• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 12:35

Detail zákazky Z20249915

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 12:35

Základné údaje

Z20249915

OF-295321

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10015369

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozhlasové, televízne prijímače a príslušenstvo

minisystém, rádioprehrávač, audio systém, mikrosystém, držiak na televízor

  • 32331300-5 - Prístroje na reprodukciu zvuku
  • 38820000-9 - Diaľkové ovládanie
  • 32321000-9 - Zariadenie pre televíznu projekciu
  • 32320000-2 - Televízne a audiovizuálne zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Minisystém na reprodukciu zvuku
Funkcia
Pre potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minisystém ks 1
Hudobný výkon W 100
Počet staníc v pamäti staníc 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Reproduktory externé.
Prehrávané média CD, USB, flashdisk.
Prehrávané formáty MP3.
Typ tunera minimálne: FM, DAB+, RDS.
Vstupy minimálne: anténa, Jack 3,5 mm, USB.
Výstupy minimálne: slúchadlá, reproduktory.
Hodiny áno.
Bluetooth áno.
Display áno.
Príslušenstvo Sieťový kábel, návod v slovenskom alebo českom jazyku, diaľkové ovládanie
 2. Držiak na televízor dvojramenný otočný nástenný
Funkcia
Pre potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Držiak ks 1
Počet ramien držiaka ks 2
Nosnosť držiaka kg 50
Nastaviteľná vzdialenosť od steny mm 48 510
Náklon smerom nahor stupeň 3° 15°
Náklon smerom nadol stupeň 7° 20°
Otáčanie do strán stupeň +/- 60°
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ držiaka nástenný.
Odporúčaná uhlopriečka televízora od 32" do 70".
Vhodné pre televízory s podporou VESA áno.
Podporované štandardy VESA pre TV Od 100x100 až po 600x400.
Výkyvné kĺby áno.
Materiál držiaka oceľ.
Príslušenstvo montážny materiál a manuál.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy.
Dodávateľ zašle elektronicky do 2 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu s uvedením presných názvov a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy, zabalený v originálnom balení od výrobcu s návodom na použitie v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 2 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Objednávateľ žiada zasielať faktúru na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.11.2024 13:00 — 29.11.2024 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

192,05

160,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2024 11:41

11.11.2024 11:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2024 12:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2024 11:09 - Vstupná ponuka 192,04 € Cena s DPH
11.11.2024 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka 192,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS