00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36224278
YMS, a.s.
Hornopotočná 1, Trnava, 91701, SVK
Služby technickej a licenčnej podpory softvéru ySpatial Basic Package
podpora
Služba
1. Služby technickej a licenčnej podpory softvéru ySpatial Basic Package
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú služby technickej a servisnej podpory (ďalej len „služba maintenance“) počítačového programu pre prehliadanie priestorových údajov s názvom ySpatial Basic Package (ďalej aj „počítačový program“) a súčasne služby rozvoja tohto počítačového programu na základe požiadaviek Objednávateľa. Služby podľa tejto zákazky/zmluvy sa vzťahujú na počítačový program, ktorý je nainštalovaný na technických a programových prostriedkoch v správe Objednávateľa v sídle Objednávateľa pre testovacie a produkčné prostredie počas doby 2 rokov. |
Za rozvoj počítačového programu sa považuje modifikácia, ktorá predstavuje najmä rozšírenie alebo zmeny funkcionality programu, doplnky programu, pri ktorých ide o úpravy funkčného a/alebo prevádzkového charakteru z novovzniknutých potrieb Objednávateľa, zmeny rozsahu alebo funkcionality vyplývajúce zo zmeny vo všeobecne záväzných právnych predpisov, vytvorenie nových reportov a výstupov, zmenu konfigurácií a nastavení v dôsledku zmien prevádzkového prostredia Objednávateľa, |
zmeny v procesných postupoch, zmeny vnútorných rozhraní alebo vonkajších rozhraní počítačového programu alebo informačných systémov (IS), s ktorými sa počítačový program integruje alebo bude integrovať. Požiadavky spĺňajúce atribúty zmeny/rozvoja a budú považované na účel tejto zákazky/zmluvy za Dielo. |
Služba maintenance ySpatial Basic Package oprávňuje Objednávateľa získať najnovšie aktualizácie (update) a/alebo verzie počítačového programu (upgrade) v rozsahu zakúpených licencií minimálne jeden krát za 2roky, ak sú tieto počas poskytovania služieb maintenance k dispozícii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Služby pre ySpatial Basic Package - Maintenance | počet rokov | 2 | ||
2. Služby rozvoja | človekodeň | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. SLUŹBA MAINTENANCE POĆÍTAĆOVÉHO PROGRAMU | |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - inštaláciu aktualizácií alebo opráv vykonaných v počítačovom programe z vlastnej iniciatívy dodávateľa vyplývajúcich najmä: |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | * zo zmeny všeobecne záväzných právnych predpisov SR, |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | * úpravy dizajnu, |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | * z vylepšenia alebo zmeny existujúcej funkcionality v dodanej hlavnej verzii počítačového programu vydávaním vedľajších verzií počítačového programu dodávateľom (update), |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | * aktualizácia (upgrade) novej hlavnej verzie počítačového programu na najvyššiu hlavnú verziu vydanú dodávateľom počítačového programu (najaktuálnejšia najvyššia hlavná verzia počítačového programu |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | vydaná dodávateľom, ktorá je otestovaná, plne funkčná, ktorú v danom čase implementuje), |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | * z opravy počítačového programu vydaním funkčnej alebo bezpečnostnej záplaty, |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - testovanie vplyvu implementácie funkčnej a bezpečnostnej záplaty počítačového programu na funkcionality informačných systémov, s ktorými je počítačový program integrovaný |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | alebo na poskytovanie služieb, |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - testovanie vplyvu funkčných a bezpečnostných záplat aplikačného podporného programového vybavenia Objednávateľa, na ktorom je počítačový program prevádzkovaný, na používanie počítačového programu; |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - oznámenie každej aktualizácie počítačového programu vydaním novej vyššej hlavnej verzie počítačového programu do tridsiatich (30) kalendárnych dní |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | Objednávateľovi za účelom možnej aktualizácie (upgrade) počítačového programu; |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - technická podpora Objednávateľovi pri riešení prevádzkových problémov vzniknutých pri používaní počítačového programu, pri neštandardnom správaní sa počítačového programu |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | alebo pri nefunkčnosti časti alebo celého počítačového programu a ich odstránenie, |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - podpora a konzultácie Objednávateľovi pri neštandardnom správaní sa počítačového programu alebo pri nefunkčnosti časti alebo celého počítačového programu; |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - aktualizácia používateľskej a administrátorskej dokumentácie pre všetky role používateľov pri akejkoľvek zmene súvisiacej s počítačovým programom, |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | ak má predmetná činnosť vplyv na príslušnú dokumentáciu; |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - aktualizácia a optimalizácia dátového modelu a naviazaných funkcií počítačového programu; |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - technická podpora pri inštalácií aktualizácií alebo opravách v počítačovom programe alebo aktualizácií aplikačného podporného programového vybavenia |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | (pri implementácií/testovaní/uvedení do produkčnej prevádzky); |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - školenie určených zamestnancov Objednávateľa dodávateľom po vykonaní technickej a servisnej podpory, reinštalácie počítačového programu, aktualizácie počítačového programu (update/upgrade) |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | alebo nevyhnutných znalostí, získaných pri poskytovaní služieb podľa tejto zákazky, týkajúcich sa operačného, databázového alebo inej časti počítačového programu, |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | na ktorej je počítačový program prevádzkovaný, ak to môže mať vplyv na správnu funkčnosť, správu a prevádzku počítačového programu; |
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: | - servisná podpora. |
SERVISNÁ PODPORA | |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | Služby pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej, dostupnej a bezpečnej prevádzky, opravy, údržbu, diagnostiku vád, nefunkčnosti alebo nedostupnosti počítačového programu. |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | Servisná podpora počítačového programu sa týka rozsahu riešenia a odstraňovania vád, chýb, nedostatkov, porúch, nedostupnosti alebo akýchkoľvek iných problémov počítačového programu, |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | brániacich jeho riadnemu a/alebo bezchybnému a bezpečnému užívaniu/používaniu (vrátane právnych vád počítačového programu, resp. ich častí), |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | a/alebo spôsobujúcich jej čiastočnú alebo úplnú nefunkčnosť, a/alebo spôsobujúcich čiastočné a/alebo úplné obmedzenie používania/prevádzky alebo dostupnosti počítačového programu |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | (ďalej aj „prevádzkový incident“) “), za účelom udržania jeho funkčnosti a dostupnosti. |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | V súvislosti s riešením prevádzkového incidentu bude súčasťou služby servisná podpora aj analýza technických a programových prostriedkov, |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | na ktorých je počítačový program nainštalovaný a prevádzkovaný v produkčnej prevádzke a integračných rozhraní na informačné systémy Objednávateľa, s ktorými je počítačový program integrovaný. |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | Na základe výsledkov analýzy dodávateľ predloží návrh riešenia a zabezpečí odstránenie technických vád/chýb na týchto technických a programových prostriedkoch alebo integračných rozhraniach. |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | Na komunikáciu s dodávateľom pri zabezpečovaní služieb servisnej podpory bude Objednávateľ využívať primárne ServiceDesk, ktorý slúži na evidenciu požiadaviek |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | a evidenciu statusov k riešeniu jednotlivých požiadaviek. ServiceDesk je informačný systém Objednávateľa nainštalovaný a prevádzkovaný na lokálnych serveroch Objednávateľa. |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | V prípade vzniku vád, chýb, nedostatkov, funkčných problémov alebo nedostupnosti počítačového programu sa dodávateľ zaväzuje poskytovať Objednávateľovi podporu pre údržbu počítačového programu |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | počas pracovných dní od pondelka do piatku, 8 hodín denne, v čase od 8:00 do 16:00 hod. v Slovenskej republike. Požiadavky, ktoré budú do ServiceDesk zaevidované zo strany Objednávateľa po 16:00 hod, |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | bude dodávateľ riešiť od 8.00 hod. nasledujúceho pracovného dňa. |
PREVÁDZKOVÝ INCIDENT | Prevádzkový incident je požiadavka Objednávateľa zaevidovaná v ServiceDesk, ktorá súvisí s poruchami, chybami funkcionality alebo dostupnosťou počítačového programu. |
Prevádzkový incident | Na účely plnenia servisnej podpory budú prevádzkové incidenty rozdelené do troch kategórií: |
Prevádzkový incident | • Kritický – počítačový program nie je použiteľný vo svojich základných funkciách, alebo sa vyskytuje kritická funkčná vada znemožňujúca jeho činnosť a je pre Objednávateľa nedostupný |
Prevádzkový incident | a zakladá možnosť vzniku škody. |
Prevádzkový incident | • Stredný – funkčnosť počítačového programu je vo svojich funkciách alebo dostupnosti znížená tak, že tento stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku Objednávateľa. |
Prevádzkový incident | Dôležitosť problému je nastavená na „Veľká“. |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | • Nízky – nefunkčnosť alebo nedostupnosť počítačového programu, ktorá nemá zásadný vplyv na funkčnosť a dostupnosť počítačového programu a nespadá do kategórie prevádzkových incidentov |
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne | Kritický alebo Normálny. |
DOBA ODOZVY | Doba odozvy – reakčná doba dodávateľa, počítaná od nahlásenia požiadavky - prevádzkového incidentu Objednávateľom do zahájenia začiatku vykonaných činností zo strany dodávateľa smerujúcich |
DOBA ODOZVY | na jej odstránenie. |
DOBA ZÁSAHU | Doba zásahu - záväzný čas odstránenia prevádzkového incidentu, počítaný medzi nahlásením prevádzkového incidentu Objednávateľom a jeho konečným odstránením poskytovateľom |
DOBA ZÁSAHU | - resp. do doby uzatvorenia prevádzkového incidentu v ServiceDesk Objednávateľom. |
DOBA ZÁSAHU | Poskytovateľ navrhuje pri poskytovaní servisnej podpory počítačového programu dodržať nasledovné časy plnenia, za predpokladu ich nahlásenia Objednávateľom: |
Kategória prevádzkového incidentu: | Kritický: Doba odozvy: 4 pracovné hodiny, Doba zásahu: 2 pracovné dni |
Kategória prevádzkového incidentu: | Stredný: Doba odozvy: 1 pracovný deň, Doba zásahu: 4 pracovné dni |
Kategória prevádzkového incidentu: | Nízky: Doba odozvy: 2 pracovné dni, Doba zásahu: 6 pracovných dní |
Prevádzkový incident | Zaradenie prevádzkového incidentu do príslušnej kategórie bude prvotne na posúdení Objednávateľa, v prípade rozporu o zaradení prevádzkového incidentu |
Prevádzkový incident | budú Objednávateľ a dodávateľ rokovať o zaradení prevádzkového incidentu do inej kategórie. |
Prevádzkový incident | Za službu servisnej podpory počítačového programu sa nebude považovať odstraňovanie chýb a vád, ktoré vzniknú v dôsledku nedodania riadneho a bezchybného plnenia dodávateľom. |
B. SLUŹBY ROZVOJA | |
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: | - Reinštalácia, doplnenia a úpravy komponentov počítačového programu podľa požiadaviek Objednávateľa; |
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: | - aktualizácia a optimalizácia dátového modelu a naviazaných funkcií počítačového programu podľa požiadavky Objednávateľa; |
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: | - inštalácia nových inštancií počítačového programu, popr. integrácia na nové prostredia u Objednávateľa alebo vyžiadané Objednávateľom na tretie strany; |
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: | - záruku v trvaní 3 mesiace. |
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: | Realizáciu služieb rozvoja bude dodávateľ vykonávať na základe písomných a očíslovaných objednávok podľa špecifikácie |
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: | Objednávateľa doručených dodávateľovi počas platnosti tejto zmluvy v rozsahu maximálne 60 človekodní (ČD). |
MIESTO PLNENIA ZMLUVY | Štát: Slovenská republika Kraj: Bratislavský Okres: Bratislava I. |
ČAS/LEHOTA PLNENIA ZMLUVY | Začiatok plnenia predmetu zmluvy je najneskôr do 10 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy a následne počas doby platnosti 2 roky |
MNOŽSTVO/ ROZSAH PLNENIA ZMLUVY | Celkový rozsah poskytovaných služieb podľa tejto zmluvy sa bude skladať z 2 položiek (ďalej len „celok“) a to: |
MNOŽSTVO/ ROZSAH PLNENIA ZMLUVY | a) služba maintenance v rozsahu 2 rokov hradená v paušálnych ročných poplatkoch s aktuálnou DPH, |
MNOŽSTVO/ ROZSAH PLNENIA ZMLUVY | b) služby rozvoja v rozsahu 60 človekodní hradená v závislosti od počtu a rozsahu vystavených objednávok s aktuálnou DPH. |
MNOŽSTVO/ ROZSAH PLNENIA ZMLUVY | JEDNOTKA: celok POŽADOVANÉ MNOŽSTVO: celok |
Názov |
1. V cene predmetu zmluvy o poskytovaní služieb (zmluva) počítačového programu pre prehliadanie priestorových údajov s názvom ySpatial Basic Package sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zmluvy (služby maintenance vrátane služieb servisnej podpory, služby rozvoja, aktualizácie programového prostriedku, licencie, záruku, podpora, školenia a pod.) v súlade s článkom 10, bodmi 10.3 až 10.5 Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 účinných od 03.11.2022 (ďalej len "OPEP"). |
2. Dodávateľ predloží na elektronickú adresu objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy v elektronickej forme: |
2.1 podrobný aktualizovaný rozpočet v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a cena s DPH za služby maintenance v rozsahu 2 rokov hradená v paušálnych ročných poplatkoch a služby rozvoja v rozsahu 60 človekodní, |
2.2 kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, elektronickú adresu, telefónne číslo), |
2.3 prehlásenie dodávateľa, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom plnenia zmluvy, rozsahom a povahou dodania plnení a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie plnení uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite, |
2.4 kópiu dokumentu preukazujúceho, že dodávateľ je oprávnený na dodanie predmetu zmluvy na území SR, a to preukáže kópiou certifikátu alebo kópiou vyhlásenia zhotoviteľa počítačového programu alebo oprávneného distribútora počítačového programu resp. predložením iného dokladu od zhotoviteľa počítačového programu alebo distribútora počítačového programu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa dodávať predmet tejto zmluvy. |
2.5 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku uvedenú v bode 2, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
3. Spôsob poskytnutia plnenia |
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
3.2 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 2 roky odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
3.3 Prevzatie služieb rozvoja bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou príslušného preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru Objednávateľom. |
3.4 Ak Objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
3.5 Protokolárnym prevzatím služieb rozvoja sa rozumie podpísanie preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa, ktorý je prílohou príslušnej faktúry. |
3.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať služby rozvoja, ktoré nebudú v požadovanej kvalite podľa príslušnej objednávky. |
3.7 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, územne neobmedzený a časovo neobmedzený súhlas na používanie a užívanie úprav a rozvoja počítačového programu ySpatial Basic Package (ďalej len „nevýhradné licencie“) v súlade s licenčnou politikovu zhotoviteľa počítačového programu ySpatial Basic Package a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody objednávateľovi podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
3.8 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k úpravám a rozvoju počítačového programu ySpatial Basic Package a podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu používaniu a užívaniu podľa tejto zmluvy objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti Objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť Objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne Objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
3.9 Cena za udelenie nevýhradných licencií je zahrnutá v celkovej cene za plnenie predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. |
3.10 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa z tejto zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 2 000 EUR za každé takéto preukázateľné porušenie tejto zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
3.11 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s porušením povinnosti vyplývajúcich pre dodávateľa z tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
3.12 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF a dodávateľ je povinný faktúru doručiť podľa ZEF. |
3.13 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená Objednávateľovi. Za správnosť vyhotovenia faktúry zodpovedá dodávateľ. |
3.14 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
12 Dobrovičova, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.11.2024 13:30 — 14.11.2026 23:59
1,00 celok
167 040,00
139 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2024 13:05
13.11.2024 13:05
13.11.2024 13:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.11.2024 10:53 - Vstupná ponuka | 167 040,00 | € | Cena s DPH |
13.11.2024 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 166 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: