Cena s DPH |
12.11.2024 22:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 360,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: