• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2024 16:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2024 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2024 11:55

Detail zákazky Z202410007

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2024 16:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2024 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2024 11:55

Základné údaje

Z202410007

OF-295223

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10044308

Objednávateľ

00164348

Národný inštitút vzdelávania a mládeže

Ševčenkova 11, Bratislava, 85005, SVK

Dodávateľ

36677281

ZSE Energia, a.s.

Čulenova 6, Bratislava, 81647, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na rok 2025

elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie pre odberné miesto Karloveská 64, 842 58 Bratislava 4
Funkcia
Dodávka elektrickej energie pre odberné miesta (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba elektrickej energie za OM spolu od 1.1.2025 - 00.00 hod. do 31.12.2025 - 24:00 hod. MWh 340
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta COM 3108027610
Číslo elektromera 440829
EIC kód 24ZZS80276100008
Adresa miesta spotreby Karloveská 64, 842 58 Bratislava 4
Charakteristika odberného miesta administratívna budova
Typ merania A
Typ spotreby VN
Rezervovaná kapacita 200 kW
Typ rezervovanej kapacity ročná
Maximálna rezervovaná kapacita 250 kW
Hodnota ističa 630 A
Fixná distribučná sadza X2
Tarifikácia JT
Zálohové platby mesačne
Vyúčtovacie obdobie mesačne
Tolerančné pásmo pri prekročení množstva objednanej elektrickej energie +/- 10%
 2. Dodávka elektrickej energie pre odberné miesto Exnárova 20, 821 03 Bratislava
Funkcia
Dodávka elektrickej energie pre odberné miesta (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba elektrickej energie za OM spolu od 1.1.2025 - 00.00 hod. do 31.12.2025 - 24:00 hod. MWh 31,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta COM 3105013471
Adresa miesta spotreby Exnárova 20, 821 03 Bratislava
Číslo odberného miesta distribúcie 4501347100
EIC odberného miesta distribúcie 24ZZS5013471000I
Napäťová úroveň NN
Typ merania A
Číslo odberného miesta dodávky 4501347102
Sadzba za distribučné služby C2-X3 DPC
Maximálna rezervovaná kapacita 3 x 63 A
Zálohové platby mesačne
Vyúčtovacie obdobie mesačne
Tolerančné pásmo pri prekročení množstva objednanej elektrickej energie +/- 10%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov.
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú a obdobie 12 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2025 - 00:00 hod. a koncom do 31.12.2025 - 24:00 hod.
Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s jej dodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie jednostranne nemenná a záväzná pre obidve zmluvné strany.
Dodávateľ sa zaväzuje, že cena za plnenie je stanovená ako celková cena za dodávku elektrickej energie, vrátane všetkých s tým súvisiacich služieb. Cena za plnenie zahŕňa: cenu za dodávku elektriny, vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku dodávateľa a ceny za odvod do Národného jadrového fondu, cenu za distribučné služby (prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky), daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň z plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného množstva objednanej elektrickej energie v tolerancii +/- 10%.
Tolerančné pásmo odberu elektrickej energie je v rozpätí od 90% (t.j. minimálny objem, ktorý je odberateľ povinný spotrebovať v porovnaní so zmluvne dohodnutým objemom) do 110% (t.j. maximálny objem, ktorý je odberateľ oprávnený spotrebovať v porovnaní so zmluvne dohodnutým objemom) , pričom zmluvne dohodnutým objemom na účely tolerančného pásma sa rozumie ročný zmluvný objem elektrickej energie pre všetky odberné miesta odberateľa.
Ak odberateľ neodoberie aspoň 90% zml. množstva(SZM),dodávateľ môže zvýšiť cenu nasledovne: ZC=(K*(SZMmin-X))/X kde ZC-max. zvýšenie ceny za skutočne neodobraté množstvo elektriny v príslušnom kalendárnom roku v €/MWh, K=2-násobok priemeru mesačných spot. cien daného kal. roka, ktoré sú vypočítané z ceny každej hodiny každého dňa daného mesiaca ocenené hod. cenou elektriny na dennom trhu(DT) SR organizovanom spol. OKTE,a.s., zverejnené na int. stránke OKTE a.s.* X-skutočne odobraté množstvo elektriny(min 1)
Ak je odber v prísl.kalend.roku 0MWh,dodávateľ vyfakturuje odberateľovi platbu: SZMmin (v danom roku)*K. Ak odberateľ presiahne odber 110% SZM(ZMmax),dodávateľ zvýši cenu za každú MWh odobratú v prísl.faktur.období nad SZMmax o 2-násobok priemer.mesačnej spot.ceny,ktorá je pre každú hodinu každého dňa daného mesiaca ocenená hodin.cenou elektriny na DT SR organizovanom spol.OKTE,a.s.* *Ako podklad pre výpočet sa použijú ceny uvedené v mesačných správach o DT.
Ak vzhľadom k mimoriadnemu nárastu cien komodít na burzách, ÚRSO cenovým rozhodnutím zvýši dohodnutú zložku ceny, dodávateľ je povinný túto skutočnosť oznámiť odberateľovi najneskôr do konca kalendárneho mesiaca, v ktorom zmena uvedenej položky ceny nastala.
DPH si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Cena bude uhradená v mene Euro.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Úhrada za dodanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej odberateľovi do 15 dňa v mesiaci. Splatnosť faktúry do 30 dní. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia.
Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia mesačné preddavkové platby, a to vo výške alikvotnej časti predpokladaného množstva plnenia pripadajúceho na 1 kalendárny mesiac; podkladom na zaplatenie preddavkovej platby bude písomné oznámenie dodávateľa o výške preddavkovej platby.
Odberateľ je povinný uhradiť preddavkovú platbu najneskôr do 15. dňa mesiaca obdobia, za ktorý sa preddavková platba platí. Vyúčtovanie dodaného plnenia a zaplatených preddavkových platieb za dodané plnenie bude uskutočnené formou vyúčtovacej faktúry vystavenej do 15 dní po dni zdaniteľného plnenia na základe odpočtu skutočne nameraného množstva odobratej elektrickej energie v OM.
Dodávateľ, okrem faktúry v tlačenej podobe, doručí objednávateľovi túto faktúru aj v elektronickej forme, ako súbor v textovo čitateľnej podobe, a to hneď po jej vygenerovaní v systéme dodávateľa na vopred dohodnutú e-mailovú adresu.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu poskytujúcu kontrolu spotreby, grafické a dátové porovnanie spotreby a ďalšie informácie na jednotlivých odberných miestach odberateľa na WEB stránke dodávateľa - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania a sledovania spotrieb, a ďalšie informácie o odbernom mieste odberateľa.
Požaduje sa, aby cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými dokladmi, ktoré sú potrebné na preukázanie splnenia osobného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj plnenie iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy:
a) kalkuláciu zmluvnej ceny, rozčlenenie jednotkovej zmluvnej ceny (získanej ako podiel celkovej zmluvnej ceny za predmet zákazky podľa predpokladaného množstva), rozpis jednotlivých zložiek ceny - cenu za VT a NT v EUR bez DPH/MWh, cenu za VT a NT v EUR s DPH/MWh, distribučný poplatok, spotrebnú daň ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku elektrickej energie, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny, z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby (€/mesiac, €/kWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu;
b) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail).
c) certifikát preukazujúci splnenie ISO normy 14001 a 9001.
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ševčenkova 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00

371,50 MWh

114 474,00

93 068,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.11.2024 16:28

18.11.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 94
 23
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2024 08:57 - Vstupná ponuka 114 352,78 € Cena s DPH
18.11.2024 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 107 919,16 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS