• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2024 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2024 13:05
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2024 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2024 13:55

Detail zákazky Z202410025

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2024 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2024 13:05
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2024 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2024 13:55

Základné údaje

Z202410025

OF-295180

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10027570

Objednávateľ

00156621

Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky

Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK

Dodávateľ

36224278

YMS, a.s.

Hornopotočná 1, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby technickej a licenčnej podpory softvéru ySpatial Basic Package

podpora

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby technickej a licenčnej podpory softvéru ySpatial Basic Package
Funkcia
Predmetom zákazky sú služby technickej a servisnej podpory (ďalej len „služba maintenance“) počítačového programu pre prehliadanie priestorových údajov s názvom ySpatial Basic Package (ďalej aj „počítačový program“) a súčasne služby rozvoja tohto počítačového programu na základe požiadaviek Objednávateľa. Služby podľa tejto zákazky/zmluvy sa vzťahujú na počítačový program, ktorý je nainštalovaný na technických a programových prostriedkoch v správe Objednávateľa v sídle Objednávateľa pre testovacie a produkčné prostredie počas doby 2 rokov.
Za rozvoj počítačového programu sa považuje modifikácia, ktorá predstavuje najmä rozšírenie alebo zmeny funkcionality programu, doplnky programu, pri ktorých ide o úpravy funkčného a/alebo prevádzkového charakteru z novovzniknutých potrieb Objednávateľa, zmeny rozsahu alebo funkcionality vyplývajúce zo zmeny vo všeobecne záväzných právnych predpisov, vytvorenie nových reportov a výstupov, zmenu konfigurácií a nastavení v dôsledku zmien prevádzkového prostredia Objednávateľa,
zmeny v procesných postupoch, zmeny vnútorných rozhraní alebo vonkajších rozhraní počítačového programu alebo informačných systémov (IS), s ktorými sa počítačový program integruje alebo bude integrovať. Požiadavky spĺňajúce atribúty zmeny/rozvoja a budú považované na účel tejto zákazky/zmluvy za Dielo.
Služba maintenance ySpatial Basic Package oprávňuje Objednávateľa získať najnovšie aktualizácie (update) a/alebo verzie počítačového programu (upgrade) v rozsahu zakúpených licencií minimálne jeden krát za 2roky, ak sú tieto počas poskytovania služieb maintenance k dispozícii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Služby pre ySpatial Basic Package - Maintenance počet rokov 2
2. Služby rozvoja človekodeň 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
A. SLUŹBA MAINTENANCE POĆÍTAĆOVÉHO PROGRAMU
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - inštaláciu aktualizácií alebo opráv vykonaných v počítačovom programe z vlastnej iniciatívy dodávateľa vyplývajúcich najmä:
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: * zo zmeny všeobecne záväzných právnych predpisov SR,
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: * úpravy dizajnu,
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: *  z vylepšenia alebo zmeny existujúcej funkcionality v dodanej hlavnej verzii počítačového programu vydávaním vedľajších verzií počítačového programu dodávateľom (update),
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: *  aktualizácia (upgrade) novej hlavnej verzie počítačového programu na najvyššiu hlavnú verziu vydanú dodávateľom počítačového programu (najaktuálnejšia najvyššia hlavná verzia počítačového programu
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: vydaná dodávateľom, ktorá je otestovaná, plne funkčná, ktorú v danom čase implementuje),
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: * z opravy počítačového programu vydaním funkčnej alebo bezpečnostnej záplaty,
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - testovanie vplyvu implementácie funkčnej a bezpečnostnej záplaty počítačového programu na funkcionality informačných systémov, s ktorými je počítačový program integrovaný
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: alebo na poskytovanie služieb,
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - testovanie vplyvu funkčných a bezpečnostných záplat aplikačného podporného programového vybavenia Objednávateľa, na ktorom je počítačový program prevádzkovaný, na používanie počítačového programu;
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - oznámenie každej aktualizácie počítačového programu vydaním novej vyššej hlavnej verzie počítačového programu do tridsiatich (30) kalendárnych dní
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: Objednávateľovi za účelom možnej aktualizácie (upgrade) počítačového programu;
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - technická podpora Objednávateľovi pri riešení prevádzkových problémov vzniknutých pri používaní počítačového programu, pri neštandardnom správaní sa počítačového programu
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: alebo pri nefunkčnosti časti alebo celého počítačového programu a ich odstránenie,
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - podpora a konzultácie Objednávateľovi pri  neštandardnom správaní sa počítačového programu alebo pri nefunkčnosti časti alebo celého počítačového programu;
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - aktualizácia používateľskej a administrátorskej dokumentácie pre všetky role používateľov pri akejkoľvek zmene súvisiacej s počítačovým programom,
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: ak má predmetná činnosť vplyv na príslušnú dokumentáciu;
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - aktualizácia a optimalizácia dátového modelu a naviazaných funkcií počítačového programu;
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - technická podpora pri inštalácií aktualizácií alebo opravách v počítačovom programe alebo aktualizácií aplikačného podporného programového vybavenia
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: (pri implementácií/testovaní/uvedení do produkčnej prevádzky);
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - školenie určených zamestnancov Objednávateľa dodávateľom po vykonaní technickej a servisnej podpory, reinštalácie počítačového programu, aktualizácie počítačového programu (update/upgrade)
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: alebo nevyhnutných znalostí, získaných pri poskytovaní služieb podľa tejto zákazky, týkajúcich sa operačného, databázového alebo inej časti počítačového programu,
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: na ktorej je počítačový program prevádzkovaný, ak to môže mať vplyv na správnu funkčnosť, správu a prevádzku počítačového programu;
Služba maintenance počítačového programu musí zahŕňať minimálne: - servisná podpora.
SERVISNÁ PODPORA
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne Služby pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej, dostupnej a bezpečnej prevádzky, opravy, údržbu, diagnostiku vád, nefunkčnosti alebo nedostupnosti počítačového programu.
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne Servisná podpora počítačového programu sa týka rozsahu riešenia a odstraňovania vád, chýb, nedostatkov, porúch, nedostupnosti alebo akýchkoľvek iných problémov počítačového programu,
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne brániacich jeho riadnemu a/alebo bezchybnému a bezpečnému užívaniu/používaniu (vrátane právnych vád počítačového programu, resp. ich častí),
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne a/alebo spôsobujúcich jej čiastočnú alebo úplnú nefunkčnosť, a/alebo spôsobujúcich čiastočné a/alebo úplné obmedzenie používania/prevádzky alebo dostupnosti počítačového programu
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne (ďalej aj „prevádzkový incident“) “), za účelom udržania jeho funkčnosti a dostupnosti.
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne V súvislosti s riešením prevádzkového incidentu bude súčasťou služby servisná podpora aj analýza technických a programových prostriedkov,
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne na ktorých je počítačový program nainštalovaný a prevádzkovaný v produkčnej prevádzke a integračných rozhraní na informačné systémy Objednávateľa, s ktorými je počítačový program integrovaný.
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne Na základe výsledkov analýzy dodávateľ predloží návrh riešenia a zabezpečí odstránenie technických vád/chýb na týchto technických a programových prostriedkoch alebo integračných rozhraniach.
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne Na komunikáciu s dodávateľom pri zabezpečovaní služieb servisnej podpory bude Objednávateľ využívať primárne ServiceDesk, ktorý slúži na evidenciu požiadaviek
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne a evidenciu statusov k riešeniu jednotlivých požiadaviek. ServiceDesk je informačný systém Objednávateľa nainštalovaný a prevádzkovaný na lokálnych serveroch Objednávateľa.
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne V prípade vzniku vád, chýb, nedostatkov, funkčných problémov alebo nedostupnosti počítačového programu sa dodávateľ zaväzuje poskytovať Objednávateľovi podporu pre údržbu počítačového programu
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne počas pracovných dní od pondelka do piatku, 8 hodín denne, v čase od 8:00 do 16:00 hod. v Slovenskej republike. Požiadavky, ktoré budú do ServiceDesk zaevidované zo strany Objednávateľa po 16:00 hod,
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne bude dodávateľ riešiť od 8.00 hod. nasledujúceho pracovného dňa.
PREVÁDZKOVÝ INCIDENT Prevádzkový incident je požiadavka Objednávateľa zaevidovaná v ServiceDesk, ktorá súvisí s poruchami, chybami funkcionality alebo dostupnosťou počítačového programu.
Prevádzkový incident Na účely plnenia servisnej podpory budú prevádzkové incidenty rozdelené do troch kategórií:
Prevádzkový incident • Kritický – počítačový program nie je použiteľný vo svojich základných funkciách, alebo sa vyskytuje kritická funkčná vada znemožňujúca jeho činnosť a je pre Objednávateľa nedostupný
Prevádzkový incident a zakladá možnosť vzniku škody.
Prevádzkový incident • Stredný – funkčnosť počítačového programu je vo svojich funkciách alebo dostupnosti znížená tak, že tento stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku Objednávateľa.
Prevádzkový incident Dôležitosť problému je nastavená na „Veľká“.
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne • Nízky – nefunkčnosť alebo nedostupnosť počítačového programu, ktorá nemá zásadný vplyv na funkčnosť a dostupnosť počítačového programu a nespadá do kategórie prevádzkových incidentov
Služba servisná podpora bude obsahovať minimálne Kritický alebo Normálny.
DOBA ODOZVY Doba odozvy – reakčná doba dodávateľa, počítaná od nahlásenia požiadavky - prevádzkového incidentu Objednávateľom do zahájenia začiatku vykonaných činností zo strany dodávateľa smerujúcich
DOBA ODOZVY na jej odstránenie.
DOBA ZÁSAHU Doba zásahu - záväzný čas odstránenia prevádzkového incidentu, počítaný medzi nahlásením prevádzkového incidentu Objednávateľom a jeho konečným odstránením poskytovateľom
DOBA ZÁSAHU - resp. do doby uzatvorenia prevádzkového incidentu v ServiceDesk Objednávateľom.
DOBA ZÁSAHU Poskytovateľ navrhuje pri poskytovaní servisnej podpory počítačového programu dodržať nasledovné časy plnenia, za predpokladu ich nahlásenia Objednávateľom:
Kategória prevádzkového incidentu: Kritický:  Doba odozvy: 4 pracovné hodiny, Doba zásahu: 2 pracovné dni
Kategória prevádzkového incidentu: Stredný: Doba odozvy: 1 pracovný deň, Doba zásahu: 4 pracovné dni
Kategória prevádzkového incidentu: Nízky: Doba odozvy: 2 pracovné dni, Doba zásahu: 6 pracovných dní
Prevádzkový incident Zaradenie prevádzkového incidentu do príslušnej kategórie bude prvotne na posúdení Objednávateľa, v prípade rozporu o zaradení prevádzkového incidentu
Prevádzkový incident budú Objednávateľ a dodávateľ rokovať o zaradení prevádzkového incidentu do inej kategórie.
Prevádzkový incident Za službu servisnej podpory počítačového programu sa nebude považovať odstraňovanie chýb a vád, ktoré vzniknú v dôsledku nedodania riadneho a bezchybného plnenia dodávateľom.
B. SLUŹBY ROZVOJA
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: - Reinštalácia, doplnenia a úpravy komponentov počítačového programu podľa požiadaviek Objednávateľa;
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: - aktualizácia a optimalizácia dátového modelu a naviazaných funkcií počítačového programu podľa požiadavky Objednávateľa;
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: - inštalácia nových inštancií počítačového programu, popr. integrácia na nové prostredia u Objednávateľa alebo vyžiadané Objednávateľom na tretie strany;
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: - záruku v trvaní 3 mesiace.
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: Realizáciu služieb rozvoja bude dodávateľ vykonávať na základe písomných a očíslovaných objednávok podľa špecifikácie
B. Služby rozvoja budú zahŕňať: Objednávateľa doručených dodávateľovi počas platnosti tejto zmluvy v rozsahu maximálne  60 človekodní (ČD).
MIESTO PLNENIA ZMLUVY Štát: Slovenská republika  Kraj: Bratislavský  Okres: Bratislava I.
ČAS/LEHOTA PLNENIA ZMLUVY Začiatok plnenia predmetu zmluvy je najneskôr do 10 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy a následne počas doby platnosti 2 roky
MNOŽSTVO/ ROZSAH PLNENIA ZMLUVY Celkový rozsah poskytovaných služieb podľa tejto zmluvy sa bude skladať z 2 položiek (ďalej len „celok“) a to:
MNOŽSTVO/ ROZSAH PLNENIA ZMLUVY a) služba maintenance v rozsahu 2 rokov hradená v paušálnych ročných poplatkoch s aktuálnou DPH,
MNOŽSTVO/ ROZSAH PLNENIA ZMLUVY b) služby rozvoja v rozsahu 60 človekodní hradená v závislosti od počtu a rozsahu vystavených objednávok s aktuálnou DPH.
MNOŽSTVO/ ROZSAH PLNENIA ZMLUVY JEDNOTKA: celok                                                    POŽADOVANÉ MNOŽSTVO: celok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V cene predmetu zmluvy o poskytovaní služieb (zmluva) počítačového programu pre prehliadanie priestorových údajov s názvom ySpatial Basic Package sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zmluvy (služby maintenance vrátane služieb servisnej podpory, služby rozvoja, aktualizácie programového prostriedku, licencie, záruku, podpora, školenia a pod.) v súlade s článkom 10, bodmi 10.3 až 10.5 Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 účinných od 03.11.2022 (ďalej len "OPEP").
2. Dodávateľ predloží na elektronickú adresu objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy v elektronickej forme:
2.1 podrobný aktualizovaný rozpočet v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a cena s DPH za služby maintenance v rozsahu 2 rokov hradená v paušálnych ročných poplatkoch a služby rozvoja v rozsahu 60 človekodní,
2.2 kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, elektronickú adresu, telefónne číslo),
2.3 prehlásenie dodávateľa, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom plnenia zmluvy, rozsahom a povahou dodania plnení a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie plnení uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite,
2.4 kópiu dokumentu preukazujúceho, že dodávateľ je oprávnený na dodanie predmetu zmluvy na území SR, a to preukáže kópiou certifikátu alebo kópiou vyhlásenia zhotoviteľa počítačového programu alebo oprávneného distribútora počítačového programu resp. predložením iného dokladu od zhotoviteľa počítačového programu alebo distribútora počítačového programu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa dodávať predmet tejto zmluvy.
2.5 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku uvedenú v bode 2, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3. Spôsob poskytnutia plnenia
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
3.2 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na 2 roky odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
3.3 Prevzatie služieb rozvoja bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou príslušného preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru Objednávateľom.
3.4 Ak Objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1.
3.5 Protokolárnym prevzatím služieb rozvoja sa rozumie podpísanie preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa, ktorý je prílohou príslušnej faktúry.
3.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať služby rozvoja, ktoré nebudú v požadovanej kvalite podľa príslušnej objednávky.
3.7 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, územne neobmedzený a časovo neobmedzený súhlas na používanie a užívanie úprav a rozvoja počítačového programu ySpatial Basic Package (ďalej len „nevýhradné licencie“) v súlade s licenčnou politikovu zhotoviteľa počítačového programu ySpatial Basic Package a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody objednávateľovi podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka.
3.8 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k úpravám a rozvoju počítačového programu ySpatial Basic Package a podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu používaniu a užívaniu podľa tejto zmluvy objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti Objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť Objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne Objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške.
3.9 Cena za udelenie nevýhradných licencií je zahrnutá v celkovej cene za plnenie predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy.
3.10 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa z tejto zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 2 000 EUR za každé takéto preukázateľné porušenie tejto zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
3.11 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s porušením povinnosti vyplývajúcich pre dodávateľa z tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné.
3.12 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF a dodávateľ je povinný faktúru doručiť podľa ZEF.
3.13 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená Objednávateľovi. Za správnosť vyhotovenia faktúry zodpovedá dodávateľ.
3.14 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

12 Dobrovičova, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.11.2024 13:30 — 14.11.2026 23:59

1,00 celok

167 040,00

139 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2024 13:05

13.11.2024 13:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2024 13:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 428
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2024 10:53 - Vstupná ponuka 167 040,00 € Cena s DPH
13.11.2024 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 166 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS