• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 15:55

Detail zákazky Z20249927

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 15:55

Základné údaje

Z20249927

OF-295567

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10015379

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie učebne - lavice a stoličky

vybavenie učebne, lavice, stoličky, študenti

  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školská lavica dvojmiestna pevná
Funkcia
pre vysokoškolských študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská lavica dvojmiestna pevná ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Žiacky stôl dvojmiestny pre vysokoškolských študentov vyžaduje sa
Konštrukcia z plochooválnych profilov áno
Drôtený odkladací kôš 2x
Háčik na aktovku 2x
Naklápacia pracovná plocha nie
Farba dosky buk
Farba konštrukcie strieborná/sivá
Rozmer dosky 1300 x 500 mm
 2. Rokovacia stolička
Funkcia
pre vysokoškolských študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rokovacia čalúnená stolička bez podrúčok s látkovým poťahom ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oceľový rám lakovaný na čierno s oválnym profilom 15x30 mm áno
Stohovateľnosť áno
Sedadlo so spodním plastovým krytom áno
Farba rámu čierna
Farba čalúnenia modrá
Nosnosť 120 kg
Výška sedáku 46 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
3. Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS.
4. Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle farieb uvedených v špecifikácii.
5. V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
6. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch pondelok - štvrtok v čase od 8.00 do 13.00 hod.
7. Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný v lehote dohodnutej s objednávateľom. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
8. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
9. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť t.č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
10. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia.
11. Nedodržanie podmienky č.1,2,12 a 13 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
12. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
13. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

14.11.2024 10:00 — 06.12.2024 11:00

1,00 sada

1 595,00

1 595,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.11.2024 14:02

11.11.2024 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2024 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 123
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2024 14:25 - Vstupná ponuka 1 594,00 € Cena bez DPH
11.11.2024 13:49 - Najvýhodnejšia ponuka 1 591,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS