• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2024 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2024 10:50

Detail zákazky Z20249956

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2024 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2024 10:50

Základné údaje

Z20249956

OF-295390

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10027466

Objednávateľ

35822163

Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.

Palisády 31, Brastislava, 81106, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka kancelárskych potrieb

Kopírovací papier, diár denný, diár týždenný, kancelárske spony

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Pomôcky do kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kopírovací papier, A4 biely, pre bežnú tlač, čiernobielu aj farebnú, 500 har. V balení bal 200
Denný diár, A5, farba: čierna, zelená, tmavo modrá, mäkký obal, kalendárium od decembra 2024, mesačný plánovací kalendár 2025, mesačný plánovací kalendár 2026, ročný plánovací kalendár 2025–2026, pracovný plánovací kalendár, sviatky Českej a Slovenskej republiky a medzinárodné sviatky, rozšírený zoznam slovenských mie, mapu Českej a Slovenskej republiky, miesto pre osobné údaje, textilná záložka, perforované rožky, priestor na poznámky. ks 20
Týždenný diár, A5,farba: čierna, zelená, tmavo modrá, mäkký obal, kalendárium od decembra 2024, mesačný plánovací kalendár 2025, mesačný plánovací kalendár 2026, ročný plánovací kalendár 2025–2026, pracovný plánovací kalendár, sviatky Českej a Slovenskej republiky a medzinárodné sviatky, rozšírený zoznam slovenských mie, mapu Českej a Slovenskej republiky, miesto pre osobné údaje, textilná záložka, perforované rožky, priestor na poznámky. ks 10
Pracovný kalendár, stolový, formát 230 x 140 mm, 33 listov, týždňové stĺpcové kalendárium s menami ks 35
Pracovný kalendár, stolový, formát 230 x 140 mm, 33 listov, týždňové stĺpcové kalendárium s menami ks 10
Kancelárske sponky, 32 mm, 100 ks v balení bal 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palisády 31, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

19.11.2024 10:00

1,00 bal

1 185,00

1 185,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.11.2024 11:12

13.11.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2024 13:27 - Vstupná ponuka 1 185,00 € Cena bez DPH
10.11.2024 18:38 - Najvýhodnejšia ponuka 1 180,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS