• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 09:20

Detail zákazky Z202410029

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2024 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2024 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2024 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2024 09:20

Základné údaje

Z202410029

OF-295864

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10103873

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho papiera - formát A4, formát A3

papier

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kopírovací a grafický papier formát A4
Funkcia
použitie na čiernobielu a farebnú tlač, fotokopírovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo (1 balík = 500 listov) balík 2400
výška mm 297
šírka mm 210
plošná hmotnosť g/m2 80
hrúbka mikrometer 108
belosť CIE 171
opacita % 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
certifikát výrobok spĺňa EN 12281 - požiadavky na kopírovacie papiere na rozmnožovanie suchým tonerom a ISO 9706 - požiadavky na stálosť
certifikát certifikát Environmentálnej značky EÚ, certifikát environmentálneho označovania typu I vydaný členskou krajinou EÚ
certifikát výrobca je držiteľom certifikátu spracovateľského reťazca FSC, certifikátu systému environmentálneho manažérstva v súlade s požiadavkami normy ISO 14001
certifikát výrobca je držiteľom certifikátu systému manažérstva kvality  v súlade s požiadavkami normy ISO 9001
environmentálne požiadavky technická dokumentácia výrobcu, protokol o skúške od akreditovanej inštitúcie
environmentálne požiadavky papier vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom)
environmentálne požiadavky alebo papier vyrobený z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný)
recyklovaný papier nie
 2. Kopírovací a grafický papier formát A3
Funkcia
použitie na čiernobielu a farebnú tlač, fotokopírovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo (1 balík = 500 listov) balík 30
výška mm 420
šírka mm 297
plošná hmotnosť g/m2 80
hrúbka mikrometer 108
belosť CIE 171
opacita % 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
certifikát výrobok spĺňa EN 12281 - požiadavky na kopírovacie papiere na rozmnožovanie suchým tonerom a ISO 9706 - požiadavky na stálosť
certifikát certifikát Environmentálnej značky EÚ, certifikát environmentálneho označovania typu I vydaný členskou krajinou EÚ
certifikát výrobca je držiteľom certifikátu spracovateľského reťazca FSC, certifikátu systému environmentálneho manažérstva v súlade s požiadavkami normy ISO 14001
certifikát výrobca je držiteľom certifikátu systému manažérstva kvality v súlade s požiadavkami normy ISO 9001
environmentálne požiadavky technická dokumentácia výrobcu, protokol o skúške od akreditovanej inštitúcie
environmentálne požiadavky papier vyrobený (bielený) bez použitia plynného chlóru, môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom)
environmentálne požiadavky alebo papier vyrobený z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný)
recyklovaný papier nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - objednávateľ vyžaduje dodanie a vyloženie tovaru na adrese miesta plnenia bližšie určeného po podpise rámcovej dohody v individuálnej mailovej čiastkovej výzve objednávateľa na dodanie tovaru. Periodicita a objem objednávaných tovarov v zmysle individuálnych výziev bude závisieť od potrieb a požiadaviek objednávateľa.
Predmet zákazky bude dodávaný na základe individuálnych čiastkových výziev na dodanie tovaru, na základe ktorých dôjde k plneniu.
Na každý tovar dodaný podľa čiastkovej výzvy bude vystavená samostatná faktúra (prílohou je dodací list). Na každej vystavenej faktúre musia byť kompletne uvedené údaje z čiastkovej výzvy, upravujúce na aký účel je predmet zákazky objednávaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané bez vád, boli vždy v spotrebiteľskom balení, nové a nepoužité, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami uvedenými v rámcovej dohode a v čiastkových e-mailových výzvach.
Pri rámcovej dohode - lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od objednávateľa - do 7 dní.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako uvedené predpokladané množstvo tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celkové predpokladané množstvo tovaru. Súčet jednotlivých objednávok za obdobie trvania rámcovej dohody však nesmie prekročiť maximálne predpokladané množstvo tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej v jednotlivej objednávke oznámiť dátum a čas dodania predmetu zákazky najmenej 1 pracovný deň pred jej dodaním. V prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Na vzťahy neupravené rámcovou dohodou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

2 430,00 bal.

14 039,64

11 699,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2024 08:36

29.11.2024 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2024 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2024 12:21 - Vstupná ponuka 13 800,00 € Cena s DPH
29.11.2024 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka 13 798,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS