• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 10:05

Detail zákazky Z20249898

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2024 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2024 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2024 10:05

Základné údaje

Z20249898

OF-295617

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10015331

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46936238

3G, s.r.o.

Bartošovce 110, Bartošovce, 08642, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamätné plakety

Pamätné plakety

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 18512000-1 - Mince a medaily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sklenená plaketa
Funkcia
Pamätná sklenená plaketa na sklenenom podstavci s vygravírovaným vzorom podľa prílohy v dekoratívnom obale s vygravírovaním znakom podľa prílohy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 30
Výška plakety mm 220
Šírka plakety mm 250
Hrúbka skla mm 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spracovanie návrhov Grafické spracovanie možných variantov dodávateľom pred procesom výroby podľa požiadaviek objednávateľa a aktívna spolupráca pri tvorbe finálneho produktu
Editácia vzoru Vzor v prílohe je základný, objednávateľ si vyhradzuje právo vzor v primeranej miere pred zahájením procesu výroby meniť, upravovať a dopĺňať podľa potreby.
Typ skla Tvrdené kryštálové sklo s nádychom zelenej farby s orientáciou na šírku s 1 mm skosenými hranami
Rozmery a typ skleneného podstavca Rozmer: 280 mm x 55 mm x 18,5 mm s dominantnou skosenou hranou s uhlom 60° a dĺžkou skosenej hrany 15 mm.
Požadovaná technológia výroby Gravírovanie CO2 laserom
Obal Modrá ozdobná krabička vystlaná saténom s vygravírovaným znakom podľa vzoru
Lehota dodanie Požadujeme striktné dodržania stanovenej lehoty dodania.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy tovaru na miesto plnenia
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch nasledovne: v pondelok až štvrtok v časoch od 8:00 do 11:30 alebo 13:00 do 15:00 a v piatok v časoch od 8:00 do 11:30. Dodávateľ je povinný najmenej 2 dni pred plánovaným dodaním tovaru na miesto plnenia informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru. Ak bude faktúra zároveň dodacím listom, musí to byť uvedené na faktúre.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia tovaru a vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo akejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavova 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

18.11.2024 08:00 — 06.12.2024 13:00

1,00 súbor podľa opisného formulára

1 625,00

1 625,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.11.2024 09:49

11.11.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 286
 22
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2024 09:58 - Vstupná ponuka 1 622,50 € Cena bez DPH
11.11.2024 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 1 610,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS