• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2024 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2024 10:50

Detail zákazky Z202410021

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2024 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2024 10:50

Základné údaje

Z202410021

OF-295892

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10027505

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

záves do kúpeľne, držiak sprchy, teleskopická tyč, sprchová rohož

  • 44410000-7 - Predmety do kúpeľní a kuchýň
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kúpeľňový záves 190x200cm so zosilnenými otvormi na zavesenie
Funkcia
vybavenie kupeľne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál Polyetylénvinylacetát (Peva), nenasiakavý materiál
rozmer 190x200cm
pripevnenie závesu očká
oblasť využitia vhodné do mokrého a vlhkého prostredia
farba bledé farby
 2. Gumová protišmyková rohož do sprchového kúta 50x80cm
Funkcia
protišmyková rohož
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
s  drenážnymi otvormi pre odtok vody áno
prísavky na spodnej strane áno
materiál guma,  PVC alebo silikón
 3. Kúpeľňová, nerezová teleskopická tyč na sprchový záves
Funkcia
tyč na sprchový záves, výsuvná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 5
rozmer cm 80 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nerez
tyč bez nutnosti vrtania áno
 4. Držiak na sprchovú hlavicu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál kov
farba chrom
spôsob uchytenia prišrobovanie
rozmer cca 6x5x5cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, vrátane dopravy do miesta plnenia a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia
• Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovar, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie tento neprevziať.
• Všetky predkladané dokumenty ( návody na používanie a inštaláciu) musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. Podrobný návod musí byť predložený ku každému kusu predmetu zmluvy.
• Požaduje sa dodať nový, nerepasovaný, doposiaľ nepoužitý tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom.
• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
• Tovar bude dodaný a prevzatý v mieste plnenia na základe dodacieho listu poverenou osobou preberajúceho v pracovných dňoch v čase 07:00 – 13.00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, typové označenie a množstvo dodaného tovaru, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky preberajúceho.
• Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
• Objednávateľ je povinný uhradiť zmluvnú cenu bezhotovostným bankovým prevodom na účet dodávateľa na základe oprávnene vystavenej faktúry dodávateľom po podpísaní dodacieho listu najneskôr do 30 dní od jej doručenia na adresu objednávateľa.
• Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov v čase fakturácie, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť  30 dňová lehota splatnosti faktúry, ktorá bude uvedená na faktúre
• Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH a originál pečiatku a podpis(nie sken)
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
• Termín dodania zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi min. 2 pracovné dni vopred.
• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
• Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení zmluvy
• Za ekvivalent je myslený výrobok rovnakej alebo vyššej kvality podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári. Zároveň je myslený výrobok plne kompatibilný s požiadavkou v opisnom formulári.  Náhradné diely ponuknutého evivalentu musia byť bežne dostupné na trhu u min. 3 dodávateľov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.11.2024 11:00 — 26.11.2024 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie, ks

179,80

149,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2024 09:32

13.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 281
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2024 17:30 - Vstupná ponuka 179,80 € Cena s DPH
12.11.2024 17:30 - Najvýhodnejšia ponuka 179,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS