30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47902124
SLOVbiz s. r. o.
Stará Vajnorská 37, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zneškodnenie ostatných odpadov
objemný odpad - náletové dreviny, zmes tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky zber, odvoz, likvidácia
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie odpadov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia odpadov vrátane ich zložiek, ktorého pôvodcom je objednávateľ a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z., o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s vyhláškou Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov a v súlade s inými platnými právnymi predpismi upravujúcimi oblasť nakladania s odpadom. |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 01 - papier a lepenka |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objemný odpad kat. číslo 20 03 07 | kg | 4 000 | ||
Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky kat. číslo 19 08 09 | kg | 6 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Váženie | Dodávateľ služby zabezpečí v mieste vykládky zváženie ostatného odpadu |
Nakládka | Nakládku zabezpečí dodávateľ premiestením daného odpadu do svojich zberných nádob, resp. vozidla vlastnými silami a prostriedkami. |
Počet/frekvencia | jednorazová služba do 30.11.2024 |
Odberné miesto: VÚ 1037, Jilemnického 6, 036 01 Martin | áno |
Názov |
Vrátane zberu a odvozu špecifikovaných odpadov z jednotlivých miest plnenia - Martin. |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v t/kg. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom. |
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy: |
a) Požaduje sa, aby dodávateľ vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby. |
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy. |
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET. |
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
Zabezpečenie plnenia Zmluvy: |
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia. |
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v t/kg podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú súčasťou odovzdávania a preberania odpadu. Daný odpad musí byť následne skartovaný Dodávateľom. |
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
e) Dodávateľ v prípade potreby poskytne Objednávateľovi vlastné veľkokapacitné kontajnery |
h) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené a príslušný kód zhodnotenia/zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý zhodnotenie/zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním odpadmi. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. |
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou ( Vážny lístok o odobranom množstve odpadu) |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo zmluvy a služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo zmluve, sa toto porušenie považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
18.11.2024 11:14 — 29.11.2024 11:14
1,00 zákazka
2 566,00
2 566,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2024 11:17
09.11.2024 12:13
11.11.2024 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2024 09:19 - Vstupná ponuka | 2 566,00 | € | Cena bez DPH |
08.11.2024 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 565,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: