• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2024 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2024 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2024 11:10

Detail zákazky Z20249997

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2024 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2024 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2024 11:10

Základné údaje

Z20249997

OF-294238

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10068114

Objednávateľ

00587052

"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová

Lipová č.474, Lipová, 94102, SVK

Dodávateľ

48294454

Limas s.r.o.

Obchodná ul. 1667, Krupina , 96301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

mäso, bravčové, hovädzie, chladené, mäsové výrobky

  • 15110000-2 - Mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15112000-6 - Hydina
  • 15112100-7 - Čerstvá hydina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso mäsové výrobky
Funkcia
Predmet obstarávania je určený na zabezpečenie stravovania prijímateľov sociálnych služieb a zamestnancov.
Potraviny na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčová krkovička v kuchynskej úprave bez kosti, čerstvá, chladená medzi  +3 až +5 C kg 100
Bravčové karé kuchynská úprava, bez kostí, bez mastných šliach, čerstvé, chladené medzi +3 až +5 C, bledoružovej farby kg 550
Bravčové pliecko kuchynská úprava, bez kostí, čerstvé, chladené medzi +3 až +5 C bledoružovej farby kg 700
Bravčové stehno bez kosti (v kuchynskej úprave) čerstvé kg 250
Bravčová panenka bez kostí, kuchynská úprava, čerstvá kg 100
Bravčová pečeň čerstvá - kuchynská úprava, chladené medzi +3 až + 5 C kg 50
Bravčové kosti chladené kg 100
Bravčová masť 100 %, balenie max. do 500g kg 280
Hovädzia falošná sviečková (v kuchynskej úprave, čerstvá) kg 100
Hovädzia roštenka bez kosti (v kuchynskej úprave) čerstvá kg 100
Hovädzie zadné stehno (v kuchynskej úprave) čerstvé kg 500
Kurča chladené kg 100
Kuracie prsia bez kosti a kože chladené (v kuchynskej úprave) kg 50
Kuracie stehná chladené vykostené (v kuchynskej úprave) kg 100
Kuracie stehná celé chladené nevykostené (v kuchynskej úprave) kg 100
Sliepka chladená – vyzreté mäso kg 50
Morčacie prsia bez kosti a kože chladené (v kuchynskej úprave) kg 50
Šunka dusená výberová, podiel mäsa min. 85% nekrájaná, v celku, bez alergénov kg 100
Saláma šunková-podiel mäsa: min.70 % bravčové a hovädzie mäso, min. trvanlivosť 30 dní od dátumu dodania kg 200
Saláma jemná (napr. Liptovská ), min. obsah 50% bravčového mäsa + hovädzieho mäsa kg 60
Saláma Inovecká alebo ekv. min. 66% bravčového mäsa a 13% hovädzieho mäsa, nekrájaná, v celku kg 50
Saláma suchá Turistická alebo ekv. (brav. a hovädzie mäso min. 84%), nekrájaná, v celku kg 50
Saláma Vysočina alebo ekv. min. 27% hovädzie mäso, 66% bravčové mäso, nekrájaná, v celku kg 30
Saláma Nitran alebo ekv. min. 95% bravčové a hovädzie mäso, nekrájaná, v celku kg 30
Saláma Malokarpatská alebo ekv. min. 93% podiel mäsa, nekrájaná, v celku kg 30
Párky obyčajné - výberové br. mäso 40%, hovädzie mäso 23%, bravčová slanina 10% kg 110
Klobása domáca min. 95% bravčového mäsa kg 200
Párky Bratislavské, podiel bravčového mäsa min. 60%, hovädzieho mäsa min. 21% kg 50
Špekačky - výberové bravčové mäso 54%, hovädzie mäso 26% kg 100
Slanina údená bez kože - bravčová slanina bez kože 93%, min. 3 cm vysoká, min. trvanlivosť 21 dní od dátumu dodania kg 30
Slanina Oravská, podiel bravčového boku bez kosti min. 90% kg 30
Bravčové údené mäso bez kosti (v kuchynskej úprave) čerstvé kg 20
Bravčová údená krkovička, podiel bravčovej krkovičky min. 75% kg 80
Bravčové údené lahôdkové karé (obsah bravčového karé min. 70 %) kg 100
Bravčové údené plece rolované, min. trvanlivosť 21 dní od dátumu dodania kg 10
Bravčová tlačenka (mäso z bravčových hláv min. 35%, bravčové kože, bravčové vnútornosti) kg 20
Oškvarky - celé, mleté kg 50
Hydinová šunka štandard 56 % hydinové mäso kg 30
Morčacia šunka 56 % morčacieho mäsa kg 30
Hydinová tlačenka, kuracie mechanicky separované mäso 35 %, mäso z kuracích stehien 24 %, bravčový výrez 10 %, kuracie kože, zemiakový škrob, pitná voda, jedlá soľ kg 60
Domáca sekaná, bravčové mäso 34%, bravčová slanina 6%, hovädzie mäso 15%, kg 80
Jaternice,  varený mäsový výrobok v bravčovom čreve, zloženie bravčové mäso a pečeň, ostatné prísady (voda, krúpy,cibuľa, cesnak, soľ, koreniny). Brav. mäso min. 40%, brav. srdce jazyk 19%, brav. kože 18% množstvo mäsa vo výrobku najmenej 40%. kg 50
Hov. držky predvarené krájané chladené kg 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
množstvá sú určené od počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie množstva, zmena sortimentu je prípustné za dodržania celkovej zákazky.
vyznačené údaje na obale v prípade baleného tovaru obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
všetky položky: musia byť v chladenom nie v mrazenom stave
mäso: čerstvé, chladené, kvalitné, začistené, bez franforcov mäsa, bez trhlín, bez krvných zrazenín, zbavené prebytočného tuku, povrch bez cudzích častí a nečistôt, bez nástreku
mäso: požadujeme, aby sa nevyskytovali známky pozamrznutí, resp. zmrazení,
mäso: požadujeme, aby tovar nebol krehčený (napichovaný, masírovaný) aby bol bez akýchkoľvek nástrekov vody či iných látok, bez obsahu prídavných látok, soli a iných neželaných zložiek (antibiotiká a pod.)
mäso: musí byť preukázaný pôvod mäsa v súlade so VZPP
hovädzie mäso: dodací list musí obsahovať referenčné číslo, krajinu kde bolo zviera narodené, chované, zabité a delené
bravčové mäso: dodací list musí obsahovať kód dodávky, kde bolo zviera chované a zabité
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Mäso a mäsové výrobky"
Objednávateľ bude akceptovať len faktúru za dodanie bezchybného tovaru a v požadovanom množstve a v požadovanej kvalite. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne dodaný tovar je do 30 dní od dátumu jej preukázateľného doručenia do sídla objednávateľa.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien s rozpisom DPH platných počas celej doby trvania tejto zmluvy a zoznam uvedených dokladov.
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j.dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Pri dodávke čerstvého mäsa nie je prípustné vákuové balenie !!! V prípade mimoriadnej potreby ako napr. nepredvídané navýšenie počtu stravníkov, kupujúci požaduje dodávky aj 2-krát denne.
Dodávky tovaru sa budú realizovať denne v pracovných dňoch v sortimente a množstve, ktorý sa objednal. Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo e-mailovej objednávky, najneskôr však do 8,00 hod. v deň dodávky.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13:00 hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať čerstvý tovar. Cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa (doprava, balenie, atď.)
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je izotermické a strojovo chladené a je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín.
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mechanického poškodenia a kontaminácie.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk. Objednávateľ je oprávnený so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné (v zmluve priamo neurčené) druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy.
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovaru sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
Zmena sadzby DPH sa nebude považovať za zvýšenie ceny. Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade "akcií" na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania rámcovej dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za "akciové ceny", t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne ešte v deň dodávky tovaru, alebo do nasledujúceho dňa do 8:00 hod. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa od zaslania reklamácie dodávateľovi a kvantitatívne vady do dvoch hodín od zaslania reklamácie dodávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitný tovar. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty. Reklamácia sa považuje za doručenú momentom odoslania e-mailu dodávateľovi.
Dodávaný tovar nesmie v čase dodávky prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby.
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR.
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8:00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
Okamžité odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom, ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 2 a viac dní a nepredloženie požadovaných dokladov v stanovenom počte a lehote.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce vyhl. č. 83/2016 Z.z. o mäsových výrobkoch.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení vyhlášky č.423/2012 MPRV SR.
V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady:
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií
b) podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH, sadzbami DPH a cenami s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky, ako aj cenu spolu
c) predloženie platného potvrdenia o schválení prevádzkárne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkáreň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkárne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činnosti týkajúce sa predmetu zákazky alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva (potvrdením o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu)
d) predloženie platného potvrdenia regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR
e) v prípade, ak dodávku tovaru bude dodávateľ vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, dodávateľ predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
POZOR !!! Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm.a), 2. časti OPET, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS a negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo VO na dobu 3 rokov.
Odchylné dojednania v tejto rámcovej dohode majú prednosť pred znením obchodných podmienok  uvedených v článku III bode 3.4 druhej vete tejto rámcovej dohody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit tejto zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy bez udania dôvodu s 1 mesačnou výpovednou lehotou
Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov od účinnosti rámcovej dohody
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Bezpečnosť potravín: Musí byť dodržaný teplotný reťazec pri dodávkach do kuchýň spoločného stravovania
Názov Upresnenie
Mäso a mäsové výrobky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

131, Lipová, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 zakázka

35 246,60

35 246,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.11.2024 13:49

22.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 46
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2024 20:31 - Vstupná ponuka 35 245,00 € Cena s DPH
11.11.2024 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka 34 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS