• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2024 09:50

Detail zákazky Z20249917

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2024 09:50

Základné údaje

Z20249917

OF-295769

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10033131

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova dôveryhodných digitálnych SSL certifikátov pre aos.sk vydaných dôveryhodnou akreditovanou certifikačnou autoritou

Digitálne SSL certifikáty

  • 72700000-7 - Služby pre počítačové siete

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova dôveryhodných digitálnych SSL certifikátov pre aos.sk vydaných dôveryhodnou akreditovanou certifikačnou autoritou
Funkcia
Obnova dôveryhodných digitálnych SSL certifikátov pre aos.sk vydaných dôveryhodnou akreditovanou certifikačnou autoritou
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
SSL certifikát na 1rok (od 8.1.2024 do 7.1.2025) - digital.aos.sk,
SSL certifikát na 1 rok (od 1.12.2024 do 30.11.2025) - vpn.aos.sk,
SSL Wildcard certifikát na 1 rok (od 19.2.2025 do 18.2.2026) -*.aos.sk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa na realizáciu zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy.
Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy na území SR.
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality Dodávateľa.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkonne činnosti, minimálna poistná suma 50 000 Eur.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Potvrdenie o predĺžení certifikátov spolu s prihlasovacími údajmi Dodávateľ zašle najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy na e-mailovú adresu, ktorá mu bude doručená zo strany Objednávateľa do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Tovar/služba, ktorý/á spĺňa požiadavky Objednávateľa bude odobratý/á na základe predloženej objednávky.
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.
V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy Dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy.
Zároveň sa Dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Pri plnení zákazky je Dodávateľ povinný postupovať v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi Dodávateľa. Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

19.11.2024 08:00 — 15.12.2024 13:00

1,00 zákazka

537,60

448,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2024 13:19

14.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2024 15:24 - Vstupná ponuka 537,60 € Cena s DPH
06.11.2024 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka 537,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS