30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35799331
Yves & Soteco Slovakia, s.r.o.
Elektrárenská 13739/6, Bratislava, 83104, SVK
Čistiace stroje, podlahové leštiče a príslušenstvo
Vysávač, tepovač, vysávač na popol, vrecka do vysávača, filter, vysokotlakový čistič
Tovar, Služba
|
1. Karcher Puzzi 8/1 tepovač alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| tepovač |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 1 | ||
| Výkon | W | 1200 | ||
| Kapacita nádrže na kvapalinu | l | 8 | ||
| Výkon čerpadla | W | 40 | ||
| Podtlak | kPa | 27 | ||
| Tlak postreku | bar | 1 | ||
| Rýchlosť striekania | l/m | 1 | ||
| Výška | mm | 440 | 500 | |
| Hĺbka | mm | 520 | 550 | |
| Šírka | mm | 330 | 350 | |
| Dĺžka hadice | m | 2,5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Za ekvivalent sa považuje produkt s rovnakými alebo vyššími technickými vlastnosťami |
| Názov |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 - 14:00. |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
| Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia |
| Faktúra môže slúžiť zároveň aj ako dodací list |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
| Záruka na tovar je min 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom. |
| Dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, záručným listom a preberacím protokolom. |
| Miesto plnenia predmetu zákazky - Olbrachtová 5, Trenčín. |
| Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
25.11.2024 14:00 — 29.11.2024 14:01
1,00 zákazka
500,00
405,28
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2024 14:02
13.11.2024 10:00
13.11.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.11.2024 14:10 - Vstupná ponuka | 480,00 | € | Cena s DPH |
| 07.11.2024 14:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 480,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: